Ieri, dupa miezul noptii, tramvaiul care a fost implicat in accidentul de luni a fost scos pe traseu la solicitarea expertilor pentru a-i fi testate frinele.

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.
Tag-uri:
Ieri, dupa miezul noptii, tramvaiul care a fost implicat in accidentul de luni a fost scos pe traseu la solicitarea expertilor pentru a-i fi testate frinele.
,

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.
" title="Stiri despre

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.
">

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.