A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1719831205.5183.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Care sunt marcile cele mai apreciate de romani
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
07-04-2016, ora 11:11

Care sunt marcile cele mai apreciate de romani

Articol de Cristian Amariei
Toate marcile sunt angrenate intr-o lupta apriga pentru a ajunge in cosurile de cumparaturi, fie ele virtuale sau cat se poate de reale. Unele au atuuri – bugete generoase de marketing, istorie indelungata, renume sau distributie extinsa – dar intre cele mai importante arme se numara emotia pe care marcile o trezesc cumparatorilor. Care sunt marcile cele mai apropiate de sufletul romanilor, daca au castigat sau au pierdut pe parcursul ultimului an, arata studiul emotional branding, realizat de 360insights.

Construirea atasamentului emotional dintre consumatori si marca este una din celemai importante investitii pe care le face o companie, declara Marc Gobé, un vizionar al marketingului. „Viziunea strategica trebuie sa fie una de lunga durata intrucat legatura emotionala nu se va transfera imediat in vanzari, dar este un pilon solid si indispensabil pe care se poate dezvolta marca in timp“, spune Manuela Danila, new business development & client service director in cadrul companiei de cercetare de piata 360insights.

„Oamenii iubesc marcile, dar uneori marcile nu iubesc oamenii si asta este cauza multor oportunitati pierdute de a crea o legatura intre marca si om“, spune Marc Gobé, care a dezvoltat de-a lungul carierei sale zece legi esentiale pentru un branding de succes. Aceste legi sunt pilonul principal care sta la baza studiului Emotional Branding derulat de 360insights, aflat acum la a patra editie. Studiul identifica marcile care au reusit sa construiasca legaturi emotionale puternice cu consumatorii romani, analizand 400 de marci din 13 categorii de produse si servicii, iar cele patru editii ale studiului au marcat evolutii spectaculoase si caderi la fel de impresionante de pe podium.
Covalact, de pilda, a urcat, din 2011 pana la finalul lui 2015, 26 de pozitii in clasament, ajungand pe a treia pozitie in categoria produselor alimentare; tot o marca de lactate, Delaco, a urcat in acelasi interval 22 de pozitii, ajungand pe locul cinci in randul produselor alimentare. Kinder a urcat 24 de trepte in segmentul dulciurilor, ajungand pe treapta a treia a podiumului, iar Aqua Carpatica a ajuns pe pozitia 11, dupa ce se clasa in 2011 pe locul 27 in categoria bauturilor nealcoolice.

Continuarea pe businessmagazin.ro
     
Tag-uri: romania, brand, apreciere
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii