STIRILE CELE MAI...
IA'SI - Un banc pe zi
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi
Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI NATIONALE & EXTERNE
SOCIAL
09-03-2016, ora 11:46
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
Agenda ascunsa a noilor butoane Facebook
Articol de Madalina Irimia Saptamana trecuta Facebook a lansat oficial noile butoane, pe langa clasicul ''like'', asa-zisele ''reactii'', care se aflau in testare de luni bune.
Astfel, paginile retelei sociale si postarile s-au umplut de ”haha-uri“ sau ”uau-uri“. Oamenii nu au mai dat ”like“ la o poza, ci au reactionat prin ”ador“ sau ”haha“, daca este vorba de o pisicuta ce citeste in timp ce se da cu rolele.
Misiunea Facebook de a construi „reactiile“ a inceput in urma cu un an. Zuckerberg a fost de acord cu faptul ca utilizatorii au nevoie de o metoda mai nuantata de a interactiona cu postarile de pe reteaua de socializare.
Poate va ganditi la faptul ca o comunicare mai nuantata si clara se face prin comentarea unui articol. Din cauza faptului ca tot mai multi oameni acceseaza Facebook prin intermediul telefoanelor mobile e mai convenabila interactiunea prin apasarea unui buton, astfel emoticoanele (pictograme utilizate pentru a exprima in conversatiile online diverse stari si sentimente) par a fi un pas natural pentru reteaua de socializare.
1,6 miliarde de utilizatori de Facebook folosesc „like” de peste 6 miliarde de ori pe zi!. Companiile cauta postarile care obtin cele mai multe interactiuni – like-uri sau share‑uri pentru a-si spori popularitatea paginii. Dar in acelasi timp butonul de „imi place” nu este o unealta potrivita pentru anumite lucruri – a murit cineva, un cutremur a devastat o regiune din Asia etc.
Asa ca era normal sa apara o schimbare. Partea complicata este faptul ca aceasta reteta a fost de succes pentru Facebook pana acum. Daca faci o schimbare, risti sa pierzi ceea ce aveai deja
Citeste continuarea aici
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email