Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
RoNewMedia 2012, cu Facebook, Google, Microsoft si Yahoo
Articol de Cristian AmarieiZeci de companii renumite din domeniile IT, tehnologie si media - printre care Facebook, Google, Microsoft, Yahoo, Orange, BBC sau Samsung - isi trimit reprezentantii in Romania, in perioada 16-18 mai, pentru a participa la RoNewMedia, cel mai mare eveniment din industria online.
Evenimentul se va desfasura in perioada 16-18 mai 2012, la noul sediu al Bibliotecii Nationale din Bucuresti (bd. Unirii nr. 22). Vor avea loc conferinte, ateliere, expozitii dedicate industriei IT si o serie de workshopuri si traininguri aplicate, de cate 2 ore fiecare, pe diverse specializari.
In prima zi a evenimentului, RoNewMedia Workshops ofera un training amplu sustinut de echipa Facebook prezenta la eveniment, urmat de o demonstratie sustinuta de Think Digital, pe tema citirii corecte a rapoartelor oferite de Facebook Insights.
In paralel, compania de cercetare Gemius prezinta un workshop despre noua abordare a datelor din analytics.
Un training actual si de interes promite sa fie si cel sustinul de compania Kondiment, care va aborda subiectul delicat al marketingului politic pe Internet.
Explozia site-urilor de cumparaturi colective de tip GroupON este un fenomen generalizat in Europa Centrala si de Est. Acest subiect va fi dezbatut in cadrul unui panel moderat de Calin Fusu, CEO Neogen, compania care a abandonat lupta cu Facebook, lansand cu succes Zumzi.ro. Invitatii vor dezbate atat subiectul cumparaturilor colective cat si al flash buying-ului.
In ziua a 2-a, printre workshopurile confirmate pana la aceasta ora se numara cel sustinut de Google, pe tema oportunitatilor oferite de webul pe mobil, urmat de un seminar Appscend dedicat modului in care aplicatiile smartphone pot fi folosite in mixul de marketing.
Va urma o interesanta dezbatere organizata de BRAT in colaborare cu Piano Media, pe tema posibilitatii de a introduce un sistem unic si revolutionar de plata pentru continut, daca mai multi publisheri locali vor agrea acest lucru.
Seminarii de interes se anunta a fi si cele ale VentureConnect, care va consilia antreprenorii care cauta cai de finantare pentru proiectele lor, dar si cel al Mediamind, dedicat mai ales designerilor web si oamenilor de marketing care sunt in permanenta cautare de idei pentru formate cat mai eficiente, care sa atraga atentia asupra campaniilor online.
In ziua a treia, workshopurile vor fi sustinute de Yahoo!, Google, Foresview, Kondiment si 2Parale.
Yahoo! se va adresa in primul rand comunitatii de marketing, continut si design eficient, prezentand Yahoo! Studio - studii de caz de urmat pentru rezultate eficiente pe Yahoo!
Ziua contine si o serie de "neratat" pentru cei care detin magazine online sau activeaza in domeniul e-commerce: Google va prezenta un workshop aprofundat despre interpretarea datelor din Google Analytics pentru e-commerce, iar Forestview si 2Parale vor sustine, succesiv, prezentari pe tema eficientei in marketingul afiliat.
Kondiment va fi prezent in program cu un workshop dedicat industriei de travel, workshop la care isi vor face simtita prezenta cateva din marile companii din domeniu.
Sursa: ziare.com
Foto: realitatea.net
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email