A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1734865296.395.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Care sunt cele mai populare denumiri de companii in Romania
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
03-03-2016, ora 09:15

Care sunt cele mai populare denumiri de companii in Romania

Articol de Cristian Amariei
Patronii romani au in majoritate aspiratii occidentale, dovada fiind denumirile cel putin originale, cu iz de business ca in filme, in care investitorii subliniaza ca sunt "owneri" sau CEO, iar afacerile lor au denumiri pompoase, cu pretentii de multinationala, potrivit unei analize a KeysFin.

Statistica KeysFin arata ca cele mai multe firme active, 11.595, poarta denumirea de "Consulting", iar alte 9.700 includ numele "Invest". Denumiri foarte populare la romani sunt si "Construct" (8.856), "Trans" (8.272), "Company" (6.851), "Design" (6.212) si "International" (6.122).

Pe lista celor mai populare denumiri de firma se mai afla Star, Tech, Business, Trading, Management, Media, Expert, Soft, Concept si Logistic, toate aflate pe cartile de vizita a peste 100.000 de societati comerciale.

Nu lipsesc si denumiri precum Best, Smart, Industrial, Marketing, Universal, Super, West, Fast, Gold si Mega.

"Acestea denumiri, cel mai des intalnite, dovedesc faptul ca investitorii romani, indiferent ca au un PFA, un SRL sau un SA, incearca sa-si asigure un capital de imagine cat mai solid, sa dovedeasca, in primul rand prin denumire, stabilitate si seriozitate. Ca peste 90% dintre firmele din Romania au sediile sociale in apartamente de bloc, asta este alta problema", spun analistii de la KeysFin.

Un fenomen tot mai intalnit in economie il reprezinta si infiintarea unor companii in afara tarii, la Londra, Paris, in SUA sau in paradisurile exotice, tocmai pentru a sugera potentialilor parteneri faptul ca au de-a face cu firme serioase, nu cu "business-uri de buzunar".

"Owner, CEO, manager, business developer, CFO, project manager, asistent manager, etc. Nu prea mai avem directori, contabili sefi, secretare, directori de personal, responsabili aprovizionare, gestionari, magazioneri etc.. Acum femeia de serviciu a devenit cleaning personal, secretara este obligatoriu asistent manager, iar contabilul este CFO. Sunt alte exemple care dovedesc aspiratiile occidentale ale romanilor si modul in care incearca sa-si cosmetizeze originea mioritica, cu parfum socialist", spun expertii KeysFin.

Potrivit studiului KeysFin, cel mai des intalnit nume traditional este Miorita, o denumire aflata pe frontispiciul a peste 170 companii inregistrate la Registrul Comertului.

In rest, cele mai multe au denumiri de flori precum Magnolia, Crinul si Crizantema, de pasari (Albatros, Condor) sau alte denumiri care au legaturi cu asteptarile oamenilor de afaceri, de la Favorit, Splendid, Elixir, Nirvana, Talisman, Fortuna, Orizont, Unic, Actual, Viitorul, Ascendent, la Cristal, Diamant si Briliant.

Studiul KeysFin privind denumirile firmelor a luat in calcul cele 549.427 de firme inregistrate si active la nivelul anului 2014.

KeysFin ofera servicii de business information si credit management dedicate mediului de afaceri, de la rapoarte de credit, monitorizare, analiza competitiei, la studii si analize de sector necesare companiilor care doresc sa dezvolte un business sanatos pe piata romaneasca.

Sursa: gandul.info
     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii