STIRILE CELE MAI...
IA'SI - Un banc pe zi
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi
Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
SOCIAL
10-11-2015, ora 14:10
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
O celebra companie americana, acuzata ca incearca sa „distruga” spiritul Craciunului
Articol de Madalina Irimia Starbucks a lansat o serie de pahare rosii, in ton cu sarbatorile de Craciun care se apropie cu pasi repezi si nu toata lumea este multumita de decizia celebrului lant de cafenele, prezent si in Romania.
Starbucks a precizat ca a eliminat „simbolurile de sezon” din trecut, precum renii si ornamentele, in favoarea unor pahare simple, in doua culori.
Paharele au fost lansate la sfarsitul lunii octombrie si vicepresedintele Starbucks, Jeffrey Fields, a declarat ca gigantul american „a dorit sa simplifice aspectul paharelor”.
Joshua Feuerstein, un fost pastor, care isi spune „personalitate social media”, este insa nemultumit de decizia Starbucks.
Feuerstein a postat un clip pe Facebook, in data de 5 noiembrie, in care critica Starbucks pentru inlaturarea ”Craciunului de pe paharele de cafea, deoarece compania il uraste pe Iisus”.
Fostul pastor i-a incurajat pe clientii Starbucks sa spuna „Craciun Fericit”, in locul numelui, pentru a-i pacali pe barista (cei care servesc bauturile la Starbucks) sa scrie urarea pe pahare.
Ca raspuns, Starbucks a sustinut ca incearca sa creeze o cultura a personalizarii, a incluziunii si a diversitatii.
Paharul reprezinta „o panza alba”, pe care clientii isi pot scrie povestile despre Craciun. Fotografii cu paharele Starbucks pe care scrie „Merry Christmas”, in locul numelor clientilor, au aparut deja pe Instagram, Twitter si Facebook.
Alti americani apara compania Starbucks si il critica pe pastor, scrie CNN.
Sursa: gandul.info
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email