A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1720347518.2203.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

De ce este mai bine sa ai ca sef o femeie
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

VIATA IN IASI

LIFESTYLE
17-12-2011, ora 11:22

De ce este mai bine sa ai ca sef o femeie

Articol de Cristian Amariei

Femeile aflate intr-o functie de conducere sunt mai indulgente decat barbatii in ceea ce priveste activitatile personale pe care angajatii le desfasoara in timpul programului de lucru, relateaza Daily Mail.

Astfel, potrivit unui studiu efectuat pe 1.000 de sefi, femeile, desi sunt catalogate drept rele si nemiloase, s-au dovedit a fi mult mai tolerante.

Sefele nu sunt foarte deranjate de faptul ca angajatii isi platesc facturiile sau fac cumparaturi pe internet, considerand ca este bine sa pastrezi un echilibru intre viata personala si cea profesionala.

In schimb, sefii barbati tind sa se enerveze mai repede cand isi surprind angajatii pe Facebook, Twitter sau site-uri de cumparaturi.

De asemenea, s-a demonstrat ca femeile sunt mai subiective in luarea deciziilor si tin cont de intamplarile personale din viata angajatilor. Pe de alta parte, barbatii sunt mai autoritari si mai insensibili, spunandu-le subalternilor sa-si lase problemele acasa si sa se concentreze pe munca,.

Acelasi studiu releva faptul ca daca femeile sunt mai intelegatoare si nu se asteapta ca angajatii lor sa lucreze peste program decat daca este cu adevarat nevoie, barbatii prefera disciplina stricta la locul de munca.

Cu toate acestea, sefii sunt mai toleranti cand vine vorba de telefonarea mamelor.

Mai mult decat atat, opt din zece femei aflate intr-o functie de conducere considera ca angajatii lor fac parte din grupul lor de prieteni. Astfel, efectul asupra angajatilor este unul pozitiv, acestia acceptand sa lucreze si in weekend, daca este nevoie. (gandul.info)

Foto: valexa.org

     
Tag-uri:

Femeile aflate intr-o functie de conducere sunt mai indulgente decat barbatii in ceea ce priveste activitatile personale pe care angajatii le desfasoara in timpul programului de lucru, relateaza Daily Mail.

, Astfel, potrivit unui studiu efectuat pe 1.000 de sefi, femeile, desi sunt catalogate drept rele si nemiloase, s-au dovedit a fi mult mai tolerante.

Sefele nu sunt foarte deranjate de faptul ca angajatii isi platesc facturiile sau fac cumparaturi pe internet, considerand ca este bine sa pastrezi un echilibru intre viata personala si cea profesionala.

In schimb, sefii barbati tind sa se enerveze mai repede cand isi surprind angajatii pe Facebook, Twitter sau site-uri de cumparaturi.

De asemenea, s-a demonstrat ca femeile sunt mai subiective in luarea deciziilor si tin cont de intamplarile personale din viata angajatilor. Pe de alta parte, barbatii sunt mai autoritari si mai insensibili, spunandu-le subalternilor sa-si lase problemele acasa si sa se concentreze pe munca,.

Acelasi studiu releva faptul ca daca femeile sunt mai intelegatoare si nu se asteapta ca angajatii lor sa lucreze peste program decat daca este cu adevarat nevoie, barbatii prefera disciplina stricta la locul de munca.

Cu toate acestea, sefii sunt mai toleranti cand vine vorba de telefonarea mamelor.

Mai mult decat atat, opt din zece femei aflate intr-o functie de conducere considera ca angajatii lor fac parte din grupul lor de prieteni. Astfel, efectul asupra angajatilor este unul pozitiv, acestia acceptand sa lucreze si in weekend, daca este nevoie. (gandul.info)

Foto: valexa.org

" title="Stiri despre Astfel, potrivit unui studiu efectuat pe 1.000 de sefi, femeile, desi sunt catalogate drept rele si nemiloase, s-au dovedit a fi mult mai tolerante.

Sefele nu sunt foarte deranjate de faptul ca angajatii isi platesc facturiile sau fac cumparaturi pe internet, considerand ca este bine sa pastrezi un echilibru intre viata personala si cea profesionala.

In schimb, sefii barbati tind sa se enerveze mai repede cand isi surprind angajatii pe Facebook, Twitter sau site-uri de cumparaturi.

De asemenea, s-a demonstrat ca femeile sunt mai subiective in luarea deciziilor si tin cont de intamplarile personale din viata angajatilor. Pe de alta parte, barbatii sunt mai autoritari si mai insensibili, spunandu-le subalternilor sa-si lase problemele acasa si sa se concentreze pe munca,.

Acelasi studiu releva faptul ca daca femeile sunt mai intelegatoare si nu se asteapta ca angajatii lor sa lucreze peste program decat daca este cu adevarat nevoie, barbatii prefera disciplina stricta la locul de munca.

Cu toate acestea, sefii sunt mai toleranti cand vine vorba de telefonarea mamelor.

Mai mult decat atat, opt din zece femei aflate intr-o functie de conducere considera ca angajatii lor fac parte din grupul lor de prieteni. Astfel, efectul asupra angajatilor este unul pozitiv, acestia acceptand sa lucreze si in weekend, daca este nevoie. (gandul.info)

Foto: valexa.org

">Astfel, potrivit unui studiu efectuat pe 1.000 de sefi, femeile, desi sunt catalogate drept rele si nemiloase, s-au dovedit a fi mult mai tolerante.

Sefele nu sunt foarte deranjate de faptul ca angajatii isi platesc facturiile sau fac cumparaturi pe internet, considerand ca este bine sa pastrezi un echilibru intre viata personala si cea profesionala.

In schimb, sefii barbati tind sa se enerveze mai repede cand isi surprind angajatii pe Facebook, Twitter sau site-uri de cumparaturi.

De asemenea, s-a demonstrat ca femeile sunt mai subiective in luarea deciziilor si tin cont de intamplarile personale din viata angajatilor. Pe de alta parte, barbatii sunt mai autoritari si mai insensibili, spunandu-le subalternilor sa-si lase problemele acasa si sa se concentreze pe munca,.

Acelasi studiu releva faptul ca daca femeile sunt mai intelegatoare si nu se asteapta ca angajatii lor sa lucreze peste program decat daca este cu adevarat nevoie, barbatii prefera disciplina stricta la locul de munca.

Cu toate acestea, sefii sunt mai toleranti cand vine vorba de telefonarea mamelor.

Mai mult decat atat, opt din zece femei aflate intr-o functie de conducere considera ca angajatii lor fac parte din grupul lor de prieteni. Astfel, efectul asupra angajatilor este unul pozitiv, acestia acceptand sa lucreze si in weekend, daca este nevoie. (gandul.info)

Foto: valexa.org

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii