A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1719832061.8003.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Top 20 - Cele mai autentice branduri din lume
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
05-05-2016, ora 11:30

Top 20 - Cele mai autentice branduri din lume

Articol de Cristian Amariei
Disney Global Media este brand-ul cel mai autentic din lume, potrivit unui clasament al companiei de comunicatii Cohn & Wolfe. Firma de PR a clasat companiile in functie de scorurile obtinute de acestea in urma studiilor de cercetare si sondaje, la care au raspuns mai mult de 12.000 de consumatori din peste 14 piete, scrie portalul de stiri Business Insider.

Consumatorii au evaluat peste 1600 de marci pe cele trei atribute cheie care construiesc autenticitate, in conformitate cu Cohn & Wolfe. Acestea sunt: fiabilitatea, respectfulness si realism.

Raportul a constatat ca cinismul consumatorilor s-a extins in prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care sa ateste ca marcile nu sunt "deschise si oneste."

Cinismul este cel mai mare in Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franta si Germania au descris marcile ca fiind "deschise si oneste". Acest lucru contrasteaza cu SUA, unde 23% vad brandurile ca fiind „cinstite” si China, unde 36% dintre oameni au incredere in branduri.

Iata care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:

1. Disney. Scor de autenticitate: 96.62
2. BMW. Scor de autenticitate: 94.41
3. Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
4. Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
5. Apple. Scor de autenticitate: 93.71
6. Intel. Scor de autenticitate: 90.01
7. Audi. Scor de autenticitate: 89.52
8. Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
9. Adidas. Scor de autenticitate: 89.13

Continuarea aici
     
Tag-uri:
Disney Global Media este brand-ul cel mai autentic din lume, potrivit unui clasament al companiei de comunicatii Cohn & Wolfe. Firma de PR a clasat companiile in functie de scorurile obtinute de acestea in urma studiilor de cercetare si sondaje, la care au raspuns mai mult de 12.000 de consumatori din peste 14 piete, scrie portalul de stiri Business Insider.

 

Consumatorii au evaluat peste 1600 de marci pe cele trei atribute cheie care, construiesc autenticitate, in conformitate cu Cohn & Wolfe. Acestea sunt: fiabilitatea, respectfulness si realism.

 

Raportul a constatat ca cinismul consumatorilor s-a extins in prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care sa ateste ca marcile nu sunt "deschise si oneste."

 

Cinismul este cel mai mare in Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franta si Germania au descris marcile ca fiind "deschise si oneste". Acest lucru contrasteaza cu SUA, unde 23% vad brandurile ca fiind „cinstite” si China, unde 36% dintre oameni au incredere in branduri.

 

Iata care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:

 

1. Disney. Scor de autenticitate: 96.62
2. BMW. Scor de autenticitate: 94.41
3. Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
4. Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
5. Apple. Scor de autenticitate: 93.71
6. Intel. Scor de autenticitate: 90.01
7. Audi. Scor de autenticitate: 89.52
8. Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
9. Adidas. Scor de autenticitate: 89.13

 

Continuarea aici
" title="Stiri despre construiesc autenticitate, in conformitate cu Cohn & Wolfe. Acestea sunt: fiabilitatea, respectfulness si realism.

 

Raportul a constatat ca cinismul consumatorilor s-a extins in prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care sa ateste ca marcile nu sunt "deschise si oneste."

 

Cinismul este cel mai mare in Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franta si Germania au descris marcile ca fiind "deschise si oneste". Acest lucru contrasteaza cu SUA, unde 23% vad brandurile ca fiind „cinstite” si China, unde 36% dintre oameni au incredere in branduri.

 

Iata care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:

 

1. Disney. Scor de autenticitate: 96.62
2. BMW. Scor de autenticitate: 94.41
3. Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
4. Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
5. Apple. Scor de autenticitate: 93.71
6. Intel. Scor de autenticitate: 90.01
7. Audi. Scor de autenticitate: 89.52
8. Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
9. Adidas. Scor de autenticitate: 89.13

 

Continuarea aici
">construiesc autenticitate, in conformitate cu Cohn & Wolfe. Acestea sunt: fiabilitatea, respectfulness si realism.

 

Raportul a constatat ca cinismul consumatorilor s-a extins in prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care sa ateste ca marcile nu sunt "deschise si oneste."

 

Cinismul este cel mai mare in Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franta si Germania au descris marcile ca fiind "deschise si oneste". Acest lucru contrasteaza cu SUA, unde 23% vad brandurile ca fiind „cinstite” si China, unde 36% dintre oameni au incredere in branduri.

 

Iata care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:

 

1. Disney. Scor de autenticitate: 96.62
2. BMW. Scor de autenticitate: 94.41
3. Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
4. Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
5. Apple. Scor de autenticitate: 93.71
6. Intel. Scor de autenticitate: 90.01
7. Audi. Scor de autenticitate: 89.52
8. Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
9. Adidas. Scor de autenticitate: 89.13

 

Continuarea aici
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (1)  
CharlesLof,  04.07.2017 01:03

wh0cd874553 generic medrol

   
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii