Raport contradictoriu in cazul accidentului din Fundatie. In concluziile anchetei este specificat faptul ca vatmanul a actionat pana la limita doua dintre frane, dar cu toate astea tramvaiul nu s-a oprit. Mai mult decat atat exista posibilitatea ca frana electrodinamica sa nu functioneze la parametric normali, in momentul producerii impactului.
Cristian Diaconu, vatmanul tramvaiului ucigas s-a prezentat ieri – 18 mai, la Biroul Politiei Rutiere impreuna cu avocatii sai, Anca Dragoi si Alina Popescu, pentru a lua cunostinta de rezultatele finale ale anchetei. Dosarul anchetei contine 1500 de pagini, motiv pentru care avocatii s-au aratat nemultumiti pentru ca nu au apucat sa citeasca intreg raportulsi au cerut o copie a acestuia. “Nu am avut posibilitatea de a lua cunostinta in totalitate de continutul raportului de expertiza. Are in jur de 1500 de pagini cu tot cu anexe si 38 de pagini concluziile si raspunsurile finale” a declarat Anca Dragoi, unul dintre avocatii care il reprezinta pe vatman.
Concluzii contradictorii
In urma rasfoirii dosarului, avocatii spus ca raportul arata ca tramvaiul functiona normal din punct de vedere ethnic in momentul producerii impactului. “Din cate am observat din concluziile finale, la momentul respectiv, franele tramvaiului si vagonului au functionat la parametrii normali. Tot din continutul am constatat ca in raport este inserat faptul ca frana electrodinamica si celelalte frane au fost actionate integral la momentul accidentului pana la limita, aspect care confirma declaratia clientului nostru. Mai este inserat faptul ca, desi intr-o mica masura, exista posibilitatea ca frana electrodinamica, in anumite situatii, sa nu functioneze la parametrii normali” a adaugat Anca Dragoi.
Nu exista experti specializati pe tramvaie
Avocatii nu pot avea o pozitie clara fata de acest raport pana cand nu analizeaza in amanunt dosarul, dar si regulamentul de ordine interna. Acestia sustin ca, la nivel national, nu exista un expert care sa faca verificari special in cazul accidentelor de tramvaie. "S-a raspuns la obiectiunile pe care le-am invocat, dar trebuie sa vedem in ce maniera s-au dat aceste raspunsuri. Domnul Lefter, specialitul care a facut expertiza, s-a pronuntat in masura in care si dumnealui are specialitatea necesara. Dar noua ne-ar trebui, pentru materialul rulant si pentru transport urban pe sine un expert specializat in aceasta materie. Or, in Romania, in acest moment, nu exista asemenea experti. Acestia ar trebui sa fie in subordinea Autoritatii Feroviare. La nivel national nu exista reglementari pentru transportul urban pe sine. Sint doar citeva, si acelea destul de sumare, vizavi de transportul cu metroul si cu trenul” a precizat Alina Popescu, cealalata avocata a vatmanului.
Deoarece raportul are 1500 de pagini si avocatii nu au avut timp sa ia cunostinta cu toate concluziile, acestia au facut o cerere la Parchet pentru a le fi eliberat cateun exemplar al raportului, pentru a putea pregati apararea.
Accidentul, al carui vinovat pare sa fie vatmanul Cristian Diaconu, a avut loc pe 21 martie, in Fundatie, in zona Bibliotecii Centrale. Accidentul s-a soldat cu decesul unui angajat al Penitenciarului Iasi si ranirea grava a unei femei, colega cu angajatul Penitenciarului.
Tag-uri:
Raport contradictoriu in cazul accidentului din Fundatie. In concluziile anchetei este specificat faptul ca vatmanul a actionat pana la limita doua dintre frane, dar cu toate astea tramvaiul nu s-a oprit. Mai mult decat atat exista posibilitatea ca frana electrodinamica sa nu functioneze la parametric normali, in momentul producerii impactului.
,

Cristian Diaconu, vatmanul tramvaiului ucigas s-a prezentat ieri – 18 mai, la Biroul Politiei Rutiere impreuna cu avocatii sai, Anca Dragoi si Alina Popescu, pentru a lua cunostinta de rezultatele finale ale anchetei. Dosarul anchetei contine 1500 de pagini, motiv pentru care avocatii s-au aratat nemultumiti pentru ca nu au apucat sa citeasca intreg raportulsi au cerut o copie a acestuia.
“Nu am avut posibilitatea de a lua cunostinta in totalitate de continutul raportului de expertiza. Are in jur de 1500 de pagini cu tot cu anexe si 38 de pagini concluziile si raspunsurile finale” a declarat Anca Dragoi, unul dintre avocatii care il reprezinta pe vatman.
Concluzii contradictorii
" title="Stiri despre
Cristian Diaconu, vatmanul tramvaiului ucigas s-a prezentat ieri – 18 mai, la Biroul Politiei Rutiere impreuna cu avocatii sai, Anca Dragoi si Alina Popescu, pentru a lua cunostinta de rezultatele finale ale anchetei. Dosarul anchetei contine 1500 de pagini, motiv pentru care avocatii s-au aratat nemultumiti pentru ca nu au apucat sa citeasca intreg raportulsi au cerut o copie a acestuia. “Nu am avut posibilitatea de a lua cunostinta in totalitate de continutul raportului de expertiza. Are in jur de 1500 de pagini cu tot cu anexe si 38 de pagini concluziile si raspunsurile finale” a declarat Anca Dragoi, unul dintre avocatii care il reprezinta pe vatman.
Concluzii contradictorii
">
Cristian Diaconu, vatmanul tramvaiului ucigas s-a prezentat ieri – 18 mai, la Biroul Politiei Rutiere impreuna cu avocatii sai, Anca Dragoi si Alina Popescu, pentru a lua cunostinta de rezultatele finale ale anchetei. Dosarul anchetei contine 1500 de pagini, motiv pentru care avocatii s-au aratat nemultumiti pentru ca nu au apucat sa citeasca intreg raportulsi au cerut o copie a acestuia. “Nu am avut posibilitatea de a lua cunostinta in totalitate de continutul raportului de expertiza. Are in jur de 1500 de pagini cu tot cu anexe si 38 de pagini concluziile si raspunsurile finale” a declarat Anca Dragoi, unul dintre avocatii care il reprezinta pe vatman.
Concluzii contradictorii
,
In urma rasfoirii dosarului, avocatii spus ca raportul arata ca tramvaiul functiona normal din punct de vedere ethnic in momentul producerii impactului. “Din cate am observat din concluziile finale, la momentul respectiv, franele tramvaiului si vagonului au functionat la parametrii normali. Tot din continutul am constatat ca in raport este inserat faptul ca frana electrodinamica si celelalte frane au fost actionate integral la momentul accidentului pana la limita, aspect care confirma declaratia clientului nostru. Mai este inserat faptul ca, desi intr-o mica masura, exista posibilitatea ca frana electrodinamica, in anumite situatii, sa nu functioneze la parametrii normali” a adaugat Anca Dragoi.
Nu exista experti specializati pe tramvaie
" title="Stiri despre
In urma rasfoirii dosarului, avocatii spus ca raportul arata ca tramvaiul functiona normal din punct de vedere ethnic in momentul producerii impactului. “Din cate am observat din concluziile finale, la momentul respectiv, franele tramvaiului si vagonului au functionat la parametrii normali. Tot din continutul am constatat ca in raport este inserat faptul ca frana electrodinamica si celelalte frane au fost actionate integral la momentul accidentului pana la limita, aspect care confirma declaratia clientului nostru. Mai este inserat faptul ca, desi intr-o mica masura, exista posibilitatea ca frana electrodinamica, in anumite situatii, sa nu functioneze la parametrii normali” a adaugat Anca Dragoi.
Nu exista experti specializati pe tramvaie
">
In urma rasfoirii dosarului, avocatii spus ca raportul arata ca tramvaiul functiona normal din punct de vedere ethnic in momentul producerii impactului. “Din cate am observat din concluziile finale, la momentul respectiv, franele tramvaiului si vagonului au functionat la parametrii normali. Tot din continutul am constatat ca in raport este inserat faptul ca frana electrodinamica si celelalte frane au fost actionate integral la momentul accidentului pana la limita, aspect care confirma declaratia clientului nostru. Mai este inserat faptul ca, desi intr-o mica masura, exista posibilitatea ca frana electrodinamica, in anumite situatii, sa nu functioneze la parametrii normali” a adaugat Anca Dragoi.
Nu exista experti specializati pe tramvaie
,
Avocatii nu pot avea o pozitie clara fata de acest raport pana cand nu analizeaza in amanunt dosarul, dar si regulamentul de ordine interna. Acestia sustin ca, la nivel national, nu exista un expert care sa faca verificari special in cazul accidentelor de tramvaie. "S-a raspuns la obiectiunile pe care le-am invocat, dar trebuie sa vedem in ce maniera s-au dat aceste raspunsuri. Domnul Lefter, specialitul care a facut expertiza, s-a pronuntat in masura in care si dumnealui are specialitatea necesara. Dar noua ne-ar trebui, pentru materialul rulant si pentru transport urban pe sine un expert specializat in aceasta materie. Or, in Romania, in acest moment, nu exista asemenea experti. Acestia ar trebui sa fie in subordinea Autoritatii Feroviare. La nivel national nu exista reglementari pentru transportul urban pe sine. Sint doar citeva, si acelea destul de sumare, vizavi de transportul cu metroul si cu trenul” a precizat Alina Popescu, cealalata avocata a vatmanului.
Deoarece raportul are 1500 de pagini si avocatii nu au avut timp sa ia cunostinta cu toate concluziile, acestia au facut o cerere la Parchet pentru a le fi eliberat cateun exemplar al raportului, pentru a putea pregati apararea.
Accidentul, al carui vinovat pare sa fie vatmanul Cristian Diaconu, a avut loc pe 21 martie, in Fundatie, in zona Bibliotecii Centrale. Accidentul s-a soldat cu decesul unui angajat al Penitenciarului Iasi si ranirea grava a unei femei, colega cu angajatul Penitenciarului.
" title="Stiri despre

Avocatii nu pot avea o pozitie clara fata de acest raport pana cand nu analizeaza in amanunt dosarul, dar si regulamentul de ordine interna. Acestia sustin ca, la nivel national, nu exista un expert care sa faca verificari special in cazul accidentelor de tramvaie. "S-a raspuns la obiectiunile pe care le-am invocat, dar trebuie sa vedem in ce maniera s-au dat aceste raspunsuri. Domnul Lefter, specialitul care a facut expertiza, s-a pronuntat in masura in care si dumnealui are specialitatea necesara. Dar noua ne-ar trebui, pentru materialul rulant si pentru transport urban pe sine un expert specializat in aceasta materie. Or, in Romania, in acest moment, nu exista asemenea experti. Acestia ar trebui sa fie in subordinea Autoritatii Feroviare. La nivel national nu exista reglementari pentru transportul urban pe sine. Sint doar citeva, si acelea destul de sumare, vizavi de transportul cu metroul si cu trenul” a precizat Alina Popescu, cealalata avocata a vatmanului.
Deoarece raportul are 1500 de pagini si avocatii nu au avut timp sa ia cunostinta cu toate concluziile, acestia au facut o cerere la Parchet pentru a le fi eliberat cateun exemplar al raportului, pentru a putea pregati apararea.
Accidentul, al carui vinovat pare sa fie vatmanul Cristian Diaconu, a avut loc pe 21 martie, in Fundatie, in zona Bibliotecii Centrale. Accidentul s-a soldat cu decesul unui angajat al Penitenciarului Iasi si ranirea grava a unei femei, colega cu angajatul Penitenciarului.
">

Avocatii nu pot avea o pozitie clara fata de acest raport pana cand nu analizeaza in amanunt dosarul, dar si regulamentul de ordine interna. Acestia sustin ca, la nivel national, nu exista un expert care sa faca verificari special in cazul accidentelor de tramvaie. "S-a raspuns la obiectiunile pe care le-am invocat, dar trebuie sa vedem in ce maniera s-au dat aceste raspunsuri. Domnul Lefter, specialitul care a facut expertiza, s-a pronuntat in masura in care si dumnealui are specialitatea necesara. Dar noua ne-ar trebui, pentru materialul rulant si pentru transport urban pe sine un expert specializat in aceasta materie. Or, in Romania, in acest moment, nu exista asemenea experti. Acestia ar trebui sa fie in subordinea Autoritatii Feroviare. La nivel national nu exista reglementari pentru transportul urban pe sine. Sint doar citeva, si acelea destul de sumare, vizavi de transportul cu metroul si cu trenul” a precizat Alina Popescu, cealalata avocata a vatmanului.
Deoarece raportul are 1500 de pagini si avocatii nu au avut timp sa ia cunostinta cu toate concluziile, acestia au facut o cerere la Parchet pentru a le fi eliberat cateun exemplar al raportului, pentru a putea pregati apararea.
Accidentul, al carui vinovat pare sa fie vatmanul Cristian Diaconu, a avut loc pe 21 martie, in Fundatie, in zona Bibliotecii Centrale. Accidentul s-a soldat cu decesul unui angajat al Penitenciarului Iasi si ranirea grava a unei femei, colega cu angajatul Penitenciarului.