A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1719646181.35.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Junk food fara perdea. Cum creeaza marii producatori dependenta consumatorilor
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
13-03-2013, ora 15:03

Junk food fara perdea. Cum creeaza marii producatori dependenta consumatorilor

Articol de Cristian Amariei

Dependenta de junk food, de la chipsuri pana la bauturi carbogazoase sau semi-preparate nu e o intamplare. Marii producatori ai industriei stiu exact ce ne place si au echipe de cercetare bine instruite care sa descopere exact produsele ce ne vor face sa dorim mai mult. Sunt doar o parte din dezvaluirile pe care le face un reporter al The New York Time Magazine.

Michael Moss, castigator al unui premiul Pulitzer, a sapat adanc in istoria industriei producatoare de junk food. In cartea sa “Salt Sugar Fat: How the Food Giants Hooked Us” , ce va fi lansata in luna martie, dezvaluie care sunt trucurile pe care gigantii industriei le folosesc asupra consumatorilor pentru a vinde tone de produse sarate sau dulci. Pe de-o parte este stiinta, pe de alta parte un marketing bine tintit mizand pe ignoranta multora dintre consumatori.

In 4 ani de cercetare si documentare am descoperit ca producatorii fac un efort urias prin laboratoarele lor si tehnici de marketing si vanzari pentru a agata clientii si pentru a-i convinge sa cumpere produse ieftine si la indemana” scrie Michael Moss care a stat de vorba pentru cartea lui cu peste 300 de oameni din industrie: angajati sau fosti angajati, cercetatori sau directori.

Fara indoiala, cartea lui Michael Moss va face valuri in Statele Unite, dar si in lume, pentru ca dezvaluirile sale arata ca industria junk food pare mai rea chiar decat cea a tutunului.

Stiu exact ce ne place

Producatorii nu isi permit sa nu ne placa produsele pe care la scot pe piata. Asa ca incearca sa afle exact ce ne place, cat de sarat sau de dulce vrem sa fie ceea ce gustam. Au laboratoare si specialisti in “pofte” care sa determine exact cat zahar sau cata sare trebuie puse in produse pentru a ne face sa ne dorim mai mult si sa nu ne plictisim.

Integral pe foodstory.ro

Foto: chicagomag.com

     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii