A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1744864314.4142.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

O treime dintre utilizatorii de internet cumpara online. Afla ce achizitii mai fac romanii
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
07-12-2011, ora 08:46

O treime dintre utilizatorii de internet cumpara online. Afla ce achizitii mai fac romanii

Articol de Alexandra Stefanescu

Aproape 30% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au facut cumparaturi online in ultimul an si aproape un sfert dintre cei care cumpara de pe internet fac asta cel putin o data pe luna, potrivit celui mai recent studiu GfK.

Acelasi studiu arata ca achizitiile online sunt realizate mai ales tineri, mai precis de catre cei cu varste cuprinse intre 18-24 ani (37%), iar adoptarea acestui comportament scade pe masura ce varsta creste, ajungand la 31% pentru cei cu varsta intre 25-34 ani si la 26% pentru intervalul 34-44 ani.

Femeile si barbatii cumpara online in mod egal, iar bucurestenii si cei cu educatie superioara au facut intr-o proportie semnificativ mai mare cumparaturi online, mai precis 36%, respectiv 40%.

Locuitorii din mediul urban comanda online mai ales produse electronice, electrocasnice, telefoane (44%), imbracaminte si accesorii vestimentare (28%), dar si produse de ingrijire personala (22%) sau carti, CD-uri, DVD-uri (22%). Modalitatea de plata predilecta este in numerar cu plata ramburs, la primirea produsului (83%), insa incep sa fie populare si platile online prin card bancar, acestea fiind pe locul al doilea ca metoda de plata utilizata in ultimul an.

In primele 10 luni ale anului 2011, romanii au cumparat online cu card bancar cu 14% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ePayment, principalul procesator de plati online din Romania. In industria platilor online prin card bancar predomina vanzarile de produse si servicii din sectorul turismului, telecomunicatiilor si serviciilor. In 2011, s-au inregistrat cresteri semnificative pe segmentul vanzarilor online de flori (75%), carti (76%) si cadouri (64%).(capital.ro)

Foto: dcnews.ro

     
Tag-uri:

Aproape 30% dintre utilizatorii de internet din mediul urban au facut cumparaturi online in ultimul an si aproape un sfert dintre cei care cumpara de pe internet fac asta cel putin o data pe luna, potrivit celui mai recent studiu GfK.

, Acelasi studiu arata ca achizitiile online sunt realizate mai ales tineri, mai precis de catre cei cu varste cuprinse intre 18-24 ani (37%), iar adoptarea acestui comportament scade pe masura ce varsta creste, ajungand la 31% pentru cei cu varsta  intre 25-34 ani si la 26% pentru intervalul 34-44 ani.

Femeile si barbatii cumpara online in mod egal, iar bucurestenii si cei cu educatie superioara au facut intr-o proportie semnificativ mai mare cumparaturi online, mai precis 36%, respectiv 40%.

Locuitorii din mediul urban comanda online mai ales produse electronice, electrocasnice, telefoane (44%), imbracaminte si accesorii vestimentare (28%), dar si produse de ingrijire personala (22%) sau carti, CD-uri, DVD-uri (22%). Modalitatea de plata predilecta este in numerar cu plata ramburs, la primirea produsului (83%), insa incep sa fie populare si platile online prin card bancar, acestea fiind pe locul al doilea ca metoda de plata utilizata in ultimul an.

In primele 10 luni ale anului 2011, romanii au cumparat online cu card bancar cu 14% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ePayment, principalul procesator de plati online din Romania. In industria platilor online prin card bancar predomina vanzarile de produse si servicii din sectorul turismului, telecomunicatiilor si serviciilor. In 2011, s-au inregistrat cresteri semnificative pe segmentul vanzarilor online de flori (75%), carti (76%) si cadouri (64%).(capital.ro)

Foto: dcnews.ro

" title="Stiri despre Acelasi studiu arata ca achizitiile online sunt realizate mai ales tineri, mai precis de catre cei cu varste cuprinse intre 18-24 ani (37%), iar adoptarea acestui comportament scade pe masura ce varsta creste, ajungand la 31% pentru cei cu varsta  intre 25-34 ani si la 26% pentru intervalul 34-44 ani.

Femeile si barbatii cumpara online in mod egal, iar bucurestenii si cei cu educatie superioara au facut intr-o proportie semnificativ mai mare cumparaturi online, mai precis 36%, respectiv 40%.

Locuitorii din mediul urban comanda online mai ales produse electronice, electrocasnice, telefoane (44%), imbracaminte si accesorii vestimentare (28%), dar si produse de ingrijire personala (22%) sau carti, CD-uri, DVD-uri (22%). Modalitatea de plata predilecta este in numerar cu plata ramburs, la primirea produsului (83%), insa incep sa fie populare si platile online prin card bancar, acestea fiind pe locul al doilea ca metoda de plata utilizata in ultimul an.

In primele 10 luni ale anului 2011, romanii au cumparat online cu card bancar cu 14% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ePayment, principalul procesator de plati online din Romania. In industria platilor online prin card bancar predomina vanzarile de produse si servicii din sectorul turismului, telecomunicatiilor si serviciilor. In 2011, s-au inregistrat cresteri semnificative pe segmentul vanzarilor online de flori (75%), carti (76%) si cadouri (64%).(capital.ro)

Foto: dcnews.ro

">Acelasi studiu arata ca achizitiile online sunt realizate mai ales tineri, mai precis de catre cei cu varste cuprinse intre 18-24 ani (37%), iar adoptarea acestui comportament scade pe masura ce varsta creste, ajungand la 31% pentru cei cu varsta  intre 25-34 ani si la 26% pentru intervalul 34-44 ani.

Femeile si barbatii cumpara online in mod egal, iar bucurestenii si cei cu educatie superioara au facut intr-o proportie semnificativ mai mare cumparaturi online, mai precis 36%, respectiv 40%.

Locuitorii din mediul urban comanda online mai ales produse electronice, electrocasnice, telefoane (44%), imbracaminte si accesorii vestimentare (28%), dar si produse de ingrijire personala (22%) sau carti, CD-uri, DVD-uri (22%). Modalitatea de plata predilecta este in numerar cu plata ramburs, la primirea produsului (83%), insa incep sa fie populare si platile online prin card bancar, acestea fiind pe locul al doilea ca metoda de plata utilizata in ultimul an.

In primele 10 luni ale anului 2011, romanii au cumparat online cu card bancar cu 14% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, potrivit ePayment, principalul procesator de plati online din Romania. In industria platilor online prin card bancar predomina vanzarile de produse si servicii din sectorul turismului, telecomunicatiilor si serviciilor. In 2011, s-au inregistrat cresteri semnificative pe segmentul vanzarilor online de flori (75%), carti (76%) si cadouri (64%).(capital.ro)

Foto: dcnews.ro

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii