A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1727664531.7253.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Secretele din spatele culorilor folosite de marile branduri. Cum ne manipuleaza companiile
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
18-01-2014, ora 07:03

Secretele din spatele culorilor folosite de marile branduri. Cum ne manipuleaza companiile

Articol de Madalina Irimia

Unele branduri sunt usor de recunoscut dupa culoarea pe care o afiseaza, cum ar fi cutia albastra de la Tiffany. Culoarea folosita de o companie poate spune multe despre aceasta, de la increderea de care se bucura in randul clientilor, pana la calitatea produselor pe care le ofera, scrie Business Insider.

Karen Haller, expert britanic in branding si folosirea culorilor in afaceri a facut o cercetare de piata, in urma careia a descoperit anumite conexiuni intre companii si nuantele pe care acestea le folosesc.

Rosu

Brandurile folosesc aceasta culoare cand vor sa fie percepute ca puternice si implicate. Rosul este culoarea puterii si a pasiunii, dar Haller spune ca poate fi de asemenea asociata cu entuziasmul, energia si curajul.

Grupul britanic Virgin, unul dintre cele mai puternice branduri din lume, a folosit aceasta culoare inca de la lansare. Tot la fel a facut si Coca-Cola, care s-a facut cunoscuta prin eticheta rosie, dar si designerul francez, Christian Louboutin, care a castigat procesul impotriva Yves Saint Laurent, in urma caruia i s-a permis sa foloseasca talpile rosii ale pantofilor drept semn distinctiv al companiei.

Integral pe incont.ro

Foto: clopotel.ro

     
Tag-uri: culori, branduri, companii
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii