STIRILE CELE MAI...
IA'SI - Un banc pe zi
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi
Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
SOCIAL
09-10-2015, ora 09:39
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
Storc bani din like-uri! Vedetele si-au transformat paginile de Facebook in afaceri superprofitabile
Articol de Cristian Amariei Sute de mii de utilizatori de Facebook, mai mult sau mai putin fani, urmaresc activitatea vedetelor autohtone pe reteaua de socializare. Cu atatea like-uri la purtator, acestea capata putere de promovare si, cu un pic de inteligenta si ceva mai multa disponibilitate, reusesc sa le transforme in bani.
Un “share”, un “tag” sau un “share location” capata o alta valoare pe pagina de Facebook a unei vedete. Nici una dintre acestea nu e degeaba. Cantaretii, actorii, starletele si mai ales asistentele TV au dezvoltat o adevarata industrie a like-urilor.
Mai exact, de cate ori apare pe pagina lor numele unui salon cosmetic, al vreunui brand de haine, adresa vreunui restaurant sau orice alta firma dornica sa aiba vizibilitate si sa se asocieze cu o celebritate damboviteana, e rost de bani, pentru ca fiecare click are un pret.
Aproape saptamanal, Bianca Dragusanu posteaza numele unui salon de frumusete sau lauda preparatele unui anume restaurant. De cate ori se intampla asta, in contul ei mai intra 500-1.000 de euro. Ea e fericita, “angajatorul” e multumit ca numele lui a fost vazut de peste jumatate de milion de romani, cati urmaresc pagina Biancai.
Slav e cel mai scump dintre baieti
Cu jumatate din fanii fostei asistente TV, potrivit surselor noastre, Zavoranca percepe cam tot atatia bani, chiar daca la ea nu prea se inghesuie patronii cu propuneri.
Mult mai ieftine sunt Gina Pistol, cu doar 30.000 de fani, al carei tarif ar fi de 100 de euro pe postare, Iulia Vantur, care pentru cei 235.000 de “followeri” ar percepe in jur de 300 de euro, in functie de firma care o oferteaza, si Ruby, care, culmea, ar lua doar 200 de euro pentru milionul ei de aprecieri virtuale.
in ceea ce-i priveste pe barbati, cel mai scump e Victor Slav, care precepe in jur de 500 de euro pe postare si ajunge si la 1.000, mai ales cand accepta sa promoveze produse dedicate sportivilor celor peste 730.000 de urmaritori virtuali.
Amicul sau Bogdan Vladau ia doar 300 de euro pentru acelasi gen de intelegeri, iar Dorian Popa, la fel de musculos ca ei, merge si pe 200.
Crudu posteaza gratis
Novice in ale Facebook-ului, cu un cont vechi de vreo doi ani, Daniela Crudu nu prea s-a prins cum sta treaba cu profitabilitatea si, potrivit apropiatilor ei, daca este rugata sa faca un pustiu de bine postand ceva, o face fara pretentii financiare. Iar asta in ciuda faptului ca a reusit sa adune peste 130.000 de like-uri.
Sursa: libertatea.ro
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email