A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1737448059.6174.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Vatmanul, singurul vinovat in cazul tragediei de pe Copou
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
22-03-2011, ora 16:46

Vatmanul, singurul vinovat in cazul tragediei de pe Copou

Articol de Alexandra Stefanescu

Vatmanul, Dumitru Diaconu, este cercetat penal pentru infractiunile de ucidere din culpa si vatamare corporala grava, fiind in acest moment singurul raspunzator de producerea accidentului de luni de la Fundatie.

vatman acuzat Iasi tramvai RATPDin primele expertize realizate de RATP sub coordonarea unui specialist de la Facultatea de Mecanica a Universitatii Tehnice reiese ca franele tramvaiului erau in stare buna de functionare „ Tramvaiul avea frana. Asta am vazut dupa experimentul pe care l-am facut dimineata. Am pus vagonul pe sina in curtea RATP“ , spune prof. univ. dr. Radu Gaiginschi, de la Departamentul de Siguranta Circulatiei de la Facultatea de Mecanica, cel care a condus comisia de expertiza. O echipa formata reprezentanti ai politiei, procuraturii, ai regiei de transport, ARR si experti de la Universitatea Tehnica, a inceput in zori o ancheta amanuntita. Cel care poate da cele mai multe raspunsuri este chiar vatmanul. Specialistii spun ca avea la dispozitie trei sisteme de franare si le este greu sa creada ca toate au putut ceda. Suspiciunile asupra vinovatiei lui sunt cu atat mai greu de inlaturat cu cat, in ultimii 9 ani, omul a provocat alte patru accidente, din fericire fara victime. Vatmanul figureaza in registrele Politiei Rutiere cu mai multe abateri. Ca participant la trafic, Dumitru Diaconu a savarsit potrivit reprezentanţilor Politiei Rutiere, sase infractiuni, pentru depasirea vitezei si nepastrarea distantei in mers, soldate cu coleziuni.

Prefectura arunca vina asupra PrimarieiTomaseschi Prefectura Primarie Iasi

Prefectul Dragomir Tomaseschi acuza primaria si conducerea RATP de “ managementul defectuos” din cauza caruia s-a produs accidentul: „ Este o situatie clara a managementului defectuos a lui Nichita (n. r. -primarul Iaşiului). Gherca (n. r. -directorul RATP) si primarul sunt raspunzatori pentru accidentul din Copou. RATP-ul este falimentat in mod constient. Autobuzele ies la strada cu defecţiuni. Soferii si vatmanii sunt suprasolicitati pentru ca fac curse in continuu“ , a declarat astazi Dragomir Tomaseschi, prefectul Iasiului. „ Este o ancheta in derulare si asteptam concluziile“ , a adaugat Tomaseschi. Purtatorul de cuvant al RATP Iasi, Adrian Mihai a explicat ca “ S-a facut prima proba tehnica la acest tramvai. Mijlocul de transport a stat in depou sigilat toata noaptea, iar dimineata, in prezenta membrilor comisiei, a fost scos din depou. Vagonul a fost scos din hala, iar dupa cateva zeci de metri a franat. S-a observat ca sistemul de franare functioneaza. Tramvaiul s-a oprit imediat. Acesta e un element important in cadrul anchetei. Faptul ca a franat arata ca sistemul functioneaza. Ramane de stabilit daca sistemul de franare a functionat si ieri (luni - n. r. ), cand s-a produs nefericitul accident” . Potrivit conducerii regiei locale de transport, Diaconu a fost implicat in sase incidente rutiere minore, in anii 2002, 2003, 2005, 2008, 2009 si 2010. " Au fost coliziuni usoare. Ultimul incident s-a petrecut in august 2010, cand tramvaiul sau a intrat in coliziune usoara cu un autoturism oprit in apropierea liniei de tramvai. Vatmanul are avizul medical, iar avizul psihologic l-a luat in luna februarie a acestui an” , a spus purtatorul de cuvant al RATP.

Femeia ranita grav in urma accidentului a fost transportata la Bucuresti

SMURD elicopter Bucuresti transportAccidentul s-a petrecut luni dupa-amiaza, in jurul orei 14. 00, in zona " Fundatie" , o zona intens circulata din municipiul Iasi, dupa ce mijlocul de transport a intrat intr-o coloana de masini care erau oprite, pe linia de tramvai, la semafor. In urma carambolului, un om a murit si alti trei au fost grav raniti. De altfel, femeia aflata pe scaunul din dreapta al masinii zdrobite de tramvai a fost trimisa marti cu un elicopter la Spitalul Floreasca din Bucuresti. Femeia are fractura de bazin si ambele picioare rupte. “ Aseara s-a efectuat interventii chirurgicale la umar si la sold la sectia de ortopedie si chirurghie plastica. In schimb pacienta are nevoie de o interventie plastic a in zona bazinului care nu se poate efectua decat la Spitalul Floreasca. A fost transportata in cursul zilei de astazi cu elicopterul SMURD la Bucuresti” , a declarat conf. univ. dr. Diana Cimpoesu, purtatorul de cuvant la Spitalul “ Sf. Spiridon” .

     
Tag-uri:

Vatmanul, Dumitru Diaconu, este cercetat penal pentru infractiunile de ucidere din culpa si vatamare corporala grava, fiind in acest moment singurul raspunzator de producerea accidentului de luni de la Fundatie.

 

, vatman acuzat Iasi tramvai RATPDin primele expertize realizate de RATP  sub coordonarea unui specialist de la Facultatea de Mecanica a Universitatii Tehnice reiese ca franele tramvaiului erau in stare buna de functionare „ Tramvaiul avea frana. Asta am vazut dupa experimentul pe care l-am facut dimineata. Am pus vagonul pe sina in curtea RATP“ , spune prof. univ. dr. Radu Gaiginschi, de la Departamentul de Siguranta Circulatiei de la Facultatea de Mecanica, cel care a condus comisia de expertiza. O echipa formata reprezentanti ai politiei, procuraturii, ai regiei de transport, ARR si experti de la Universitatea Tehnica, a inceput in zori o ancheta amanuntita. Cel care poate da cele mai multe raspunsuri este chiar vatmanul. Specialistii spun ca avea la dispozitie trei sisteme de franare si le este greu sa creada ca toate au putut ceda. Suspiciunile asupra vinovatiei lui sunt cu atat mai greu de inlaturat cu cat, in ultimii 9 ani, omul a provocat alte patru accidente, din fericire fara victime. Vatmanul figureaza in registrele Politiei Rutiere cu mai multe abateri. Ca participant la trafic, Dumitru Diaconu a savarsit potrivit reprezentanţilor Politiei Rutiere, sase infractiuni, pentru depasirea vitezei si nepastrarea distantei in mers, soldate cu coleziuni.

Prefectura arunca vina asupra Primariei" title="Stiri despre vatman acuzat Iasi tramvai RATPDin primele expertize realizate de RATP  sub coordonarea unui specialist de la Facultatea de Mecanica a Universitatii Tehnice reiese ca franele tramvaiului erau in stare buna de functionare „ Tramvaiul avea frana. Asta am vazut dupa experimentul pe care l-am facut dimineata. Am pus vagonul pe sina in curtea RATP“ , spune prof. univ. dr. Radu Gaiginschi, de la Departamentul de Siguranta Circulatiei de la Facultatea de Mecanica, cel care a condus comisia de expertiza. O echipa formata reprezentanti ai politiei, procuraturii, ai regiei de transport, ARR si experti de la Universitatea Tehnica, a inceput in zori o ancheta amanuntita. Cel care poate da cele mai multe raspunsuri este chiar vatmanul. Specialistii spun ca avea la dispozitie trei sisteme de franare si le este greu sa creada ca toate au putut ceda. Suspiciunile asupra vinovatiei lui sunt cu atat mai greu de inlaturat cu cat, in ultimii 9 ani, omul a provocat alte patru accidente, din fericire fara victime. Vatmanul figureaza in registrele Politiei Rutiere cu mai multe abateri. Ca participant la trafic, Dumitru Diaconu a savarsit potrivit reprezentanţilor Politiei Rutiere, sase infractiuni, pentru depasirea vitezei si nepastrarea distantei in mers, soldate cu coleziuni.

Prefectura arunca vina asupra Primariei">vatman acuzat Iasi tramvai RATPDin primele expertize realizate de RATP  sub coordonarea unui specialist de la Facultatea de Mecanica a Universitatii Tehnice reiese ca franele tramvaiului erau in stare buna de functionare „ Tramvaiul avea frana. Asta am vazut dupa experimentul pe care l-am facut dimineata. Am pus vagonul pe sina in curtea RATP“ , spune prof. univ. dr. Radu Gaiginschi, de la Departamentul de Siguranta Circulatiei de la Facultatea de Mecanica, cel care a condus comisia de expertiza. O echipa formata reprezentanti ai politiei, procuraturii, ai regiei de transport, ARR si experti de la Universitatea Tehnica, a inceput in zori o ancheta amanuntita. Cel care poate da cele mai multe raspunsuri este chiar vatmanul. Specialistii spun ca avea la dispozitie trei sisteme de franare si le este greu sa creada ca toate au putut ceda. Suspiciunile asupra vinovatiei lui sunt cu atat mai greu de inlaturat cu cat, in ultimii 9 ani, omul a provocat alte patru accidente, din fericire fara victime. Vatmanul figureaza in registrele Politiei Rutiere cu mai multe abateri. Ca participant la trafic, Dumitru Diaconu a savarsit potrivit reprezentanţilor Politiei Rutiere, sase infractiuni, pentru depasirea vitezei si nepastrarea distantei in mers, soldate cu coleziuni.

Prefectura arunca vina asupra Primariei, Tomaseschi Prefectura Primarie Iasi

Prefectul Dragomir Tomaseschi acuza primaria si conducerea RATP de “ managementul defectuos” din cauza caruia s-a produs accidentul: „ Este o situatie clara a managementului defectuos a lui Nichita (n. r. -primarul Iaşiului). Gherca (n. r. -directorul RATP) si primarul sunt raspunzatori pentru accidentul din Copou. RATP-ul este falimentat in mod constient. Autobuzele ies la strada cu defecţiuni. Soferii si vatmanii sunt suprasolicitati pentru ca fac curse in continuu“ , a declarat astazi Dragomir Tomaseschi, prefectul Iasiului. „ Este o ancheta in derulare si asteptam concluziile“ , a adaugat Tomaseschi. Purtatorul de cuvant al RATP Iasi, Adrian Mihai a explicat ca “ S-a facut prima proba tehnica la acest tramvai. Mijlocul de transport a stat in depou sigilat toata noaptea, iar dimineata, in prezenta membrilor comisiei, a fost scos din depou. Vagonul a fost scos din hala, iar dupa cateva zeci de metri a franat. S-a observat ca sistemul de franare functioneaza. Tramvaiul s-a oprit imediat. Acesta e un element important in cadrul anchetei. Faptul ca a franat arata ca sistemul functioneaza. Ramane de stabilit daca sistemul de franare a functionat si ieri (luni - n. r. ), cand s-a produs nefericitul accident” . Potrivit conducerii regiei locale de transport, Diaconu a fost implicat in sase incidente rutiere minore, in anii 2002, 2003, 2005, 2008, 2009 si 2010. " Au fost coliziuni usoare. Ultimul incident s-a petrecut in august 2010, cand tramvaiul sau a intrat in coliziune usoara cu un autoturism oprit in apropierea liniei de tramvai. Vatmanul are avizul medical, iar avizul psihologic l-a luat in luna februarie a acestui an” , a spus purtatorul de cuvant al RATP.

Femeia ranita grav in urma accidentului a fost transportata la Bucuresti

 " title="Stiri despre Tomaseschi Prefectura Primarie Iasi

Prefectul Dragomir Tomaseschi acuza primaria si conducerea RATP de “ managementul defectuos” din cauza caruia s-a produs accidentul: „ Este o situatie clara a managementului defectuos a lui Nichita (n. r. -primarul Iaşiului). Gherca (n. r. -directorul RATP) si primarul sunt raspunzatori pentru accidentul din Copou. RATP-ul este falimentat in mod constient. Autobuzele ies la strada cu defecţiuni. Soferii si vatmanii sunt suprasolicitati pentru ca fac curse in continuu“ , a declarat astazi Dragomir Tomaseschi, prefectul Iasiului. „ Este o ancheta in derulare si asteptam concluziile“ , a adaugat Tomaseschi. Purtatorul de cuvant al RATP Iasi, Adrian Mihai a explicat ca “ S-a facut prima proba tehnica la acest tramvai. Mijlocul de transport a stat in depou sigilat toata noaptea, iar dimineata, in prezenta membrilor comisiei, a fost scos din depou. Vagonul a fost scos din hala, iar dupa cateva zeci de metri a franat. S-a observat ca sistemul de franare functioneaza. Tramvaiul s-a oprit imediat. Acesta e un element important in cadrul anchetei. Faptul ca a franat arata ca sistemul functioneaza. Ramane de stabilit daca sistemul de franare a functionat si ieri (luni - n. r. ), cand s-a produs nefericitul accident” . Potrivit conducerii regiei locale de transport, Diaconu a fost implicat in sase incidente rutiere minore, in anii 2002, 2003, 2005, 2008, 2009 si 2010. " Au fost coliziuni usoare. Ultimul incident s-a petrecut in august 2010, cand tramvaiul sau a intrat in coliziune usoara cu un autoturism oprit in apropierea liniei de tramvai. Vatmanul are avizul medical, iar avizul psihologic l-a luat in luna februarie a acestui an” , a spus purtatorul de cuvant al RATP.

Femeia ranita grav in urma accidentului a fost transportata la Bucuresti

 ">Tomaseschi Prefectura Primarie Iasi

Prefectul Dragomir Tomaseschi acuza primaria si conducerea RATP de “ managementul defectuos” din cauza caruia s-a produs accidentul: „ Este o situatie clara a managementului defectuos a lui Nichita (n. r. -primarul Iaşiului). Gherca (n. r. -directorul RATP) si primarul sunt raspunzatori pentru accidentul din Copou. RATP-ul este falimentat in mod constient. Autobuzele ies la strada cu defecţiuni. Soferii si vatmanii sunt suprasolicitati pentru ca fac curse in continuu“ , a declarat astazi Dragomir Tomaseschi, prefectul Iasiului. „ Este o ancheta in derulare si asteptam concluziile“ , a adaugat Tomaseschi. Purtatorul de cuvant al RATP Iasi, Adrian Mihai a explicat ca “ S-a facut prima proba tehnica la acest tramvai. Mijlocul de transport a stat in depou sigilat toata noaptea, iar dimineata, in prezenta membrilor comisiei, a fost scos din depou. Vagonul a fost scos din hala, iar dupa cateva zeci de metri a franat. S-a observat ca sistemul de franare functioneaza. Tramvaiul s-a oprit imediat. Acesta e un element important in cadrul anchetei. Faptul ca a franat arata ca sistemul functioneaza. Ramane de stabilit daca sistemul de franare a functionat si ieri (luni - n. r. ), cand s-a produs nefericitul accident” . Potrivit conducerii regiei locale de transport, Diaconu a fost implicat in sase incidente rutiere minore, in anii 2002, 2003, 2005, 2008, 2009 si 2010. " Au fost coliziuni usoare. Ultimul incident s-a petrecut in august 2010, cand tramvaiul sau a intrat in coliziune usoara cu un autoturism oprit in apropierea liniei de tramvai. Vatmanul are avizul medical, iar avizul psihologic l-a luat in luna februarie a acestui an” , a spus purtatorul de cuvant al RATP.

Femeia ranita grav in urma accidentului a fost transportata la Bucuresti

 , SMURD elicopter Bucuresti transportAccidentul s-a petrecut luni dupa-amiaza, in jurul orei 14. 00, in zona " Fundatie" , o zona intens circulata din municipiul Iasi, dupa ce mijlocul de transport a intrat intr-o coloana de masini care erau oprite, pe linia de tramvai, la semafor. In urma carambolului,   un om a murit si alti trei au fost grav raniti. De altfel, femeia aflata pe scaunul din dreapta al masinii zdrobite de tramvai a fost trimisa marti cu un elicopter la Spitalul Floreasca din Bucuresti. Femeia are fractura de bazin si ambele picioare rupte. “ Aseara s-a efectuat interventii chirurgicale la umar si la sold la sectia de ortopedie si chirurghie plastica. In schimb pacienta are nevoie de o interventie plastic a in zona bazinului care nu se poate efectua decat la Spitalul Floreasca. A fost transportata in cursul zilei de astazi cu elicopterul SMURD la Bucuresti” , a declarat conf. univ. dr. Diana Cimpoesu, purtatorul de cuvant la Spitalul “ Sf. Spiridon” .

" title="Stiri despre SMURD elicopter Bucuresti transportAccidentul s-a petrecut luni dupa-amiaza, in jurul orei 14. 00, in zona " Fundatie" , o zona intens circulata din municipiul Iasi, dupa ce mijlocul de transport a intrat intr-o coloana de masini care erau oprite, pe linia de tramvai, la semafor. In urma carambolului,   un om a murit si alti trei au fost grav raniti. De altfel, femeia aflata pe scaunul din dreapta al masinii zdrobite de tramvai a fost trimisa marti cu un elicopter la Spitalul Floreasca din Bucuresti. Femeia are fractura de bazin si ambele picioare rupte. “ Aseara s-a efectuat interventii chirurgicale la umar si la sold la sectia de ortopedie si chirurghie plastica. In schimb pacienta are nevoie de o interventie plastic a in zona bazinului care nu se poate efectua decat la Spitalul Floreasca. A fost transportata in cursul zilei de astazi cu elicopterul SMURD la Bucuresti” , a declarat conf. univ. dr. Diana Cimpoesu, purtatorul de cuvant la Spitalul “ Sf. Spiridon” .

">SMURD elicopter Bucuresti transportAccidentul s-a petrecut luni dupa-amiaza, in jurul orei 14. 00, in zona " Fundatie" , o zona intens circulata din municipiul Iasi, dupa ce mijlocul de transport a intrat intr-o coloana de masini care erau oprite, pe linia de tramvai, la semafor. In urma carambolului,   un om a murit si alti trei au fost grav raniti. De altfel, femeia aflata pe scaunul din dreapta al masinii zdrobite de tramvai a fost trimisa marti cu un elicopter la Spitalul Floreasca din Bucuresti. Femeia are fractura de bazin si ambele picioare rupte. “ Aseara s-a efectuat interventii chirurgicale la umar si la sold la sectia de ortopedie si chirurghie plastica. In schimb pacienta are nevoie de o interventie plastic a in zona bazinului care nu se poate efectua decat la Spitalul Floreasca. A fost transportata in cursul zilei de astazi cu elicopterul SMURD la Bucuresti” , a declarat conf. univ. dr. Diana Cimpoesu, purtatorul de cuvant la Spitalul “ Sf. Spiridon” .

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii