STIRILE CELE MAI...
IA'SI - Un banc pe zi
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi
Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
SOCIAL
05-05-2016, ora 11:30
Top 20 - Cele mai autentice branduri din lume
Articol de Cristian Amariei Disney Global Media este brand-ul cel mai autentic din lume, potrivit unui clasament al companiei de comunicatii Cohn & Wolfe. Firma de PR a clasat companiile in functie de scorurile obtinute de acestea in urma studiilor de cercetare si sondaje, la care au raspuns mai mult de 12.000 de consumatori din peste 14 piete, scrie portalul de stiri Business Insider.
Consumatorii au evaluat peste 1600 de marci pe cele trei atribute cheie care construiesc autenticitate, in conformitate cu Cohn & Wolfe. Acestea sunt: fiabilitatea, respectfulness si realism.
Raportul a constatat ca cinismul consumatorilor s-a extins in prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care sa ateste ca marcile nu sunt "deschise si oneste."
Cinismul este cel mai mare in Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franta si Germania au descris marcile ca fiind "deschise si oneste". Acest lucru contrasteaza cu SUA, unde 23% vad brandurile ca fiind „cinstite” si China, unde 36% dintre oameni au incredere in branduri.
Iata care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:
1. Disney. Scor de autenticitate: 96.62
2. BMW. Scor de autenticitate: 94.41
3. Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
4. Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
5. Apple. Scor de autenticitate: 93.71
6. Intel. Scor de autenticitate: 90.01
7. Audi. Scor de autenticitate: 89.52
8. Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
9. Adidas. Scor de autenticitate: 89.13
Continuarea aici
Raportul a constatat ca cinismul consumatorilor s-a extins in prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care sa ateste ca marcile nu sunt "deschise si oneste."
Cinismul este cel mai mare in Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franta si Germania au descris marcile ca fiind "deschise si oneste". Acest lucru contrasteaza cu SUA, unde 23% vad brandurile ca fiind „cinstite” si China, unde 36% dintre oameni au incredere in branduri.
Iata care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:
1. Disney. Scor de autenticitate: 96.62
2. BMW. Scor de autenticitate: 94.41
3. Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
4. Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
5. Apple. Scor de autenticitate: 93.71
6. Intel. Scor de autenticitate: 90.01
7. Audi. Scor de autenticitate: 89.52
8. Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
9. Adidas. Scor de autenticitate: 89.13
Continuarea aici
">construiesc autenticitate, in conformitate cu Cohn & Wolfe. Acestea sunt: fiabilitatea, respectfulness si realism.
Raportul a constatat ca cinismul consumatorilor s-a extins in prezent pe plan global, cu patru din cinci consumatori care sa ateste ca marcile nu sunt "deschise si oneste."
Cinismul este cel mai mare in Europa de Vest. Doar 7% dintre cei intervievati in Marea Britanie, Franta si Germania au descris marcile ca fiind "deschise si oneste". Acest lucru contrasteaza cu SUA, unde 23% vad brandurile ca fiind „cinstite” si China, unde 36% dintre oameni au incredere in branduri.
Iata care sunt cele 20 cele mai autentice branduri din lume:
1. Disney. Scor de autenticitate: 96.62
2. BMW. Scor de autenticitate: 94.41
3. Microsoft. Scor de autenticitate: 94.12
4. Amazon. Scor de autenticitate: 94.04
5. Apple. Scor de autenticitate: 93.71
6. Intel. Scor de autenticitate: 90.01
7. Audi. Scor de autenticitate: 89.52
8. Samsung. Scor de autenticitate: 89.52
9. Adidas. Scor de autenticitate: 89.13
Continuarea aici