A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1735048664.1045.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Problema aeroportului nu este a lui Simirad, nici a voastra, ci a urmasilor, urmasilor, vostri!
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
01-08-2011, ora 16:47

Problema aeroportului nu este a lui Simirad, nici a voastra, ci a urmasilor, urmasilor, vostri!

Articol de Alexandra Stefanescu

Proiectul de modernizare al Aeroportului International Iasi continua pare sa nu mai poata fi realizat in ciuda nenumaratelor intalniri organizate la Consiliul Judetean.

Astazi consilierii judeteni precum si conducerea aeroportului s-au s-au intrunit din nou pentru a gasi o solutie in privinta modernizarii aerogarii iesene.

Simirad a incercat astazi sa obtina un consens politic si decizional privind adoptarea unei solutii privind modernizarea aeroportului in conditiile in care domnia sa stia foarte bine ca s-a infiintat o comisie si astazi am adoptat un regulament de functionare a acestei comisii care sa se ocupe tocmai de problema aeroportului”, a declarat liderul consilierilor judeteni PSD, Cristian Stanciu.

In acest moment autoritatile locale mai au la dispozitie doar doua variante pentru modernizarea aerogarii, fie prelungesc actuala pista de 1.800 de metri cu inca 300 de sau construiesc o pista noua de 3.000 de metri.

,,Mai avem doua variante. Fie optam pentru reabilitarea pistei vechi si o facem de 2100 de metri asa cum e la Cluj si accesam bani europeni sau facem proiectul pe care il avem si mergem pe finantare proprie”, a declarat Constantin Simirad.

Consilierii USL sunt sceptici in privinta reusitei acestei actiuni.

„Nu vreau sa cred ca domnul Simirad a ajuns la concluzia ca nu vom obtine finantare europeana si acum a venit cu o solutie care nu este fezabila pentru a incerca sa nu atraga atentia asupra unui viitor esec”, a precizat liderul consilierilor judeteni PNL, Mugur Cozmanciuc.

Costurile unei piste noi se ridica la 42 de milioane de euro.

Comisia impreuna cu PDL va analiza maine si va oferi o solutie pertinenta pemtru a putea acesa un proiect cu finantare europeana. Vom lua legatura intr-un timp foarte scurt cu firma Search Corporation pentru a adapta proiectul de 200 de milioane si a-l face eligibil din punct de vedere tehnic pentru o finantare de maxim 40 de milioane de euro. Pasul urmator va fi solicitarea facuta CJ-ului sa apeleze fie la experti proprii fie la experti externi pentru a scrie un proiect si a obtine eligibilitatea”, a conchis Mugur Cozmanciuc.

Ca sa obtina banii europeni, cei responsabili trebuie sa depuna un nou proiect cu decizia finala, la Ministerul Transporturilor, pana pe 1 septembrie.

     
Tag-uri:

Proiectul de modernizare al Aeroportului International Iasi continua pare sa nu mai poata fi realizat in ciuda nenumaratelor intalniri organizate la Consiliul Judetean.  

,

Astazi consilierii judeteni precum si conducerea aeroportului s-au s-au intrunit din nou pentru a gasi o solutie in privinta modernizarii aerogarii iesene.

Simirad a incercat astazi sa obtina un consens politic si decizional privind adoptarea unei solutii privind modernizarea aeroportului in conditiile in care domnia sa stia foarte bine ca s-a infiintat o comisie si astazi am adoptat un regulament de functionare a acestei comisii care sa se ocupe tocmai de problema aeroportului”, a declarat liderul consilierilor judeteni PSD, Cristian Stanciu.

In acest moment  autoritatile locale mai au la dispozitie doar doua variante pentru modernizarea aerogarii, fie prelungesc actuala pista de 1.800 de metri cu inca 300 de sau construiesc o pista noua de 3.000 de metri.

,,Mai avem doua variante. Fie optam pentru reabilitarea pistei vechi si o facem de 2100 de metri asa cum e la Cluj si accesam bani europeni sau facem proiectul pe care il avem si mergem pe finantare proprie”, a declarat Constantin Simirad.

Consilierii USL sunt sceptici in privinta reusitei acestei actiuni.

„Nu vreau sa cred ca domnul Simirad a ajuns la concluzia ca nu vom obtine finantare europeana si acum a venit cu o solutie care nu este fezabila pentru a incerca sa nu atraga atentia asupra unui viitor esec”, a precizat liderul consilierilor judeteni PNL, Mugur Cozmanciuc.

Costurile unei piste noi se ridica la 42 de milioane de euro.

Comisia impreuna cu PDL va analiza maine si va oferi o solutie pertinenta pemtru a putea acesa un proiect cu finantare europeana. Vom lua legatura intr-un timp foarte scurt cu  firma Search Corporation pentru a adapta proiectul de 200 de milioane si a-l face eligibil din punct de vedere tehnic pentru o finantare de maxim 40 de milioane de euro. Pasul urmator va fi solicitarea facuta CJ-ului sa apeleze fie la experti proprii fie la experti externi pentru a scrie un proiect si a obtine eligibilitatea”, a conchis Mugur Cozmanciuc.

Ca sa obtina banii europeni, cei responsabili trebuie sa depuna un nou proiect cu decizia finala, la Ministerul Transporturilor, pana pe 1 septembrie.

 

 

" title="Stiri despre

Astazi consilierii judeteni precum si conducerea aeroportului s-au s-au intrunit din nou pentru a gasi o solutie in privinta modernizarii aerogarii iesene.

Simirad a incercat astazi sa obtina un consens politic si decizional privind adoptarea unei solutii privind modernizarea aeroportului in conditiile in care domnia sa stia foarte bine ca s-a infiintat o comisie si astazi am adoptat un regulament de functionare a acestei comisii care sa se ocupe tocmai de problema aeroportului”, a declarat liderul consilierilor judeteni PSD, Cristian Stanciu.

In acest moment  autoritatile locale mai au la dispozitie doar doua variante pentru modernizarea aerogarii, fie prelungesc actuala pista de 1.800 de metri cu inca 300 de sau construiesc o pista noua de 3.000 de metri.

,,Mai avem doua variante. Fie optam pentru reabilitarea pistei vechi si o facem de 2100 de metri asa cum e la Cluj si accesam bani europeni sau facem proiectul pe care il avem si mergem pe finantare proprie”, a declarat Constantin Simirad.

Consilierii USL sunt sceptici in privinta reusitei acestei actiuni.

„Nu vreau sa cred ca domnul Simirad a ajuns la concluzia ca nu vom obtine finantare europeana si acum a venit cu o solutie care nu este fezabila pentru a incerca sa nu atraga atentia asupra unui viitor esec”, a precizat liderul consilierilor judeteni PNL, Mugur Cozmanciuc.

Costurile unei piste noi se ridica la 42 de milioane de euro.

Comisia impreuna cu PDL va analiza maine si va oferi o solutie pertinenta pemtru a putea acesa un proiect cu finantare europeana. Vom lua legatura intr-un timp foarte scurt cu  firma Search Corporation pentru a adapta proiectul de 200 de milioane si a-l face eligibil din punct de vedere tehnic pentru o finantare de maxim 40 de milioane de euro. Pasul urmator va fi solicitarea facuta CJ-ului sa apeleze fie la experti proprii fie la experti externi pentru a scrie un proiect si a obtine eligibilitatea”, a conchis Mugur Cozmanciuc.

Ca sa obtina banii europeni, cei responsabili trebuie sa depuna un nou proiect cu decizia finala, la Ministerul Transporturilor, pana pe 1 septembrie.

 

 

">

Astazi consilierii judeteni precum si conducerea aeroportului s-au s-au intrunit din nou pentru a gasi o solutie in privinta modernizarii aerogarii iesene.

Simirad a incercat astazi sa obtina un consens politic si decizional privind adoptarea unei solutii privind modernizarea aeroportului in conditiile in care domnia sa stia foarte bine ca s-a infiintat o comisie si astazi am adoptat un regulament de functionare a acestei comisii care sa se ocupe tocmai de problema aeroportului”, a declarat liderul consilierilor judeteni PSD, Cristian Stanciu.

In acest moment  autoritatile locale mai au la dispozitie doar doua variante pentru modernizarea aerogarii, fie prelungesc actuala pista de 1.800 de metri cu inca 300 de sau construiesc o pista noua de 3.000 de metri.

,,Mai avem doua variante. Fie optam pentru reabilitarea pistei vechi si o facem de 2100 de metri asa cum e la Cluj si accesam bani europeni sau facem proiectul pe care il avem si mergem pe finantare proprie”, a declarat Constantin Simirad.

Consilierii USL sunt sceptici in privinta reusitei acestei actiuni.

„Nu vreau sa cred ca domnul Simirad a ajuns la concluzia ca nu vom obtine finantare europeana si acum a venit cu o solutie care nu este fezabila pentru a incerca sa nu atraga atentia asupra unui viitor esec”, a precizat liderul consilierilor judeteni PNL, Mugur Cozmanciuc.

Costurile unei piste noi se ridica la 42 de milioane de euro.

Comisia impreuna cu PDL va analiza maine si va oferi o solutie pertinenta pemtru a putea acesa un proiect cu finantare europeana. Vom lua legatura intr-un timp foarte scurt cu  firma Search Corporation pentru a adapta proiectul de 200 de milioane si a-l face eligibil din punct de vedere tehnic pentru o finantare de maxim 40 de milioane de euro. Pasul urmator va fi solicitarea facuta CJ-ului sa apeleze fie la experti proprii fie la experti externi pentru a scrie un proiect si a obtine eligibilitatea”, a conchis Mugur Cozmanciuc.

Ca sa obtina banii europeni, cei responsabili trebuie sa depuna un nou proiect cu decizia finala, la Ministerul Transporturilor, pana pe 1 septembrie.

 

 

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii