15 studenti de la Universitatea Tehnica „Gh. Asachi" Iasi vor participa la competitia internationala „Formula Student". Acestia construiesc un monopost de tip „Formula 1" in valoare de 20.000 de euro. Banii trebuie adunati din sponsorizari, insa pana in prezent tinerii au primit ajutor de doar 3.000 de euro. Este prima data cand Iasiul participa la aceasta competitie internationala alaturi de alte 25 de tari din lume.
Cei 15 tineri sunt cursanti ai Facultatii de Constructii de Masini si Management Industrial si ai Facultatii de Mecanica de la Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi”. Acestia vor participa la competitia internationala „Formula Student” 2011 care va avea loc pe 27 septembrie, in Catalunya, Spania. Studentii ieseni se vor prezenta in fata unei comisii acatuite din ingineri de Formul 1, cu un prototip de automobil care va atinge 200 km/h.
In prezent, lucrarile stagneaza deoarece sponsorii inceteaza sa apara. Proiectul are la baza ideea ca studentii sa construiasca automobilul din sponsorizari, insa echipa ieseana a reusit sa stranga doar 3.000 de euro de la trei firme din totalul de 20.000 de euro necesari.
“Am facut cheta pentru a continua lucrarile”
Munca tinerilor depinde insa de sprijinul financiar pe care-l primesc. Cei 15 membri ai echipei si-au propus ca pana la sfarsitul lunii iulie masina sportiva sa fie terminata pentru a putea fi testata. Astfel acestia au pus la un loc toate econimiile si au reusit sa stranga 2500 de lei.
„Am facut cheta ca sa mai castigam timp. Unele echipe din strainatate sunt sponsorizate de firme mari precum BMW, Mercedes“, a precizat Andrei Durbaca, capitanul echipei.
Zilnic, dupa orele de curs sau in week-enduri, echipa TUIasi Racing, petrece ore intregi in atelier facand masuratori pentru ca masina sa fie perfecta. Modelul le-a fost impus de organizatorii competitiei „Formula Student" si trebuie sa-l respecte in totalitate pentru a nu fi descalificati.
Cum a inceput proiectul
Startul concursului s-a dat anul trecut, pe 10 iunie, fiind organizata o sesiune de CV-uri in vederea alegerii echipei care va reprezenta pentru prima data Iasul intr-un concurs international de racing. In acea perioada, profesorii Gabriel Ursescu de la Facultatea de Mecanica si Ciprian Ciofu de la facultatea de Constructii de Masini au selectat 15 studenti pe care ii coordoneaza pe tot parcursul competitiei.
Echipa TUIasi Racing:
Andrei-Mircea Durbaca – capitanul echipei, student in anul IV la Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial (CMMI)
Catalin Gaitanu - student in anul IV la CMMI
Mihai Coclici - student in anul IV la CMMI
Lucian Iosub - student in anul IV la CMMI
Ionut Bocanet - masterand in anul II la CMMI
George Apostoaie - student in anul IV la CMMI
Cristian Ivan - student in anul IV la CMMI
Alexandru Vucichi- student in anul IV la CMMI
Alina Oancea - studenta in anul III la CMMI
Radu Stoleru - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Tudor Nedelcu - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Stefan Ciubotariu - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Vlad Potcovuta- student in anul III la Facultatea de Mecanica
Andrei Podiuc - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Ovidiu Trofin - masterand in anul II la Facultatea de Mecanica
Tag-uri:
15 studenti de la Universitatea Tehnica „Gh. Asachi" Iasi vor participa la competitia internationala „Formula Student". Acestia construiesc un monopost de tip „Formula 1" in valoare de 20.000 de euro. Banii trebuie adunati din sponsorizari, insa pana in prezent tinerii au primit ajutor de doar 3.000 de euro. Este prima data cand Iasiul participa la aceasta competitie internationala alaturi de alte 25 de tari din lume.
,
Cei 15 tineri sunt cursanti ai Facultatii de Constructii de Masini si Management Industrial si ai Facultatii de Mecanica de la Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi”. Acestia vor participa la competitia internationala „Formula Student” 2011 care va avea loc pe 27 septembrie, in Catalunya, Spania. Studentii ieseni se vor prezenta in fata unei comisii acatuite din ingineri de Formul 1, cu un prototip de automobil care va atinge 200 km/h.
In prezent, lucrarile stagneaza deoarece sponsorii inceteaza sa apara. Proiectul are la baza ideea ca studentii sa construiasca automobilul din sponsorizari, insa echipa ieseana a reusit sa stranga doar 3.000 de euro de la trei firme din totalul de 20.000 de euro necesari.
“Am facut cheta pentru a continua lucrarile”" title="Stiri despre Cei 15 tineri sunt cursanti ai Facultatii de Constructii de Masini si Management Industrial si ai Facultatii de Mecanica de la Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi”. Acestia vor participa la competitia internationala „Formula Student” 2011 care va avea loc pe 27 septembrie, in Catalunya, Spania. Studentii ieseni se vor prezenta in fata unei comisii acatuite din ingineri de Formul 1, cu un prototip de automobil care va atinge 200 km/h.
In prezent, lucrarile stagneaza deoarece sponsorii inceteaza sa apara. Proiectul are la baza ideea ca studentii sa construiasca automobilul din sponsorizari, insa echipa ieseana a reusit sa stranga doar 3.000 de euro de la trei firme din totalul de 20.000 de euro necesari.
“Am facut cheta pentru a continua lucrarile”">Cei 15 tineri sunt cursanti ai Facultatii de Constructii de Masini si Management Industrial si ai Facultatii de Mecanica de la Universitatea Tehnica „Gheorghe Asachi”. Acestia vor participa la competitia internationala „Formula Student” 2011 care va avea loc pe 27 septembrie, in Catalunya, Spania. Studentii ieseni se vor prezenta in fata unei comisii acatuite din ingineri de Formul 1, cu un prototip de automobil care va atinge 200 km/h.
In prezent, lucrarile stagneaza deoarece sponsorii inceteaza sa apara. Proiectul are la baza ideea ca studentii sa construiasca automobilul din sponsorizari, insa echipa ieseana a reusit sa stranga doar 3.000 de euro de la trei firme din totalul de 20.000 de euro necesari.
“Am facut cheta pentru a continua lucrarile”,
Munca tinerilor depinde insa de sprijinul financiar pe care-l primesc. Cei 15 membri ai echipei si-au propus ca pana la sfarsitul lunii iulie masina sportiva sa fie terminata pentru a putea fi testata. Astfel acestia au pus la un loc toate econimiile si au reusit sa stranga 2500 de lei.
„Am facut cheta ca sa mai castigam timp. Unele echipe din strainatate sunt sponsorizate de firme mari precum BMW, Mercedes“, a precizat Andrei Durbaca, capitanul echipei.
" title="Stiri despre
Munca tinerilor depinde insa de sprijinul financiar pe care-l primesc. Cei 15 membri ai echipei si-au propus ca pana la sfarsitul lunii iulie masina sportiva sa fie terminata pentru a putea fi testata. Astfel acestia au pus la un loc toate econimiile si au reusit sa stranga 2500 de lei.
„Am facut cheta ca sa mai castigam timp. Unele echipe din strainatate sunt sponsorizate de firme mari precum BMW, Mercedes“, a precizat Andrei Durbaca, capitanul echipei.
">
Munca tinerilor depinde insa de sprijinul financiar pe care-l primesc. Cei 15 membri ai echipei si-au propus ca pana la sfarsitul lunii iulie masina sportiva sa fie terminata pentru a putea fi testata. Astfel acestia au pus la un loc toate econimiile si au reusit sa stranga 2500 de lei.
„Am facut cheta ca sa mai castigam timp. Unele echipe din strainatate sunt sponsorizate de firme mari precum BMW, Mercedes“, a precizat Andrei Durbaca, capitanul echipei.
, Zilnic, dupa orele de curs sau in week-enduri, echipa TUIasi Racing, petrece ore intregi in atelier facand masuratori pentru ca masina sa fie perfecta. Modelul le-a fost impus de organizatorii competitiei „Formula Student" si trebuie sa-l respecte in totalitate pentru a nu fi descalificati.
Cum a inceput proiectul
Startul concursului s-a dat anul trecut, pe 10 iunie, fiind organizata o sesiune de CV-uri in vederea alegerii echipei care va reprezenta pentru prima data Iasul intr-un concurs international de racing. In acea perioada, profesorii Gabriel Ursescu de la Facultatea de Mecanica si Ciprian Ciofu de la facultatea de Constructii de Masini au selectat 15 studenti pe care ii coordoneaza pe tot parcursul competitiei.
Echipa TUIasi Racing:
" title="Stiri despre Zilnic, dupa orele de curs sau in week-enduri, echipa TUIasi Racing, petrece ore intregi in atelier facand masuratori pentru ca masina sa fie perfecta. Modelul le-a fost impus de organizatorii competitiei „Formula Student" si trebuie sa-l respecte in totalitate pentru a nu fi descalificati.
Cum a inceput proiectul
Startul concursului s-a dat anul trecut, pe 10 iunie, fiind organizata o sesiune de CV-uri in vederea alegerii echipei care va reprezenta pentru prima data Iasul intr-un concurs international de racing. In acea perioada, profesorii Gabriel Ursescu de la Facultatea de Mecanica si Ciprian Ciofu de la facultatea de Constructii de Masini au selectat 15 studenti pe care ii coordoneaza pe tot parcursul competitiei.
Echipa TUIasi Racing:
">Zilnic, dupa orele de curs sau in week-enduri, echipa TUIasi Racing, petrece ore intregi in atelier facand masuratori pentru ca masina sa fie perfecta. Modelul le-a fost impus de organizatorii competitiei „Formula Student" si trebuie sa-l respecte in totalitate pentru a nu fi descalificati.
Cum a inceput proiectul
Startul concursului s-a dat anul trecut, pe 10 iunie, fiind organizata o sesiune de CV-uri in vederea alegerii echipei care va reprezenta pentru prima data Iasul intr-un concurs international de racing. In acea perioada, profesorii Gabriel Ursescu de la Facultatea de Mecanica si Ciprian Ciofu de la facultatea de Constructii de Masini au selectat 15 studenti pe care ii coordoneaza pe tot parcursul competitiei.
Echipa TUIasi Racing:
,
Andrei-Mircea Durbaca – capitanul echipei, student in anul IV la Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial (CMMI)
Catalin Gaitanu - student in anul IV la CMMI
Mihai Coclici - student in anul IV la CMMI
Lucian Iosub - student in anul IV la CMMI
Ionut Bocanet - masterand in anul II la CMMI
George Apostoaie - student in anul IV la CMMI
Cristian Ivan - student in anul IV la CMMI
Alexandru Vucichi- student in anul IV la CMMI
Alina Oancea - studenta in anul III la CMMI
Radu Stoleru - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Tudor Nedelcu - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Stefan Ciubotariu - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Vlad Potcovuta- student in anul III la Facultatea de Mecanica
Andrei Podiuc - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Ovidiu Trofin - masterand in anul II la Facultatea de Mecanica
" title="Stiri despre
Andrei-Mircea Durbaca – capitanul echipei, student in anul IV la Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial (CMMI)
Catalin Gaitanu - student in anul IV la CMMI
Mihai Coclici - student in anul IV la CMMI
Lucian Iosub - student in anul IV la CMMI
Ionut Bocanet - masterand in anul II la CMMI
George Apostoaie - student in anul IV la CMMI
Cristian Ivan - student in anul IV la CMMI
Alexandru Vucichi- student in anul IV la CMMI
Alina Oancea - studenta in anul III la CMMI
Radu Stoleru - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Tudor Nedelcu - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Stefan Ciubotariu - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Vlad Potcovuta- student in anul III la Facultatea de Mecanica
Andrei Podiuc - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Ovidiu Trofin - masterand in anul II la Facultatea de Mecanica
">
Andrei-Mircea Durbaca – capitanul echipei, student in anul IV la Facultatea de Constructii de Masini si Management Industrial (CMMI)
Catalin Gaitanu - student in anul IV la CMMI
Mihai Coclici - student in anul IV la CMMI
Lucian Iosub - student in anul IV la CMMI
Ionut Bocanet - masterand in anul II la CMMI
George Apostoaie - student in anul IV la CMMI
Cristian Ivan - student in anul IV la CMMI
Alexandru Vucichi- student in anul IV la CMMI
Alina Oancea - studenta in anul III la CMMI
Radu Stoleru - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Tudor Nedelcu - student in anul IV la Facultatea de Mecanica
Stefan Ciubotariu - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Vlad Potcovuta- student in anul III la Facultatea de Mecanica
Andrei Podiuc - student in anul II la Facultatea de Mecanica
Ovidiu Trofin - masterand in anul II la Facultatea de Mecanica