Dacia a prezentat astazi un al doilea model cu care producatorul roman va concura la Trofeul Andros. Acesta nu mai are partea frontala a SUV-ului Duster, ci a monovolumului pe care pana acum toata lumea il numea Popster.
Lodgy: asa se va numi monovolumul care pana acum era numit in presa de specialitate Popster. Lodgy va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Oficialii Dacia au anuntat ca monovolumul va avea si o varianta utilitara mai spartana decat monovolumul, ce va fi dotata cu usi culisante. In partea din spate, deschiderea se va face cu ajutorul a doua usi, in acelasi mod ca la modelul Logan MCV.
Lodgy va fi produs la uzinele Tanger din Maroc si ar putea fi comercializat pe pietele emergente sub marca Renault, iar in Marea Britaniear putea purta logo-ul "By Renault".
Versiunea de competitie a lui Dacia Lodgy, prezentata astazi in Franta, va fi primul monovolum din istoria Trofeului Andros. Modelul (denumit oficial Dacia Lodgy Glace) va prelua sasiul si elementele tehnice ale lui Duster ICE, urmand sa dispuna de acelasi motor V6 de 355 de cai putere si 360 Nm. Masa proprie a lui Dacia Lodgy Glace este de 950 de kilograme, scrie Automarket.
Foto: forum.paytv.ro
Tag-uri:
Dacia a prezentat astazi un al doilea model cu care producatorul roman va concura la Trofeul Andros. Acesta nu mai are partea frontala a SUV-ului Duster, ci a monovolumului pe care pana acum toata lumea il numea Popster.
,
Lodgy: asa se va numi monovolumul care pana acum era numit in presa de specialitate Popster. Lodgy va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Oficialii Dacia au anuntat ca monovolumul va avea si o varianta utilitara mai spartana decat monovolumul, ce va fi dotata cu usi culisante. In partea din spate, deschiderea se va face cu ajutorul a doua usi, in acelasi mod ca la modelul Logan MCV.
Lodgy va fi produs la uzinele Tanger din Maroc si ar putea fi comercializat pe pietele emergente sub marca Renault, iar in Marea Britaniear putea purta logo-ul "By Renault".
Versiunea de competitie a lui Dacia Lodgy, prezentata astazi in Franta, va fi primul monovolum din istoria Trofeului Andros. Modelul (denumit oficial Dacia Lodgy Glace) va prelua sasiul si elementele tehnice ale lui Duster ICE, urmand sa dispuna de acelasi motor V6 de 355 de cai putere si 360 Nm. Masa proprie a lui Dacia Lodgy Glace este de 950 de kilograme, scrie Automarket.
Foto: forum.paytv.ro
" title="Stiri despre
Lodgy: asa se va numi monovolumul care pana acum era numit in presa de specialitate Popster. Lodgy va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Oficialii Dacia au anuntat ca monovolumul va avea si o varianta utilitara mai spartana decat monovolumul, ce va fi dotata cu usi culisante. In partea din spate, deschiderea se va face cu ajutorul a doua usi, in acelasi mod ca la modelul Logan MCV.
Lodgy va fi produs la uzinele Tanger din Maroc si ar putea fi comercializat pe pietele emergente sub marca Renault, iar in Marea Britaniear putea purta logo-ul "By Renault".
Versiunea de competitie a lui Dacia Lodgy, prezentata astazi in Franta, va fi primul monovolum din istoria Trofeului Andros. Modelul (denumit oficial Dacia Lodgy Glace) va prelua sasiul si elementele tehnice ale lui Duster ICE, urmand sa dispuna de acelasi motor V6 de 355 de cai putere si 360 Nm. Masa proprie a lui Dacia Lodgy Glace este de 950 de kilograme, scrie Automarket.
Foto: forum.paytv.ro
">
Lodgy: asa se va numi monovolumul care pana acum era numit in presa de specialitate Popster. Lodgy va fi prezentat la Salonul Auto de la Geneva de anul viitor.
Oficialii Dacia au anuntat ca monovolumul va avea si o varianta utilitara mai spartana decat monovolumul, ce va fi dotata cu usi culisante. In partea din spate, deschiderea se va face cu ajutorul a doua usi, in acelasi mod ca la modelul Logan MCV.
Lodgy va fi produs la uzinele Tanger din Maroc si ar putea fi comercializat pe pietele emergente sub marca Renault, iar in Marea Britaniear putea purta logo-ul "By Renault".
Versiunea de competitie a lui Dacia Lodgy, prezentata astazi in Franta, va fi primul monovolum din istoria Trofeului Andros. Modelul (denumit oficial Dacia Lodgy Glace) va prelua sasiul si elementele tehnice ale lui Duster ICE, urmand sa dispuna de acelasi motor V6 de 355 de cai putere si 360 Nm. Masa proprie a lui Dacia Lodgy Glace este de 950 de kilograme, scrie Automarket.
Foto: forum.paytv.ro