A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1719830451.4957.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Cum sa-ti pierzi urma online
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
11-04-2016, ora 11:24

Cum sa-ti pierzi urma online

Articol de Cristian Amariei
Va propun un mic experiment: deschideti un browser si tastati, in bara de sus, numele dumneavoastra. Apasati „enter“. Stiti in mare masura, ce urmeaza sa afiseze motorul de cautare; nu va e totusi putin teama?

Un celebru citat al lui Warren Buffett este in continuare corect: „Ai nevoie de 20 de ani ca sa-ti construiesti o reputatie buna si doar de 5 minute sa o strici“, dar singurul lucru care s-a schimbat acum este durata. Nu mai e vorba de 5 minute, e vorba de cele cateva secunde de care are nevoie cineva pentru a-ti strica imaginea. Cateva secunde pe Facebook, Twitter, LinkedIn sau vreun blog personal – iar informatia, fie ea corecta sau nu, a intrat in patrimoniul universal al internetului.

Iar aici intervin ei: cei care stiu cum sa reactioneze, cum sa ascunda informatiile false si cum sa le contracareze pe cele corecte. Ei sunt cei care te ajuta sa-ti pierzi urma online. „Urma“ de care am amintit in titlu nu se refera la identitatea unei persoane, ci la informatii care se pot deovedi daunatoare. Ce instrumente exista pentru a-ti indrepta imaginea intr-un mediu care se schimba de la o secunda la alta si in care informatia circula cu cea mai mare viteza?

Un studiu al Microsoft a descoperit ca 14% dintre adulti s-au confruntat cu consecinte negative ca urmare a activitatii online. Dintre acestia, 21% si-au pierdut locul de munca, 16% au ratat angajarea pe un post dorit, 16% si-au pierdut asigurarea medicala, 14% nu au putut intra la universitatea dorita, iar 15% nu au mai putut accesa un credit. Datele sunt valabile pentru Statele Unite, dar comportamentul utilizatorilor de internet nu sufera modificari majore in functie de zona. Iar in cazul companiilor, dupa cum veti putea citi in paginile urmatoare, consecintele pot fi mult mai grave.

Continuarea pe businessmagazin.ro
     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii