A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1719830315.7932.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

BLACK FRIDAY. Comenzi online neonorate si reduceri aplicate incorect, reclamate de Black Friday
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
25-11-2013, ora 17:26

BLACK FRIDAY. Comenzi online neonorate si reduceri aplicate incorect, reclamate de Black Friday

Articol de Cristian Amariei

Zeci de reclamatii legate de Black Friday au fost facute, in intreaga tara, la Protectia Consumatorului, majoritatea acestora vizand neonorarea comenzii facute online, aplicarea incorecta a reducerilor si stocurile insuficiente de produse.

Deocamdata, in Bucuresti, dintre cele 130 de reclamatii primite de vineri pana luni dimineata, doar 10 s-au referit la reducerile de Black Friday, care au inceput la 22 noiembrie, au precizat reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cateva zeci de astfel de reclamatii s-au inregistrat si in tara, dar mai multe vor fi facute, probabil, in aceasta saptamana, potrivit surselor citate

Ca si in alti ani, multi oameni reclama faptul ca n-au mai putut sa achizitioneze produsele comandate online. "Nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor. In mailul care vine automat li se si spune ca vor fi contactati pentru confirmarea comenzii", au aratat reprezentantii ANPC.

Oamenii mai reclama ca, in unele cazuri, reducerea nu s-a facut corect, ei motivand ca pretul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decat cel din zilele de dinainte de Black Friday.

O alta categorie de reclamatii se refera la stocurile insuficiente ale unor produse cu pret redus.

ANPC precizeaza ca magazinele trebuie sa aplice, cu acesta ocazie, reducerea celui mai mic pret din ultimele 30 de zile.

Totodata, in cazul in care un comerciant si-a facut reclama ca are stocuri suficiente sau ca si-a suplimentat stocurile pentru Black Friday, inspectorii ANPC verifica documentele privind stocurile, pentru a vedea daca au fost informati corect consumatorii.

Sursa: Mediafax

Foto: dcnews.ro

     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii