Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
Cine este in spatele LOGO-urilor INTERACTIVE vazute de sute de milioane de oameni
Articol de Madalina IrimiaBBC publica un material despre oamenii din spatele GOOGLE DOODLE, logo-urile interactive ale Google care celebreaza diverse evenimente. In timpul JOCURILOR OLIMPICE 2012 de la Londra, Google a schimbat logo-ul in fiecare zi, dedicand cate un GOOGLE DOODLE pentru mai multe sporturi, cum ar fi fotbal, baschet, atletism sau gimnastica.
Primul GOOGLE DOODLE a aparut in 1998, fiind vorba despre un simplu omulet desenat in spatele primei litere „O”. De atunci, au fost peste 1.000 de logo-uri interactive, unele dedicate unor evenimente cunoscute in intreaga lume (Jocurile Olimpice, Ziua Muncii), iar altele pentru comemorarea unor personalitati marcante (cum ar fi inventatorul fermoarului, Gideon Sundback, sau prima femeie pilot care a traversat Atlanticul, Amelia Earhart).
Desi logo-urile GOOGLE DOODLE sunt vazute de sute de milioane de oameni, iar acestia petrec minute bune interactionand cu ele, se cunosc foarte putine despre oamenii care le realizeaza. Acestia formeaza o echipa mica, situata intr-un birou din California si condusa de Ryan Germick. Directorul de creatie spune ca nu se gandeste niciodata ca operele sale sunt vazute de sute de milioane de oameni. „Din punctul meu de vedere, daca reusesc sa imi fac colegii sa rada, inseamna ca mi-am facut treaba”, spune Germick. El a precizat ca nu se considera artist sau designer, ci considera ca doodle-urile pe care le face se afla „la granita dintre arta, divertisment, tehnologie si grafica”.
Integral pe gandul.info
Foto: gandul.info
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email