Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
Google ne invata cum se fac banii pe internet
Articol de Cristian AmarieiInvitat la RoNewMedia, eveniment care are loc in perioada 16-18 mai la Biblioteca Nationala a Romaniei, Steffen Erhardt - Display Expert EMEA (Google) - a vorbit despre campaniile publicitare pe internet si despre produsele Google care eficientizeaza astfel de campanii.
Industria de publicitate online a generat venituri de cca. 200 de miliarde de dolari in ultimii 10 ani - 10,2 mld. dolari in 2010 si se preconizeaza ca va genera venituri de 15,9 mld. dolari in 2012. Ce face Google ca sa-si pastreze pozitia fruntasa in industrie? Compania incearca permanent sa simplifice campaniile publicitare din online, a subliniat Erhardt.
Instrumentele aflate la indemana marketerilor, creativilor si a specialistilor in relatii publice sunt Double Click Ad Planner, care planifica o campanie, Google Ad Words, Display Ad Builder si Google Analytics.
In ultima vreme, Google a mizat pe stabilirea unui public tinta mai general si mai flexibil, astfel incat diseminarea mesajului sa fie cat mai vasta, a afirmat reprezentantul Google. Acesta a realizat o clasificare a campaniilor, pornind de la noua miza a companiei: Campanii de ReMarketing, care se adreseaza utilizatorilor care au accesat site-ul aflat in discutie fara a interactiona cu acesta, Campanii Contextuale, in care mesajul corect este directionat la momentul ideal si Campanii pe Categorii de Interese - sau publicitatea directionata comportamental - care tinteste utilizatorii interesati (potrivit cautarilor realizate pe internet) de profilul campaniei aflate in discutie.
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email