ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

EDUCATIE
24-11-2011, ora 07:51

O echipa de profesori de la Colegiul Tehnic de Transporturi Iasi s-a intalnit cu presedintele Croatiei, Ivo Josipovic

Articol de Alexandra Stefanescu

In cadrul proiectului Comenius Multilateral Train for Europe – CNC Network Reloaded, echipa romana s-a intalnit cu presedintele Croatiei in cadrul Conferintei “Reloaded the Train for Europe”. Cu aceasta ocazie s-a prezentat produsul final Train for Europe realizat in proiectul anterior si s-au creat echipele de lucru pentru Train for Europe Reloaded.

Presedintele Croatiei a cunoscut toate delegatiile si a apreciat noile idei din proiect subliniind importanta accentuarii dimensiunii europene in spatiul educational. Proiectul este cel mai mare din Europa, fiind implicate 23 de tari, 24 de scoli, mai exact, atat 120 de elevi si profesori, cat si Compania Heidenhain.

Tarile partenere participante sunt state membre si non membre UE: Germania, Suedia, Norvegia, Austria, Finlanda, Islanda, Irlanda, Polonia, Croatia, Elvetia, Romania, Italia, Franta, Turcia, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Belgia, Luxemburg, Lituania, Portugalia, Olanda si Danemarca. Acest proiect isi propune realizarea unui tren folosind programe speciale aplicate pe masinile cu comanda numerica CNC; tren care sa circule pe o infrastructura ce reprezinta o harta electronica europeana, “Electronic European Map”. Trenul are un Motto: “Ce avem de facut pentru a conecta oamenii?”

Fiecare tara va proiecta un vagon a carui cutie sa reprezinte o cladire celebra reprezentativa, un monument, o inventie tehnica. Sistemul de prindere al cutiei pe sasiu va fi proiectat cu acelasi dispozitiv, in asa fel incat sa existe posibilitatea interschimbarii vagoanelor. In echipele de lucru s-a stabilit de asemenea proiectarea si realizarea a 4 locomotive diferite cu aceeasi parametri tehnici, care sa ruleze cu vagoanele pe sina de cale ferata sub forma unui contur electronic cu senzori ce reflecta spatiul european. Cand vagonul specific unei tari va rula pe calea ferata si va fi in corespondenta cu pozitia geografica aferenta hartii europene, vor fi activati senzori specifici sinei. Pentru a realiza din punct de vedere tehnic vagonul, cu utilizarea efectiva a CNC de catre elevi, scoala a realizat un protocol cu Univesitatea Tehnica – Facultatea de Mecanica.

In continuare, elevii si profesorii vor participa in cadrul proiectului, in Portugalia, la cursuri oferite gratis de catre Compania Heidenhain din Germania, cursuri ce vizeaza utilizarea softurilor pentru prelucrarea pe masini cu comanda numerica CNC.

     
Tag-uri:

In cadrul proiectului Comenius Multilateral Train for Europe – CNC Network Reloaded, echipa romana s-a intalnit cu presedintele Croatiei in cadrul Conferintei “Reloaded the Train for Europe”. Cu aceasta ocazie s-a prezentat produsul final Train for Europe realizat in proiectul anterior si s-au creat echipele de lucru pentru Train for Europe Reloaded.

, Presedintele Croatiei a cunoscut toate delegatiile si a apreciat noile idei din proiect subliniind importanta accentuarii dimensiunii europene in spatiul educational. Proiectul este cel mai mare din Europa, fiind implicate 23 de tari, 24 de scoli, mai exact, atat 120 de elevi si profesori, cat si Compania Heidenhain.

Tarile partenere participante sunt state membre si non membre UE: Germania, Suedia, Norvegia, Austria, Finlanda, Islanda, Irlanda, Polonia, Croatia, Elvetia, Romania, Italia, Franta, Turcia, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Belgia, Luxemburg, Lituania, Portugalia, Olanda si Danemarca. Acest proiect isi propune realizarea unui tren folosind programe speciale aplicate pe masinile cu comanda numerica CNC; tren care sa circule pe o infrastructura ce reprezinta o harta electronica europeana, “Electronic European Map”. Trenul are un Motto: “Ce avem de facut pentru a conecta oamenii?”

Fiecare tara va proiecta un vagon a carui cutie sa reprezinte o cladire celebra reprezentativa, un monument, o inventie tehnica. Sistemul de prindere al cutiei pe sasiu va fi proiectat cu acelasi dispozitiv, in asa fel incat sa existe posibilitatea interschimbarii vagoanelor. In echipele de lucru s-a stabilit de asemenea proiectarea si realizarea a 4 locomotive diferite cu aceeasi parametri tehnici, care sa ruleze cu vagoanele pe sina de cale ferata sub forma unui contur electronic cu senzori ce reflecta spatiul european. Cand vagonul specific unei tari va rula pe calea ferata si va fi in corespondenta cu pozitia geografica aferenta hartii europene, vor fi activati senzori specifici sinei. Pentru a realiza din punct de vedere tehnic vagonul, cu utilizarea efectiva a CNC de catre elevi, scoala a realizat un protocol cu Univesitatea Tehnica – Facultatea de Mecanica.

In continuare, elevii si profesorii vor participa in cadrul proiectului, in Portugalia, la cursuri oferite gratis de catre Compania Heidenhain din Germania, cursuri ce vizeaza utilizarea softurilor pentru prelucrarea pe masini cu comanda numerica CNC.

" title="Stiri despre Presedintele Croatiei a cunoscut toate delegatiile si a apreciat noile idei din proiect subliniind importanta accentuarii dimensiunii europene in spatiul educational. Proiectul este cel mai mare din Europa, fiind implicate 23 de tari, 24 de scoli, mai exact, atat 120 de elevi si profesori, cat si Compania Heidenhain.

Tarile partenere participante sunt state membre si non membre UE: Germania, Suedia, Norvegia, Austria, Finlanda, Islanda, Irlanda, Polonia, Croatia, Elvetia, Romania, Italia, Franta, Turcia, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Belgia, Luxemburg, Lituania, Portugalia, Olanda si Danemarca. Acest proiect isi propune realizarea unui tren folosind programe speciale aplicate pe masinile cu comanda numerica CNC; tren care sa circule pe o infrastructura ce reprezinta o harta electronica europeana, “Electronic European Map”. Trenul are un Motto: “Ce avem de facut pentru a conecta oamenii?”

Fiecare tara va proiecta un vagon a carui cutie sa reprezinte o cladire celebra reprezentativa, un monument, o inventie tehnica. Sistemul de prindere al cutiei pe sasiu va fi proiectat cu acelasi dispozitiv, in asa fel incat sa existe posibilitatea interschimbarii vagoanelor. In echipele de lucru s-a stabilit de asemenea proiectarea si realizarea a 4 locomotive diferite cu aceeasi parametri tehnici, care sa ruleze cu vagoanele pe sina de cale ferata sub forma unui contur electronic cu senzori ce reflecta spatiul european. Cand vagonul specific unei tari va rula pe calea ferata si va fi in corespondenta cu pozitia geografica aferenta hartii europene, vor fi activati senzori specifici sinei. Pentru a realiza din punct de vedere tehnic vagonul, cu utilizarea efectiva a CNC de catre elevi, scoala a realizat un protocol cu Univesitatea Tehnica – Facultatea de Mecanica.

In continuare, elevii si profesorii vor participa in cadrul proiectului, in Portugalia, la cursuri oferite gratis de catre Compania Heidenhain din Germania, cursuri ce vizeaza utilizarea softurilor pentru prelucrarea pe masini cu comanda numerica CNC.

">Presedintele Croatiei a cunoscut toate delegatiile si a apreciat noile idei din proiect subliniind importanta accentuarii dimensiunii europene in spatiul educational. Proiectul este cel mai mare din Europa, fiind implicate 23 de tari, 24 de scoli, mai exact, atat 120 de elevi si profesori, cat si Compania Heidenhain.

Tarile partenere participante sunt state membre si non membre UE: Germania, Suedia, Norvegia, Austria, Finlanda, Islanda, Irlanda, Polonia, Croatia, Elvetia, Romania, Italia, Franta, Turcia, Slovenia, Slovacia, Ungaria, Belgia, Luxemburg, Lituania, Portugalia, Olanda si Danemarca. Acest proiect isi propune realizarea unui tren folosind programe speciale aplicate pe masinile cu comanda numerica CNC; tren care sa circule pe o infrastructura ce reprezinta o harta electronica europeana, “Electronic European Map”. Trenul are un Motto: “Ce avem de facut pentru a conecta oamenii?”

Fiecare tara va proiecta un vagon a carui cutie sa reprezinte o cladire celebra reprezentativa, un monument, o inventie tehnica. Sistemul de prindere al cutiei pe sasiu va fi proiectat cu acelasi dispozitiv, in asa fel incat sa existe posibilitatea interschimbarii vagoanelor. In echipele de lucru s-a stabilit de asemenea proiectarea si realizarea a 4 locomotive diferite cu aceeasi parametri tehnici, care sa ruleze cu vagoanele pe sina de cale ferata sub forma unui contur electronic cu senzori ce reflecta spatiul european. Cand vagonul specific unei tari va rula pe calea ferata si va fi in corespondenta cu pozitia geografica aferenta hartii europene, vor fi activati senzori specifici sinei. Pentru a realiza din punct de vedere tehnic vagonul, cu utilizarea efectiva a CNC de catre elevi, scoala a realizat un protocol cu Univesitatea Tehnica – Facultatea de Mecanica.

In continuare, elevii si profesorii vor participa in cadrul proiectului, in Portugalia, la cursuri oferite gratis de catre Compania Heidenhain din Germania, cursuri ce vizeaza utilizarea softurilor pentru prelucrarea pe masini cu comanda numerica CNC.

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii