A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1734924134.7404.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Proprietarii de magazine online investesc dublu in mentenanta afacerilor lor
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
19-09-2014, ora 13:00

Proprietarii de magazine online investesc dublu in mentenanta afacerilor lor

Articol de Cristian Amariei

In ultimul an, pe piata comertului online a aparut o noua tendinta. Marii jucatori si nu numai au inceput sa se adapteze din ce in ce mai mult utilizatorilor, cerintelor acestora. Astfel, antreprenorii care au ales sa aiba un magazin pe internet investesc dublu sau poate chiar triplu, in unele cazuri, in mentenanta si in suport.

Cosmin Daraban(Silkweb), unul dintre speakerii editiei de anul acesta a TeCOMM Cluj, sustine ca “Jucatorii de pe piata de comert online au inceput sa se adapteze nevoilor clientilor lor. Daca pana anul trecut ei imbunatateau site-urile in functie de preferintele lor, acum deja discutam despre modificari aduse in urma analizarii feedback-ului din partea clientilor, utilizatorilor”.

Aceste modificari atrag dupa ele si investitii facute de catre proprietarii companiilor. Investitia minima necesara este de 700-800 de euro pe luna, insa sunt cazuri de mari branduri online care folosesc 5000-10000 de euro lunar pentru ca site-ul sa raspunda cerintelor utilizatorilor. “ Este vorba despre personalizarea experientei in site, despre afisarea produselor vazute, despre a-ti arata ceea ce tu ca si client ai nevoie si nu ceea ce magazinul incearca sa promoveze si sa vanda”, a mai declarat Cosmin Daraban (silkweb).

In plus, comentariile şi feedback-ul negativ venit din partea clientilor sunt la baza imbunatatirilor aduse magazinelor online, din dorinta lor de a raspunde exact nevoilor acestora. Aceasta atentie acordata de catre proprietarii magazinelor de profil este specifica acum business-urilor de acest gen de masa, nu doar liderilor, cum era în 2013.

Nevoile pietei actuale de profil, precum si multe alte subiecte vor fi dezbătute în cadrul celor două ediţii TeCOMM. Anul acesta evenimentele reunesc peste 50 de speakeri, specialisti in comertul electronic, atat din Romania, cat si internationali care vin pregatiti cu cele mai noi tehnici aplicate de marile brand-uri.

In data de 30 si 31 octombrie va avea loc cea de-a patra editie in Cluj Napoca, iar in data de 6 noiembrie va avea loc o prima editie alaturi de comunitatea magazinelor online din zona Moldovei.

     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii