A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1740356918.8656.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Tramvaiul implicat in accidentul de luni, din nou in strada
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
23-03-2011, ora 15:34

Tramvaiul implicat in accidentul de luni, din nou in strada

Articol de Victor Ilie

Ieri, dupa miezul noptii, tramvaiul care a fost implicat in accidentul de luni a fost scos pe traseu la solicitarea expertilor pentru a-i fi testate frinele.

Tramvai expertiza Copou Universitate

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.

     
Tag-uri:

Ieri, dupa miezul noptii, tramvaiul care a fost implicat in accidentul de luni a fost scos pe traseu la solicitarea expertilor pentru a-i fi testate frinele.

 

, Tramvai expertiza Copou Universitate

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.

" title="Stiri despre Tramvai expertiza Copou Universitate

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.

">Tramvai expertiza Copou Universitate

La bordul vagonului se afla o comisie tehnica si mai multi oficiali, dar si vatmanul care conducea vehiculului, in momentul accidentului care a avut loc la inceputul saptaminii. “Noi am facut teste ca sa observam spatiul de frinare, viteza si acceleratia. Acestea au functionat la parametrii normali. Din punctual meu de vedere o eroare umana a stat la baza accidentului de luni”, a declarat prof. univ. dr. Radu E. Gaiginschi, conducatorul expertizei tehnice efectuate. Vagonul a rulat, insotit de o masina a Politiei Rutiere, pe traseele din Copou, Tirgu Cucu si Canta. S-au efectuat teste care sa poata demonstra care a fost viteza tramvaiului daca, inainte de accident, nu a mai frinat din statia de la Universitate, dar si in conditii normale de trafic. Traficul a fost interupt pe bulevardul Carol I cit timp s-au efectuat testele.

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii