Chiar daca ultima zi de depunere a declaratiei unice 112, precum si a declaratiilor 100 privind obligatiile de plata la bugetul statului sau 300 pentru decontul de TVA este data de 26 decembrie, majoritatea firmelor vor incerca sa-si rezolve problemele la administratia financiara inainte de Craciun.
Fiscul a anuntat ca, incepand cu perioada de raportare a lunii noiembrie, adica incepand cu depunerile de declaratii din decembrie, declaratiile 100, 300 si 710, se vor putea depune doar pe noile versiuni de soft, publicate pe portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF).
Depunerea prin internet va putea fi facuta doar pe pagina de upload creata initial pentru declaratia 112, accesibila prin portalul www.e-guvernare.ro, dupa autentificarea cu certificat digital calificat.
Contribuabilii care nu au un certificat digital calificat pentru semnarea declaratiilor le vor putea depune la ghiseul organelor fiscale, in format PDF cu fisier xml atasat, pe suport CD, insotite de declaratia listata, semnata si stampilata.
Pentru perioadele de raportare anterioare lunii noiembrie 2011, declaratiile 100, 300 si 710 vor putea fi depuse doar la ghiseu, pe suport hartie cu cod de bare sau cu fisier txt pe suport electronic, generate prin programele de asistenta accesibile pe portalul ANAF, sectiunea Asistenta contribuabili – Programe utile – Declaratii fiscale.
Procesare mai rapida a declaratiilor
Noile versiuni ale programelor de asistenta (Soft A si Soft J) pentru declaratiile 100, 300 si 710 pot fi descarcate de pe portalul ANAF, sectiunea Declaratii electronice – Descarcare formulare, unde se regasesc si prevederile legale, precum si instructiuni si documentatie de ajutor.
"Prin folosirea noii platforme tehnologice, se usureaza efortul contribuabililor la depunerea declaratiilor in forma electronica prin internet si se reduce timpul de raspuns catre acestia dupa verificarea documentelor depuse prin internet", explica reprezentantii Fiscului.
Mai multe detalii despre aceste schimbari puteti obtine la birourile pentru asistenta contribuabililor din cadrul administratiilor finantelor publice, pe pagina de internet a Fiscului si telefonic, la Centrul de asistenta a contribuabililor, la numarul 031 40 39 160. (capital.ro)
Foto: anunturi.crom.ro
Tag-uri:
Chiar daca ultima zi de depunere a declaratiei unice 112, precum si a declaratiilor 100 privind obligatiile de plata la bugetul statului sau 300 pentru decontul de TVA este data de 26 decembrie, majoritatea firmelor vor incerca sa-si rezolve problemele la administratia financiara inainte de Craciun.
,
Fiscul a anuntat ca, incepand cu perioada de raportare a lunii noiembrie, adica incepand cu depunerile de declaratii din decembrie, declaratiile 100, 300 si 710, se vor putea depune doar pe noile versiuni de soft, publicate pe portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF).
Depunerea prin internet va putea fi facuta doar pe pagina de upload creata initial pentru declaratia 112, accesibila prin portalul www.e-guvernare.ro, dupa autentificarea cu certificat digital calificat.
Contribuabilii care nu au un certificat digital calificat pentru semnarea declaratiilor le vor putea depune la ghiseul organelor fiscale, in format PDF cu fisier xml atasat, pe suport CD, insotite de declaratia listata, semnata si stampilata.
Pentru perioadele de raportare anterioare lunii noiembrie 2011, declaratiile 100, 300 si 710 vor putea fi depuse doar la ghiseu, pe suport hartie cu cod de bare sau cu fisier txt pe suport electronic, generate prin programele de asistenta accesibile pe portalul ANAF, sectiunea Asistenta contribuabili – Programe utile – Declaratii fiscale.
Procesare mai rapida a declaratiilor
Noile versiuni ale programelor de asistenta (Soft A si Soft J) pentru declaratiile 100, 300 si 710 pot fi descarcate de pe portalul ANAF, sectiunea Declaratii electronice – Descarcare formulare, unde se regasesc si prevederile legale, precum si instructiuni si documentatie de ajutor.
"Prin folosirea noii platforme tehnologice, se usureaza efortul contribuabililor la depunerea declaratiilor in forma electronica prin internet si se reduce timpul de raspuns catre acestia dupa verificarea documentelor depuse prin internet", explica reprezentantii Fiscului.
Mai multe detalii despre aceste schimbari puteti obtine la birourile pentru asistenta contribuabililor din cadrul administratiilor finantelor publice, pe pagina de internet a Fiscului si telefonic, la Centrul de asistenta a contribuabililor, la numarul 031 40 39 160. (capital.ro)
Foto: anunturi.crom.ro
" title="Stiri despre
Fiscul a anuntat ca, incepand cu perioada de raportare a lunii noiembrie, adica incepand cu depunerile de declaratii din decembrie, declaratiile 100, 300 si 710, se vor putea depune doar pe noile versiuni de soft, publicate pe portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF).
Depunerea prin internet va putea fi facuta doar pe pagina de upload creata initial pentru declaratia 112, accesibila prin portalul www.e-guvernare.ro, dupa autentificarea cu certificat digital calificat.
Contribuabilii care nu au un certificat digital calificat pentru semnarea declaratiilor le vor putea depune la ghiseul organelor fiscale, in format PDF cu fisier xml atasat, pe suport CD, insotite de declaratia listata, semnata si stampilata.
Pentru perioadele de raportare anterioare lunii noiembrie 2011, declaratiile 100, 300 si 710 vor putea fi depuse doar la ghiseu, pe suport hartie cu cod de bare sau cu fisier txt pe suport electronic, generate prin programele de asistenta accesibile pe portalul ANAF, sectiunea Asistenta contribuabili – Programe utile – Declaratii fiscale.
Procesare mai rapida a declaratiilor
Noile versiuni ale programelor de asistenta (Soft A si Soft J) pentru declaratiile 100, 300 si 710 pot fi descarcate de pe portalul ANAF, sectiunea Declaratii electronice – Descarcare formulare, unde se regasesc si prevederile legale, precum si instructiuni si documentatie de ajutor.
"Prin folosirea noii platforme tehnologice, se usureaza efortul contribuabililor la depunerea declaratiilor in forma electronica prin internet si se reduce timpul de raspuns catre acestia dupa verificarea documentelor depuse prin internet", explica reprezentantii Fiscului.
Mai multe detalii despre aceste schimbari puteti obtine la birourile pentru asistenta contribuabililor din cadrul administratiilor finantelor publice, pe pagina de internet a Fiscului si telefonic, la Centrul de asistenta a contribuabililor, la numarul 031 40 39 160. (capital.ro)
Foto: anunturi.crom.ro
">
Fiscul a anuntat ca, incepand cu perioada de raportare a lunii noiembrie, adica incepand cu depunerile de declaratii din decembrie, declaratiile 100, 300 si 710, se vor putea depune doar pe noile versiuni de soft, publicate pe portalul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF).
Depunerea prin internet va putea fi facuta doar pe pagina de upload creata initial pentru declaratia 112, accesibila prin portalul www.e-guvernare.ro, dupa autentificarea cu certificat digital calificat.
Contribuabilii care nu au un certificat digital calificat pentru semnarea declaratiilor le vor putea depune la ghiseul organelor fiscale, in format PDF cu fisier xml atasat, pe suport CD, insotite de declaratia listata, semnata si stampilata.
Pentru perioadele de raportare anterioare lunii noiembrie 2011, declaratiile 100, 300 si 710 vor putea fi depuse doar la ghiseu, pe suport hartie cu cod de bare sau cu fisier txt pe suport electronic, generate prin programele de asistenta accesibile pe portalul ANAF, sectiunea Asistenta contribuabili – Programe utile – Declaratii fiscale.
Procesare mai rapida a declaratiilor
Noile versiuni ale programelor de asistenta (Soft A si Soft J) pentru declaratiile 100, 300 si 710 pot fi descarcate de pe portalul ANAF, sectiunea Declaratii electronice – Descarcare formulare, unde se regasesc si prevederile legale, precum si instructiuni si documentatie de ajutor.
"Prin folosirea noii platforme tehnologice, se usureaza efortul contribuabililor la depunerea declaratiilor in forma electronica prin internet si se reduce timpul de raspuns catre acestia dupa verificarea documentelor depuse prin internet", explica reprezentantii Fiscului.
Mai multe detalii despre aceste schimbari puteti obtine la birourile pentru asistenta contribuabililor din cadrul administratiilor finantelor publice, pe pagina de internet a Fiscului si telefonic, la Centrul de asistenta a contribuabililor, la numarul 031 40 39 160. (capital.ro)
Foto: anunturi.crom.ro