Renault va incerca sa vanda in Europa modele Dacia pe Internet, pentru a pregati anul viitor un program mai larg care sa ii asigure o pozitie fruntasa liderului grupului francez pe piata automobilelor fata de concutenti precum Peugeot.
" Vanzarile prin Internet vor deveni rapid o realitate. Multi dintre clientii nostri stiu deja ce vor inainte de a pasi in showroom-uri, astfel incat infiintarea unui canal de vanzari online este justificata" , a declarat intr-un interviuGerard Detourbet, seful programului Entry pentru produse low-cost al Renault. “ Peugeot incearca sa creeze un sistem de vanzare numai prin Internet destinat vehiculelor care vor fi construite in colaborare cu China Changan Automobile Group” , a declarat directorul de vanzari al grupului, Jean-Marc Gales, la Salonul Auto de la Geneva. Cel mai mare concurrent al Daciei Sandero este Peugeot. " Am pornit de la ideea ca Dacia va fi lasata in pace maxim patru, cinci ani, inainte de intensificarea concurentei. Am stiut ca nu vom fi singuri pe piata la nesfarsit" , a spus Detourbet.
Brandul Dacia a inregistat un success neasteptat in Europa de Vest, unde a acoperit vanzarile slabe ale modelelor Renault mai scumpe. Vanzarile modelelor ieftine ale Renault au urcat cu 28% in 2010, de trei ori mai mult fata de avansul inregistrat in cazul modelelor mai scumpe. " Renault a avut intotdeauna o retinere in privinta vanzarii Dacia in Europa, intrucat a stiut ca va dauna brandului principal si, intr-o anumita masura, asa a fost" , a declarat Philippe Houchois, analist la UBS in Londra.
Succesul brandului Dacia a scos in evidenta cererea acerba pentru masinile ieftine in tari precum Franta. Astfel se justifica si incercarile pe care le face Peugeot pentru cresterea vanzarilor. Grupul Peugeot, a aratat ca poate vinde mai profitabil masini ieftine decat Renault, Hyundai Motor, Skoda (divizie a Volkswagen) si oricare alte companii. " Toti vand masini la preturi mai mici prin acelasi sistem costisitor de distributie, care nu s-a schimbat in 90 de ani. Vorbim despre o abordare radical schimbata a distributiei" , a afirmat Jean-Marc Gales, intr-un interviu la Geneva.
Foto: fabricademasini. ro
Tag-uri:
,
Renault va incerca sa vanda in Europa modele Dacia pe Internet, pentru a pregati anul viitor un program mai larg care sa ii asigure o pozitie fruntasa liderului grupului francez pe piata automobilelor fata de concutenti precum Peugeot.
" Vanzarile prin Internet vor deveni rapid o realitate. Multi dintre clientii nostri stiu deja ce vor inainte de a pasi in showroom-uri, astfel incat infiintarea unui canal de vanzari online este justificata" , a declarat intr-un interviuGerard Detourbet, seful programului Entry pentru produse low-cost al Renault. “ Peugeot incearca sa creeze un sistem de vanzare numai prin Internet destinat vehiculelor care vor fi construite in colaborare cu China Changan Automobile Group” , a declarat directorul de vanzari al grupului, Jean-Marc Gales, la Salonul Auto de la Geneva. Cel mai mare concurrent al Daciei Sandero este Peugeot. " Am pornit de la ideea ca Dacia va fi lasata in pace maxim patru, cinci ani, inainte de intensificarea concurentei. Am stiut ca nu vom fi singuri pe piata la nesfarsit" , a spus Detourbet.
Brandul Dacia a inregistat un success neasteptat in Europa de Vest, unde a acoperit vanzarile slabe ale modelelor Renault mai scumpe. Vanzarile modelelor ieftine ale Renault au urcat cu 28% in 2010, de trei ori mai mult fata de avansul inregistrat in cazul modelelor mai scumpe. " Renault a avut intotdeauna o retinere in privinta vanzarii Dacia in Europa, intrucat a stiut ca va dauna brandului principal si, intr-o anumita masura, asa a fost" , a declarat Philippe Houchois, analist la UBS in Londra.
Succesul brandului Dacia a scos in evidenta cererea acerba pentru masinile ieftine in tari precum Franta. Astfel se justifica si incercarile pe care le face Peugeot pentru cresterea vanzarilor. Grupul Peugeot, a aratat ca poate vinde mai profitabil masini ieftine decat Renault, Hyundai Motor, Skoda (divizie a Volkswagen) si oricare alte companii. " Toti vand masini la preturi mai mici prin acelasi sistem costisitor de distributie, care nu s-a schimbat in 90 de ani. Vorbim despre o abordare radical schimbata a distributiei" , a afirmat Jean-Marc Gales, intr-un interviu la Geneva.
Foto: fabricademasini. ro
" title="Stiri despre
Renault va incerca sa vanda in Europa modele Dacia pe Internet, pentru a pregati anul viitor un program mai larg care sa ii asigure o pozitie fruntasa liderului grupului francez pe piata automobilelor fata de concutenti precum Peugeot.
" Vanzarile prin Internet vor deveni rapid o realitate. Multi dintre clientii nostri stiu deja ce vor inainte de a pasi in showroom-uri, astfel incat infiintarea unui canal de vanzari online este justificata" , a declarat intr-un interviuGerard Detourbet, seful programului Entry pentru produse low-cost al Renault. “ Peugeot incearca sa creeze un sistem de vanzare numai prin Internet destinat vehiculelor care vor fi construite in colaborare cu China Changan Automobile Group” , a declarat directorul de vanzari al grupului, Jean-Marc Gales, la Salonul Auto de la Geneva. Cel mai mare concurrent al Daciei Sandero este Peugeot. " Am pornit de la ideea ca Dacia va fi lasata in pace maxim patru, cinci ani, inainte de intensificarea concurentei. Am stiut ca nu vom fi singuri pe piata la nesfarsit" , a spus Detourbet.
Brandul Dacia a inregistat un success neasteptat in Europa de Vest, unde a acoperit vanzarile slabe ale modelelor Renault mai scumpe. Vanzarile modelelor ieftine ale Renault au urcat cu 28% in 2010, de trei ori mai mult fata de avansul inregistrat in cazul modelelor mai scumpe. " Renault a avut intotdeauna o retinere in privinta vanzarii Dacia in Europa, intrucat a stiut ca va dauna brandului principal si, intr-o anumita masura, asa a fost" , a declarat Philippe Houchois, analist la UBS in Londra.
Succesul brandului Dacia a scos in evidenta cererea acerba pentru masinile ieftine in tari precum Franta. Astfel se justifica si incercarile pe care le face Peugeot pentru cresterea vanzarilor. Grupul Peugeot, a aratat ca poate vinde mai profitabil masini ieftine decat Renault, Hyundai Motor, Skoda (divizie a Volkswagen) si oricare alte companii. " Toti vand masini la preturi mai mici prin acelasi sistem costisitor de distributie, care nu s-a schimbat in 90 de ani. Vorbim despre o abordare radical schimbata a distributiei" , a afirmat Jean-Marc Gales, intr-un interviu la Geneva.
Foto: fabricademasini. ro
">
Renault va incerca sa vanda in Europa modele Dacia pe Internet, pentru a pregati anul viitor un program mai larg care sa ii asigure o pozitie fruntasa liderului grupului francez pe piata automobilelor fata de concutenti precum Peugeot.
" Vanzarile prin Internet vor deveni rapid o realitate. Multi dintre clientii nostri stiu deja ce vor inainte de a pasi in showroom-uri, astfel incat infiintarea unui canal de vanzari online este justificata" , a declarat intr-un interviuGerard Detourbet, seful programului Entry pentru produse low-cost al Renault. “ Peugeot incearca sa creeze un sistem de vanzare numai prin Internet destinat vehiculelor care vor fi construite in colaborare cu China Changan Automobile Group” , a declarat directorul de vanzari al grupului, Jean-Marc Gales, la Salonul Auto de la Geneva. Cel mai mare concurrent al Daciei Sandero este Peugeot. " Am pornit de la ideea ca Dacia va fi lasata in pace maxim patru, cinci ani, inainte de intensificarea concurentei. Am stiut ca nu vom fi singuri pe piata la nesfarsit" , a spus Detourbet.
Brandul Dacia a inregistat un success neasteptat in Europa de Vest, unde a acoperit vanzarile slabe ale modelelor Renault mai scumpe. Vanzarile modelelor ieftine ale Renault au urcat cu 28% in 2010, de trei ori mai mult fata de avansul inregistrat in cazul modelelor mai scumpe. " Renault a avut intotdeauna o retinere in privinta vanzarii Dacia in Europa, intrucat a stiut ca va dauna brandului principal si, intr-o anumita masura, asa a fost" , a declarat Philippe Houchois, analist la UBS in Londra.
Succesul brandului Dacia a scos in evidenta cererea acerba pentru masinile ieftine in tari precum Franta. Astfel se justifica si incercarile pe care le face Peugeot pentru cresterea vanzarilor. Grupul Peugeot, a aratat ca poate vinde mai profitabil masini ieftine decat Renault, Hyundai Motor, Skoda (divizie a Volkswagen) si oricare alte companii. " Toti vand masini la preturi mai mici prin acelasi sistem costisitor de distributie, care nu s-a schimbat in 90 de ani. Vorbim despre o abordare radical schimbata a distributiei" , a afirmat Jean-Marc Gales, intr-un interviu la Geneva.
Foto: fabricademasini. ro