A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1719832976.4185.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Cele mai profitabile industrii din comertul online: fashion, carti si IT&C
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
23-07-2015, ora 15:08

Cele mai profitabile industrii din comertul online: fashion, carti si IT&C

Articol de Cristian Amariei
Valoarea cumparaturilor efectuate online in primele sase luni ale anului s-a dublat fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor publicate de compania 2Performant Network, care detine platforma 2Parale.

In prima jumatate a anului 2015, cea mai mare achizitie online realizata de romani prin intermediul platformei 2Parale s-a ridicat la aproximativ 33.000 lei, valoare aproape dubla fata de perioada ianuarie – iunie 2014 (aproximativ 17.000 lei). In ceea ce priveste valoarea medie a cosului de cumparaturi online, aceasta s-a mentinut constanta comparativ cu prima jumatate a anului trecut, situandu-se la suma de 160 de lei.

Cumparaturile online se fac cel mai mult in prima parte a zilei, intervalul orar preferat fiind dimineata (intre 7 si 12), urmat indeaproape de perioada 13.00 – 18.00. Zilele cele mai favorabile cumparaturilor online in perioada ianuarie – iunie 2015 au fost cele de marti, miercuri si joi, iar data la care a fost atins recordul absolut al cumparaturilor online prin platforma 2Parale a fost 12 februarie 2015.

Cele mai mari cheltuieli s-au facut pentru produse din categoriile fashion, carti si materiale didactice si IT&C, urmate de home&deco si cosmetice. Comparativ cu aceeasi perioada a anului 2014, produsele din categoria IT&C au inregistrat o crestere la nivelul bugetului alocat cumparaturilor online.

In prima jumatate a anului 2015, pentru cumparaturile online s-au cheltuit in medie 1.000 de lei pentru un pachet turistic, circa 630 lei pentru un produs de IT&C, 220 lei pentru produsele home&deco si 215 lei pentru articole pentru copii.

Prin intermediul 2Parale, cel mai bun volum de achizitii a fost generat de produsele carti si materiale didactice, urmate de fashion si asigurari. Categoria de cosmetice a inregistrat o scadere a numarului de vanzari online comparativ cu anul 2014, in timp ce produsele de IT&C si asigurarile au devenit din ce in ce mai cautate.

La volumul de cautari cel mai mult a crescut interesul pentru rochii, cu un varf de cautari atins in luna mai. De asemenea, smartphone-urile au inregistrat si ele o crestere la nivel de cautari online. Un alt produs intens cautat in prima jumatate a anului 2015 versus prima jumatate a anului trecut a fost reprezentat de sandale.

2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% fata de perioada similara a anului trecut. Platforma 2Parale numara, in prezent, peste 450 de clienti.

Sursa: capital.ro
     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii