ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
07-01-2013, ora 16:39

METRO avertizeaza clientii ca nu are legatura cu campaniile cu premii promovate prin SMS

Articol de Madalina Irimia

Reteaua de magazine METRO Cash & Carry Romania atentioneaza clientii ca numele companiei este folosit in mod abuziv, de catre persoane necunoscute, in cadrul unor campanii false promovate prin SMS.

"METRO Cash&Carry Romania nu are nicio legatura cu promovarea campaniei cu premii, transmisa prin SMS, iar numele METRO este folosit fara acordul nostru. In ceea ce ii priveste pe clientii nostri, le recomandam sa nu dea curs acestor mesaje, sa nu furnizeze informatii personale si sa contacteze imediat autoritatile competente pentru reclamarea fraudei si protejarea informatiilor personale", au declarat, intr-un comunicat, reprezentantii companiei METRO Cash&Carry Romania.

Mai multi utilizatori de telefonie mobila au primit mesaje prin SMS prin care erau anuntati ca au castigat un premiu in valoare de 10.500 euro si un TV cu plasma, solicitandu-li-se ulterior apelarea unui anumit numar de telefon, pentru a primi mai multe detalii in acest sens.

Pentru folosirea in mod abuziv a numelui companiei, METRO Cash&Carry Romania va colabora cu autoritatile competente in vederea solutionarii acestei situatii.

Metro Cash & Carry Romania, parte a Metro Cash & Carry International, a fost lansata oficial in Romania in octombrie 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Reteaua numara in prezent 32 de magazine in 24 de orase. Metro mai detine o retea de 500 de magazine deschise in franciza sub brandul "La Doi Pasi".

Sursa: mediafax.ro

Foto: rtv.net

     
Tag-uri: Metro, clienti, SMS
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii