Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
Cum le raspunde vicepresedintele eMAG celor care afirma ca preturile sunt crescute inainte de Black Friday
Articol de Cristian AmarieiDupa ce a reusit sa depaseasca pentru prima data Altex, liderul pietei electro-IT, eMAG se pregateste pentru vanzari-record, in aceasta luna, si intentioneaza sa deschida alte trei showroomuri in 2013.
A doua editie Black Friday a starnit interesul a zeci de magazine online si nu numai, dupa ce anul trecut eMAG si Flanco au realizat cifre-record, iar magazinele care nu si-au anuntat participarea au avut vanzari de cateva ori mai mari decat intr-o zi obisnuita. Daca anul trecut cei de la eMAG a fost luati prin surprindere de numarul mare de utilizatori care doreau sa cumpere online, site-ul avand momente in care nu putea fi accesat, anul acesta totul a functionat mult mai bine, cele mai multe plangeri adresate companiei fiind legate de stocul limitat. „E falsa perceptia de stoc mic. Acesta trebuie raportat la trafic. In online nu-ti dai seama ca mai sunt 100.000 de oameni sau mai mult in jurul tau. Noi am vandut in patru ore cam 90% din cat au vandut altii in trei zile. In ziua asta nu poti sa-ti propui sa ai stocuri pana la ora 00:00. Poti sa ai daca pui preturi suficient de mari“, explica Radu Apostolescu, vicepresedinte si director de dezvoltare eMAG.
Cel mai intalnit mit despre Black Friday este acela ca preturile sunt crescute inainte. „Sa cresti preturile inainte e o nebunie, pentru ca nu mai vinzi nimic. Nu poti sa-ti omori vanzarile cu doua luni inainte pentru ziua de Black Friday. In aceasta zi iti faci imagine. Daca alergi dupa doi iepuri n-o sa prinzi niciunul. Daca vroiam si profit, si imagine, nu obtineam absolut nimic“, considera Apostolescu.
Integral pe Capital.ro
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email