A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1727661705.3894.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

A acceptat o provocare si si-a aplicat pe unghii 116 de straturi de oja. Cum arata manichiura ei la final
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI NATIONALE & EXTERNE

SOCIAL
20-06-2016, ora 11:26

A acceptat o provocare si si-a aplicat pe unghii 116 de straturi de oja. Cum arata manichiura ei la final

Articol de Madalina Irimia
Cristina Rotenberg se numara printre vloggeri de succes de pe YouTube. Canalul sau Simply Nailogical este urmarit de o multime de tinere dornice sa afle sfaturi utile in materie de manichiura, iar unul dintre materialele video publicate in luna iunie a facut senzatie.

Tanara a primit o provocare din partea fanilor si a decis sa o puna in practica. Acestia i-au sugerat sa isi aplice pe unghii nici mai mult nici mai putin de 116 straturi de oja.

Cristina este posesoarea unei colectii impresionante de sticlute cu oja, asa ca aceasta provocare nu i-a dat prea mari batai de cap. 116 e chiar un numar modest comparativ cu multimea de produse pentru unghii pe care o detine. Mai dificil a fost sa aleaga nuantele pe care sa le utilizeze.

Experimentul s-a dovedit a avea un real succes. Peste 9 milioane de oameni au privit imaginile si, in mai putin de 10 zile, videoclipul a devenit viral.

Rezultatul este surprinzator si ne aminteste de manichiura tip "bomboana". Cristina a preferat totusi sa isi numeasca "opera de arta" #PolishMountain.

"Totul ar fi aratat mul mai bine daca as fi avut rabdarea necesara si as fi asteptat sa se usuce fiecare strat in parte", a spus tanara.

Sursa: protv.ro
     
Tag-uri: provocare, oja, manichiura
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii