ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
04-11-2011, ora 12:28

Trei specialisti din PR, la conferinta team Adventure

Articol de Alexandra Stefanescu

Festivalul Concurs de Strategie Publicitara si Relatii Publice organizat de catre Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare (PRIME) Iasi a Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice a bifat si cea de-a doua etapa. In cadrul acestui proiect a fost organizata o conferinta la care au luat parte trei specialisti din domeniul PR-ului: George Nisioiu, Founder & Creative Director INNERPRIDE, Ruxandra-Lidia Krisan, presedintele Asociatiei AGARTHA, trainer international, PR Politic Freelancer si instructor Tai Chi si Florin Mare, Managing Partner la Cardiv Marketing.

Ajuns la cea de-a patra editie, team Adventure este un proiect conceput pentru a crea o legatura intre mediul academic si cel economic. Competitia presupune rezolvarea unor studii de caz puse la dispozitie de companiile partenere. Festivalul Concurs de Strategie Publicitara si Relatii Publice are ca target principal studentii si masteranzii de la Comunicare si Relatii Publice, Marketing si Comunicare in Afaceri, precum si de la Jurnalism si Stiintele Comunicarii.

Studentii participanti la acest concurs au format echipe de patru membri si s-au inscris pentru rezolvarea unuia din cele trei studii de caz oferite, in limita a trei echipe pe fiecare studiu de caz. Timp de trei saptamani elaboreaza rezolvarea proprie pentru problema primita , avand o legatura permanenta cu PRIME Iasi si cu firma partenera pentru a obtine toate informatiile necesare. Dupa inscriere, echipele au primit un ghid de proiect pe baza caruia sa isi elaboreze campaniile, precum si criteriile de evaluare a acestora.

Cu doua saptamani inainte de Gala a avut loc conferinta pe trei teme relationate cu studiile de caz, unde echipele dar si publicul au aflat informatii noi. In cadrul Galei team ADventure, echipele participante isi vor prezenta proiectele si va avea loc o jurizare si premiere a acestora de catre un juriu de specialitate.

Firmele participante si studiile de caz ale acestei editii sunt: Fabrica de ambalaje EXONIA, al carei studiu de caz consta in comunicarea rebrandingului companiei Reklama Shop, agentia ICAR TOURS care doreste realizarea unei campanii de repozitionare a agentiei, precum si Grupul EDUCATIVA, studiul de caz oferit fiind realizarea unei campanii de publicitate.

     
Tag-uri:

Festivalul Concurs de Strategie Publicitara si Relatii Publice organizat de catre Asociatia Europeana a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare (PRIME) Iasi a Facultatii de Filosofie si Stiinte Social-Politice a bifat si cea de-a doua etapa. In cadrul acestui proiect a fost organizata o conferinta la care au luat parte trei specialisti din domeniul PR-ului: George Nisioiu, Founder & Creative Director INNERPRIDE, Ruxandra-Lidia Krisan, presedintele Asociatiei AGARTHA, trainer international, PR Politic Freelancer si instructor Tai Chi si Florin Mare, Managing Partner la  Cardiv Marketing.

Ajuns la cea de-a patra editie, team Adventure este un proiect conceput pentru a crea o legatura intre mediul academic si cel economic. Competitia presupune rezolvarea unor studii de caz puse la dispozitie de companiile partenere. Festivalul Concurs de Strategie Publicitara si Relatii Publice are ca target principal studentii si masteranzii de la Comunicare si Relatii Publice, Marketing si Comunicare in Afaceri, precum si de la Jurnalism si Stiintele Comunicarii.

 Studentii  participanti la acest concurs au format echipe de patru membri si s-au inscris pentru rezolvarea unuia din cele trei studii de caz oferite, in limita a trei echipe pe fiecare studiu de caz. Timp de trei saptamani elaboreaza rezolvarea proprie pentru problema primita , avand o legatura permanenta cu PRIME Iasi si cu firma partenera pentru a obtine toate informatiile necesare. Dupa inscriere, echipele au primit un ghid de proiect pe baza caruia sa isi elaboreze campaniile, precum si criteriile de evaluare a acestora.

Cu doua saptamani inainte de Gala a avut loc conferinta pe trei teme relationate cu studiile de caz, unde echipele dar si publicul au aflat informatii noi. In cadrul Galei team ADventure, echipele participante isi vor prezenta proiectele  si va avea loc o jurizare si premiere a acestora de catre un juriu de specialitate.

Firmele participante si studiile de caz ale acestei editii sunt: Fabrica de ambalaje EXONIA, al carei studiu de caz consta in comunicarea rebrandingului companiei Reklama Shop, agentia ICAR TOURS care doreste realizarea unei campanii de repozitionare a agentiei, precum si Grupul EDUCATIVA, studiul de caz oferit fiind realizarea unei campanii de publicitate.

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii