A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1727663934.983.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Agenda ascunsa a noilor butoane Facebook
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
09-03-2016, ora 11:46

Agenda ascunsa a noilor butoane Facebook

Articol de Madalina Irimia
Saptamana trecuta Facebook a lansat oficial noile butoane, pe langa clasicul ''like'', asa-zisele ''reactii'', care se aflau in testare de luni bune.

Astfel, paginile retelei sociale si postarile s-au umplut de ”haha-uri“ sau ”uau-uri“. Oamenii nu au mai dat ”like“ la o poza, ci au reactionat prin ”ador“ sau ”haha“, daca este vorba de o pisicuta ce citeste in timp ce se da cu rolele.

Misiunea Facebook de a construi „reactiile“ a inceput in urma cu un an. Zuckerberg a fost de acord cu faptul ca utilizatorii au nevoie de o metoda mai nuantata de a interactiona cu postarile de pe reteaua de socializare.

Poate va ganditi la faptul ca o comunicare mai nuantata si clara se face prin comentarea unui articol. Din cauza faptului ca tot mai multi oameni acceseaza Facebook prin intermediul telefoanelor mobile e mai convenabila interactiunea prin apasarea unui buton, astfel emoticoanele (pictograme utilizate pentru a exprima in conversatiile online diverse stari si sentimente) par a fi un pas natural pentru reteaua de socializare.

1,6 miliarde de utilizatori de Facebook folosesc „like” de peste 6 miliarde de ori pe zi!. Companiile cauta postarile care obtin cele mai multe interactiuni – like-uri sau share‑uri pentru a-si spori popularitatea paginii. Dar in acelasi timp butonul de „imi place” nu este o unealta potrivita pentru anumite lucruri – a murit cineva, un cutremur a devastat o regiune din Asia etc.

Asa ca era normal sa apara o schimbare. Partea complicata este faptul ca aceasta reteta a fost de succes pentru Facebook pana acum. Daca faci o schimbare, risti sa pierzi ceea ce aveai deja

Citeste continuarea aici
     
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii