A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1720437181.4172.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Alegerea publicitarilor: CEA MAI PROASTA reclama a tuturor romanilor
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
22-11-2011, ora 14:52

Alegerea publicitarilor: CEA MAI PROASTA reclama a tuturor romanilor

Articol de Cristian Amariei

Cand sunt intrebati care este cea mai proasta reclama difuzata astazi la televiziunile din Romania, specialistii care lucreaza in publicitate dau invariabil acelasi raspuns.

Trei publicitari de la tot atatea agentii in domeniu au explicat, pentru gandul, de ce reclama la "farmacia inimii Catena" este "aroganta" si "face rau".

"La exemple nefericite, competitia este acerba. E greu sa alegi un 'castigator' aici, cand oferta e atat de variata si lupta atat de stransa. Din fauna de iaurturi care jignesc inteligenta targetului si de gospodine care nu mai prididesc sa isi dea sfaturi, parca se detaseaza, totusi, o perla recenta care revendica primul loc: ultima reclama la farmaciile Catena (nu ca seria de dinaintea ei nu ar fi fost la fel de 'plina de merite')", a declarat, pentru gandul, Tudor Cuciuc, Creative Director la Leo Burnett.

El a insirat toate motivele pentru aceasta alegere: "De ce am ales-o pe ea? Nu stiu ce m-a convins mai mult dintre: povestea fara noima, jocul foarte prost, lookul prafuit, impaunarea sforaitoare drept 'farmacia tuturor romanilor', in lipsa vreunei idei, paralela cu Eminescu sau senzatia ca ne-am intors cu vreo 30 de ani in urma".

"Reclama la Catena imi face rau"

De aceeasi parere este si Adrian Botan, Creative Director la McCann, care isi exprima opinia mult mai concis si transant. "Sunt multe reclame proaste, dar majoritatea sunt benigne. Exceptia este reclama pentru farmacia Catena. Imi face rau", a explicat Botan.

Lor li se alatura si Alin Marghidanu, Creative Director la TBWA. "Nu vreau sa vorbesc despre cea mai proasta reclama, ci despre cea mai aroganta. Este vorba despre reclama filmata cu camera tuturor romanilor, care se da intruna pe postul tuturor romanilor si care promoveaza farmacia tuturor romanilor: Catena", a declarat Marghidanu.

El a mers chiar mai departe si a prezentat scenariul "celei mai proaste reclame din istorie": "Personajul din reclama Frog ar spala rufe cu detergentii Alley si Nilsy, ar pleca in voiaj cu agentia Tourneo si s-ar trata, evident, cu medicamente de la farmacia inimii Catena", a declarat, pentru gandul, Creative Directorul de la TBWA.

In reclama Catena, invocata de toti cei de mai sus, cantareata Nico interpreteaza rolul unei profesoare care isi plimba elevii pe la diverse obiective turistice din Bucuresti.

Mai intai, grupul este prezentat in fata unei statui a lui Mihai Eminescu, iar Nico spune ca acesta este "poetul tuturor romanilor". Apoi, intr-o galerie de arta, Stefan Luchian este prezentat drept "pictorul tuturor romanilor". Spre final, Nico si elevii stau asezati pe pajistea din fata Muzeului Taranului Roman (MTR), numit de catre cantareata "muzeul tuturor romanilor".

Ultima oprire este, evident, in fata unei farmacii Catena - "farmacia tuturor romanilor".

MTR ar putea da in judecata Catena

Muzeul Taranului Roman ar putea da in judecata firma Fildas, in subordinea careia se afla lantul de farmacii Catena. Motivul: in spotul amintit mai sus, se foloseste abuziv imaginea MTR, in lipsa unui acord scris intre cele doua parti.

"Deocamdata nu am intentat niciun proces. Acest lucru depinde de rezultatul discutiilor dintre noi si societatea comerciala respectiva (n.r. Fildas). Eu unul sper sa nu se ajunga la un proces", a declarat, pentru gandul, directorul MTR, Virgil Nitulescu.

Intrebat daca MTR va cere despagubiri de la Fildas, Nitulescu a confirmat, dar nu a putut preciza despre ce suma este vorba. "Nu va pot spune asa ceva", a explicat directorul MTR.

Reprezentantii Fildas, contactati de gandul, au refuzat sa comenteze acuzatiile.

Narcisa Iorga, membru al CNA, spunea, in urma cu cateva zile, ca spotul ar putea fi interzis daca MTR depune o plangere conform careia imaginea institutiei este folosita in mod abuziv.

Anterior, CNA a somat Catena pentru acelasi clip, pentru ca ar fi utilizat un corp de litera prea mic, facand informatiile ilizibile.

In 2010, CNA a interzis un alt spot la Catena, cel in care apar actorii Stela Popescu si Sebastian Papaiani, pe motiv ca este interzisa incurajarea consumului de produse medicamentoase, la indemnul unor celebritati.

Toate spoturile companiei Catena sunt produse in-house, adica exclusiv de compania Fildas, fara a apela la o agentie de publicitate.

     
Tag-uri:

Cand sunt intrebati care este cea mai proasta reclama difuzata astazi la televiziunile din Romania, specialistii care lucreaza in publicitate dau invariabil acelasi raspuns.

,

Trei publicitari de la tot atatea agentii in domeniu au explicat, pentru gandul, de ce reclama la "farmacia inimii Catena" este "aroganta" si "face rau".

"La exemple nefericite, competitia este acerba. E greu sa alegi un 'castigator' aici, cand oferta e atat de variata si lupta atat de stransa. Din fauna de iaurturi care jignesc inteligenta targetului si de gospodine care nu mai prididesc sa isi dea sfaturi, parca se detaseaza, totusi, o perla recenta care revendica primul loc: ultima reclama la farmaciile Catena (nu ca seria de dinaintea ei nu ar fi fost la fel de 'plina de merite')", a declarat, pentru gandul, Tudor Cuciuc, Creative Director la Leo Burnett.

El a insirat toate motivele pentru aceasta alegere: "De ce am ales-o pe ea? Nu stiu ce m-a convins mai mult dintre: povestea fara noima, jocul foarte prost, lookul prafuit, impaunarea sforaitoare drept 'farmacia tuturor romanilor', in lipsa vreunei idei, paralela cu Eminescu sau senzatia ca ne-am intors cu vreo 30 de ani in urma".

"Reclama la Catena imi face rau"

De aceeasi parere este si Adrian Botan, Creative Director la McCann, care isi exprima opinia mult mai concis si transant. "Sunt multe reclame proaste, dar majoritatea sunt benigne. Exceptia este reclama pentru farmacia Catena. Imi face rau", a explicat Botan.

Lor li se alatura si Alin Marghidanu, Creative Director la TBWA. "Nu vreau sa vorbesc despre cea mai proasta reclama, ci despre cea mai aroganta. Este vorba despre reclama filmata cu camera tuturor romanilor, care se da intruna pe postul tuturor romanilor si care promoveaza farmacia tuturor romanilor: Catena", a declarat Marghidanu.

El a mers chiar mai departe si a prezentat scenariul "celei mai proaste reclame din istorie": "Personajul din reclama Frog ar spala rufe cu detergentii Alley si Nilsy, ar pleca in voiaj cu agentia Tourneo si s-ar trata, evident, cu medicamente de la farmacia inimii Catena", a declarat, pentru gandul, Creative Directorul de la TBWA.

In reclama Catena, invocata de toti cei de mai sus, cantareata Nico interpreteaza rolul unei profesoare care isi plimba elevii pe la diverse obiective turistice din Bucuresti.

Mai intai, grupul este prezentat in fata unei statui a lui Mihai Eminescu, iar Nico spune ca acesta este "poetul tuturor romanilor". Apoi, intr-o galerie de arta, Stefan Luchian este prezentat drept "pictorul tuturor romanilor". Spre final, Nico si elevii stau asezati pe pajistea din fata Muzeului Taranului Roman (MTR), numit de catre cantareata "muzeul tuturor romanilor".

Ultima oprire este, evident, in fata unei farmacii Catena - "farmacia tuturor romanilor".

MTR ar putea da in judecata Catena

Muzeul Taranului Roman ar putea da in judecata firma Fildas, in subordinea careia se afla lantul de farmacii Catena. Motivul: in spotul amintit mai sus, se foloseste abuziv imaginea MTR, in lipsa unui acord scris intre cele doua parti.

"Deocamdata nu am intentat niciun proces. Acest lucru depinde de rezultatul discutiilor dintre noi si societatea comerciala respectiva (n.r. Fildas). Eu unul sper sa nu se ajunga la un proces", a declarat, pentru gandul, directorul MTR, Virgil Nitulescu.

Intrebat daca MTR va cere despagubiri de la Fildas, Nitulescu a confirmat, dar nu a putut preciza despre ce suma este vorba. "Nu va pot spune asa ceva", a explicat directorul MTR.

Reprezentantii Fildas, contactati de gandul, au refuzat sa comenteze acuzatiile.

Narcisa Iorga, membru al CNA, spunea, in urma cu cateva zile, ca spotul ar putea fi interzis daca MTR depune o plangere conform careia imaginea institutiei este folosita in mod abuziv.

Anterior, CNA a somat Catena pentru acelasi clip, pentru ca ar fi utilizat un corp de litera prea mic, facand informatiile ilizibile.

In 2010, CNA a interzis un alt spot la Catena, cel in care apar actorii Stela Popescu si Sebastian Papaiani, pe motiv ca este interzisa incurajarea consumului de produse medicamentoase, la indemnul unor celebritati.

Toate spoturile companiei Catena sunt produse in-house, adica exclusiv de compania Fildas, fara a apela la o agentie de publicitate.

" title="Stiri despre

Trei publicitari de la tot atatea agentii in domeniu au explicat, pentru gandul, de ce reclama la "farmacia inimii Catena" este "aroganta" si "face rau".

"La exemple nefericite, competitia este acerba. E greu sa alegi un 'castigator' aici, cand oferta e atat de variata si lupta atat de stransa. Din fauna de iaurturi care jignesc inteligenta targetului si de gospodine care nu mai prididesc sa isi dea sfaturi, parca se detaseaza, totusi, o perla recenta care revendica primul loc: ultima reclama la farmaciile Catena (nu ca seria de dinaintea ei nu ar fi fost la fel de 'plina de merite')", a declarat, pentru gandul, Tudor Cuciuc, Creative Director la Leo Burnett.

El a insirat toate motivele pentru aceasta alegere: "De ce am ales-o pe ea? Nu stiu ce m-a convins mai mult dintre: povestea fara noima, jocul foarte prost, lookul prafuit, impaunarea sforaitoare drept 'farmacia tuturor romanilor', in lipsa vreunei idei, paralela cu Eminescu sau senzatia ca ne-am intors cu vreo 30 de ani in urma".

"Reclama la Catena imi face rau"

De aceeasi parere este si Adrian Botan, Creative Director la McCann, care isi exprima opinia mult mai concis si transant. "Sunt multe reclame proaste, dar majoritatea sunt benigne. Exceptia este reclama pentru farmacia Catena. Imi face rau", a explicat Botan.

Lor li se alatura si Alin Marghidanu, Creative Director la TBWA. "Nu vreau sa vorbesc despre cea mai proasta reclama, ci despre cea mai aroganta. Este vorba despre reclama filmata cu camera tuturor romanilor, care se da intruna pe postul tuturor romanilor si care promoveaza farmacia tuturor romanilor: Catena", a declarat Marghidanu.

El a mers chiar mai departe si a prezentat scenariul "celei mai proaste reclame din istorie": "Personajul din reclama Frog ar spala rufe cu detergentii Alley si Nilsy, ar pleca in voiaj cu agentia Tourneo si s-ar trata, evident, cu medicamente de la farmacia inimii Catena", a declarat, pentru gandul, Creative Directorul de la TBWA.

In reclama Catena, invocata de toti cei de mai sus, cantareata Nico interpreteaza rolul unei profesoare care isi plimba elevii pe la diverse obiective turistice din Bucuresti.

Mai intai, grupul este prezentat in fata unei statui a lui Mihai Eminescu, iar Nico spune ca acesta este "poetul tuturor romanilor". Apoi, intr-o galerie de arta, Stefan Luchian este prezentat drept "pictorul tuturor romanilor". Spre final, Nico si elevii stau asezati pe pajistea din fata Muzeului Taranului Roman (MTR), numit de catre cantareata "muzeul tuturor romanilor".

Ultima oprire este, evident, in fata unei farmacii Catena - "farmacia tuturor romanilor".

MTR ar putea da in judecata Catena

Muzeul Taranului Roman ar putea da in judecata firma Fildas, in subordinea careia se afla lantul de farmacii Catena. Motivul: in spotul amintit mai sus, se foloseste abuziv imaginea MTR, in lipsa unui acord scris intre cele doua parti.

"Deocamdata nu am intentat niciun proces. Acest lucru depinde de rezultatul discutiilor dintre noi si societatea comerciala respectiva (n.r. Fildas). Eu unul sper sa nu se ajunga la un proces", a declarat, pentru gandul, directorul MTR, Virgil Nitulescu.

Intrebat daca MTR va cere despagubiri de la Fildas, Nitulescu a confirmat, dar nu a putut preciza despre ce suma este vorba. "Nu va pot spune asa ceva", a explicat directorul MTR.

Reprezentantii Fildas, contactati de gandul, au refuzat sa comenteze acuzatiile.

Narcisa Iorga, membru al CNA, spunea, in urma cu cateva zile, ca spotul ar putea fi interzis daca MTR depune o plangere conform careia imaginea institutiei este folosita in mod abuziv.

Anterior, CNA a somat Catena pentru acelasi clip, pentru ca ar fi utilizat un corp de litera prea mic, facand informatiile ilizibile.

In 2010, CNA a interzis un alt spot la Catena, cel in care apar actorii Stela Popescu si Sebastian Papaiani, pe motiv ca este interzisa incurajarea consumului de produse medicamentoase, la indemnul unor celebritati.

Toate spoturile companiei Catena sunt produse in-house, adica exclusiv de compania Fildas, fara a apela la o agentie de publicitate.

">

Trei publicitari de la tot atatea agentii in domeniu au explicat, pentru gandul, de ce reclama la "farmacia inimii Catena" este "aroganta" si "face rau".

"La exemple nefericite, competitia este acerba. E greu sa alegi un 'castigator' aici, cand oferta e atat de variata si lupta atat de stransa. Din fauna de iaurturi care jignesc inteligenta targetului si de gospodine care nu mai prididesc sa isi dea sfaturi, parca se detaseaza, totusi, o perla recenta care revendica primul loc: ultima reclama la farmaciile Catena (nu ca seria de dinaintea ei nu ar fi fost la fel de 'plina de merite')", a declarat, pentru gandul, Tudor Cuciuc, Creative Director la Leo Burnett.

El a insirat toate motivele pentru aceasta alegere: "De ce am ales-o pe ea? Nu stiu ce m-a convins mai mult dintre: povestea fara noima, jocul foarte prost, lookul prafuit, impaunarea sforaitoare drept 'farmacia tuturor romanilor', in lipsa vreunei idei, paralela cu Eminescu sau senzatia ca ne-am intors cu vreo 30 de ani in urma".

"Reclama la Catena imi face rau"

De aceeasi parere este si Adrian Botan, Creative Director la McCann, care isi exprima opinia mult mai concis si transant. "Sunt multe reclame proaste, dar majoritatea sunt benigne. Exceptia este reclama pentru farmacia Catena. Imi face rau", a explicat Botan.

Lor li se alatura si Alin Marghidanu, Creative Director la TBWA. "Nu vreau sa vorbesc despre cea mai proasta reclama, ci despre cea mai aroganta. Este vorba despre reclama filmata cu camera tuturor romanilor, care se da intruna pe postul tuturor romanilor si care promoveaza farmacia tuturor romanilor: Catena", a declarat Marghidanu.

El a mers chiar mai departe si a prezentat scenariul "celei mai proaste reclame din istorie": "Personajul din reclama Frog ar spala rufe cu detergentii Alley si Nilsy, ar pleca in voiaj cu agentia Tourneo si s-ar trata, evident, cu medicamente de la farmacia inimii Catena", a declarat, pentru gandul, Creative Directorul de la TBWA.

In reclama Catena, invocata de toti cei de mai sus, cantareata Nico interpreteaza rolul unei profesoare care isi plimba elevii pe la diverse obiective turistice din Bucuresti.

Mai intai, grupul este prezentat in fata unei statui a lui Mihai Eminescu, iar Nico spune ca acesta este "poetul tuturor romanilor". Apoi, intr-o galerie de arta, Stefan Luchian este prezentat drept "pictorul tuturor romanilor". Spre final, Nico si elevii stau asezati pe pajistea din fata Muzeului Taranului Roman (MTR), numit de catre cantareata "muzeul tuturor romanilor".

Ultima oprire este, evident, in fata unei farmacii Catena - "farmacia tuturor romanilor".

MTR ar putea da in judecata Catena

Muzeul Taranului Roman ar putea da in judecata firma Fildas, in subordinea careia se afla lantul de farmacii Catena. Motivul: in spotul amintit mai sus, se foloseste abuziv imaginea MTR, in lipsa unui acord scris intre cele doua parti.

"Deocamdata nu am intentat niciun proces. Acest lucru depinde de rezultatul discutiilor dintre noi si societatea comerciala respectiva (n.r. Fildas). Eu unul sper sa nu se ajunga la un proces", a declarat, pentru gandul, directorul MTR, Virgil Nitulescu.

Intrebat daca MTR va cere despagubiri de la Fildas, Nitulescu a confirmat, dar nu a putut preciza despre ce suma este vorba. "Nu va pot spune asa ceva", a explicat directorul MTR.

Reprezentantii Fildas, contactati de gandul, au refuzat sa comenteze acuzatiile.

Narcisa Iorga, membru al CNA, spunea, in urma cu cateva zile, ca spotul ar putea fi interzis daca MTR depune o plangere conform careia imaginea institutiei este folosita in mod abuziv.

Anterior, CNA a somat Catena pentru acelasi clip, pentru ca ar fi utilizat un corp de litera prea mic, facand informatiile ilizibile.

In 2010, CNA a interzis un alt spot la Catena, cel in care apar actorii Stela Popescu si Sebastian Papaiani, pe motiv ca este interzisa incurajarea consumului de produse medicamentoase, la indemnul unor celebritati.

Toate spoturile companiei Catena sunt produse in-house, adica exclusiv de compania Fildas, fara a apela la o agentie de publicitate.

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii