A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1735064622.3717.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Google ne invata cum se fac banii pe internet
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
17-05-2012, ora 18:03

Google ne invata cum se fac banii pe internet

Articol de Cristian Amariei

Invitat la RoNewMedia, eveniment care are loc in perioada 16-18 mai la Biblioteca Nationala a Romaniei, Steffen Erhardt - Display Expert EMEA (Google) - a vorbit despre campaniile publicitare pe internet si despre produsele Google care eficientizeaza astfel de campanii.

Industria de publicitate online a generat venituri de cca. 200 de miliarde de dolari in ultimii 10 ani - 10,2 mld. dolari in 2010 si se preconizeaza ca va genera venituri de 15,9 mld. dolari in 2012. Ce face Google ca sa-si pastreze pozitia fruntasa in industrie? Compania incearca permanent sa simplifice campaniile publicitare din online, a subliniat Erhardt.

Instrumentele aflate la indemana marketerilor, creativilor si a specialistilor in relatii publice sunt Double Click Ad Planner, care planifica o campanie, Google Ad Words, Display Ad Builder si Google Analytics.

In ultima vreme, Google a mizat pe stabilirea unui public tinta mai general si mai flexibil, astfel incat diseminarea mesajului sa fie cat mai vasta, a afirmat reprezentantul Google. Acesta a realizat o clasificare a campaniilor, pornind de la noua miza a companiei: Campanii de ReMarketing, care se adreseaza utilizatorilor care au accesat site-ul aflat in discutie fara a interactiona cu acesta, Campanii Contextuale, in care mesajul corect este directionat la momentul ideal si Campanii pe Categorii de Interese - sau publicitatea directionata comportamental - care tinteste utilizatorii interesati (potrivit cautarilor realizate pe internet) de profilul campaniei aflate in discutie.

     
Tag-uri: Google, internet, companii
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii