A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1727675570.0192.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Cat valoreaza un "Like" pe Facebook
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
28-04-2013, ora 13:07

Cat valoreaza un "Like" pe Facebook

Articol de Cristian Amariei

Data viitoare cand dati un "Like" pe Facebook unei companii sau unei marci va puteti socoti chiar o fire generoasa pentru ca, in conformitate cu un nou studiu, aceasta simpla actiune valoreaza 174,17 dolari pentru compania sau brandul respectiv, valoare in crestere cu 28% fata de anul 2010.

Acest studiu, realizat de compania de studii sociale Syncapse, se bazeaza pe observarea a peste 2.000 de utilizatori de Facebook care au dat "Like" unui anumit brand si tine cont de anumiti factori precum cheltuielile de productie, loialitate, disponibilitatea de a recomanda acest produs, costul de achizitie a publicitatii si afinitatea fata de marca pentru a determina valoarea medie a unui fan pe Facebook, informeaza LiveScience.

Astfel, utilizatorii de Facebook cheltuiesc mai multi bani nu doar pe marcile carora le dau "Like" (cu 116 dolari mai mult pe an decat cei care nu au dat "Like"), dar si in domeniul din care face parte respectiva marca - 43% mai mult, chiar daca nu au un nivel de venit mai mare decat ceilalti.

De asemenea, acesti fani de pe Facebook sunt si cu aproximativ 18% mai satisfacuti cu o anumita marca decat ceilalti, si exista o probabilitate cu 11% mai mare sa continue sa foloseasca respectiva marca prin comparatie cu cei care nu i-au dat "Like".

Daca dam curs si vechii maxime ca 20% dintre clienti reprezinta 80% din incasari (principiul lui Pareto), studiul sugereaza ca, cu cat pot fi izolate mai bine segmente cheie de clienti, cu atat mai relevant poate fi mesajul producatorului pentru a produce loialitate si pentru a-si mari profitul prin oferte targetate.

Astfel, managerii de produse ar trebui sa-si doreasca sa mentina un contact cat mai apropiat cu clientii de pe Facebook, sa incerce sa inteleaga ce-i pasioneaza pe acestia, sa le solicite parerea si sa le insufle sentimentul sa respectivul produs le apartine si lor.

Sunt doua motive pentru care managerii de produs ar trebui sa curteze cu atentie grupul utilizatorilor de Facebook. Utilizatorii de Facebook care iti dau "Like" la un anumit produs sunt foarte activi pe site-urile de socializare si te promoveaza gratuit. Ei posteaza despre experienta placute cu anumite produse, promotii si reduceri de preturi, dar nu se sfiesc sa si critice atunci cand produsul nu se ridica la asteptarile lor.

Sursa: agerpres.ro

Foto: thetechblock.com

     
Tag-uri: Like, facebook, valoare
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii