ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

POLITIC
04-03-2011, ora 16:01

Municipalitatea Iasi isi propune sa realizeze un pasaj de transport peste calea ferata

Articol de Alexandra Stefanescu

Municipalitatea Iasi isi propune sa realizeze un pasaj de transport peste calea ferata

Edilii urmareasc prin realizarea acestui proiect sa sporireasca confortul si a siguranta in trafic, eficientizarea costurilor de transport si cresterea productivitatii agentilor economici din zona, precum si reabilitarea si modernizarea strazilor si trotuarelor aferente pasajului (Str. Columnei, Str. Toma Cozma, Str. Musatini, Str. Plaiesilor, Str. Petru Poni, Str. Sarmisegetuza, Str. Stramosilor, Str. Tabacului si Str. Vitejilor). Acesta va avea o lungime de 532, 20 m (277, 20 m – pasaj, 135 m – rampa soseaua Nationala, 120 m – rampa strada Pacurari).

Pasajul va asigura trecerea pe deasupra unei cai ferate care ingreuna traficul intre doua zone rezidentiale ale orasului. De asemenea, sub pasajul Octav Bancila, vor fi construite aproximativ 250 de locuri de parcare. Pasajul este parte integranta a unui plan de dezvoltare a axei de transport nord-sud a Iasului, unul din proiectele prioritare de investitii ce urmeaza a fi implementat pana in 2013. Axa de transport nord-sud va reduce nivelul traficului in zona aglomerata, aducand beneficii pentru mediu si pentru zonele inconjuratoare. Primaria Iasi va trebui sa mai inchirieze de la CFR Iasi circa 311 mp, necesari pentru organizarea de santier. Proiectul are o valoare de circa 88 milioane de lei.

Pe 22 aprilie, proiectul a fost elaborat de Primarie Axa de dezvoltare Nord-Sud – pasaj Octav Bancila si depus spre finantare, din fonduri europene, la ADRNE (Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Est). Municipiul Iasi este primul pol de crestere din tara care a semnat contractele de finantare pentru proiecte europene. Astfel, Primaria Municipiului Iasi a reusit sa atraga fonduri europene in valoare de 60 de milioane de euro. Prin aceasta finantare urmeaza sa fie reabilitata si modernizata infrastructura stradala a municipiului. Banii europeni reprezinta calea cea mai sigura pentru cresterea economica a Romaniei. Trag un semnal de alarma ca implementarea proiectelor europene nu se desfasoara asa cum ar trebui. Daca nu se apasa pedala de acceleratie, riscam sa nu putem utiliza banii europeni, a precizat primul ministru, Emil Boc, intr-o intalnire cu edilii Iasului.

Foto: trolleybus. tramclub. org

     
Tag-uri:

, Municipalitatea Iasi isi propune sa realizeze un pasaj de transport peste calea ferata

Edilii urmareasc prin realizarea acestui proiect sa sporireasca confortul si a siguranta in trafic, eficientizarea costurilor de transport si cresterea productivitatii agentilor economici din zona, precum si reabilitarea si modernizarea strazilor si trotuarelor aferente pasajului   (Str. Columnei, Str. Toma Cozma, Str. Musatini, Str. Plaiesilor, Str. Petru Poni, Str. Sarmisegetuza, Str. Stramosilor, Str. Tabacului si Str. Vitejilor). Acesta va avea o lungime de 532, 20 m   (277, 20 m – pasaj, 135 m – rampa soseaua Nationala, 120 m – rampa strada Pacurari).

Pasajul va asigura trecerea pe deasupra unei cai ferate care ingreuna traficul intre doua zone rezidentiale ale orasului. De asemenea, sub pasajul Octav Bancila, vor fi construite aproximativ 250 de locuri de parcare. Pasajul este parte integranta a unui plan de dezvoltare a axei de transport nord-sud a Iasului, unul din proiectele prioritare de investitii ce urmeaza a fi implementat pana in 2013. Axa de transport nord-sud va reduce nivelul traficului in zona aglomerata,   aducand beneficii pentru mediu si pentru zonele inconjuratoare. Primaria Iasi va trebui sa mai inchirieze de la CFR Iasi circa 311 mp, necesari pentru organizarea de santier. Proiectul are o valoare de circa 88 milioane de lei.

Pe 22 aprilie, proiectul a fost elaborat de Primarie Axa de dezvoltare Nord-Sud – pasaj Octav Bancila si depus spre finantare, din fonduri europene, la ADRNE (Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Est). Municipiul Iasi este primul pol de crestere din tara care a semnat contractele de finantare pentru proiecte europene. Astfel, Primaria Municipiului Iasi a reusit sa atraga fonduri europene in valoare de 60 de milioane de euro. Prin aceasta finantare urmeaza sa fie reabilitata si modernizata infrastructura stradala a municipiului. Banii europeni reprezinta calea cea mai sigura pentru cresterea economica a Romaniei. Trag un semnal de alarma ca implementarea proiectelor europene nu se desfasoara asa cum ar trebui. Daca nu se apasa pedala de acceleratie, riscam sa nu putem utiliza banii europeni, a precizat primul ministru, Emil Boc,   intr-o intalnire cu edilii Iasului.

 

Foto: trolleybus. tramclub. org

" title="Stiri despre Municipalitatea Iasi isi propune sa realizeze un pasaj de transport peste calea ferata

Edilii urmareasc prin realizarea acestui proiect sa sporireasca confortul si a siguranta in trafic, eficientizarea costurilor de transport si cresterea productivitatii agentilor economici din zona, precum si reabilitarea si modernizarea strazilor si trotuarelor aferente pasajului   (Str. Columnei, Str. Toma Cozma, Str. Musatini, Str. Plaiesilor, Str. Petru Poni, Str. Sarmisegetuza, Str. Stramosilor, Str. Tabacului si Str. Vitejilor). Acesta va avea o lungime de 532, 20 m   (277, 20 m – pasaj, 135 m – rampa soseaua Nationala, 120 m – rampa strada Pacurari).

Pasajul va asigura trecerea pe deasupra unei cai ferate care ingreuna traficul intre doua zone rezidentiale ale orasului. De asemenea, sub pasajul Octav Bancila, vor fi construite aproximativ 250 de locuri de parcare. Pasajul este parte integranta a unui plan de dezvoltare a axei de transport nord-sud a Iasului, unul din proiectele prioritare de investitii ce urmeaza a fi implementat pana in 2013. Axa de transport nord-sud va reduce nivelul traficului in zona aglomerata,   aducand beneficii pentru mediu si pentru zonele inconjuratoare. Primaria Iasi va trebui sa mai inchirieze de la CFR Iasi circa 311 mp, necesari pentru organizarea de santier. Proiectul are o valoare de circa 88 milioane de lei.

Pe 22 aprilie, proiectul a fost elaborat de Primarie Axa de dezvoltare Nord-Sud – pasaj Octav Bancila si depus spre finantare, din fonduri europene, la ADRNE (Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Est). Municipiul Iasi este primul pol de crestere din tara care a semnat contractele de finantare pentru proiecte europene. Astfel, Primaria Municipiului Iasi a reusit sa atraga fonduri europene in valoare de 60 de milioane de euro. Prin aceasta finantare urmeaza sa fie reabilitata si modernizata infrastructura stradala a municipiului. Banii europeni reprezinta calea cea mai sigura pentru cresterea economica a Romaniei. Trag un semnal de alarma ca implementarea proiectelor europene nu se desfasoara asa cum ar trebui. Daca nu se apasa pedala de acceleratie, riscam sa nu putem utiliza banii europeni, a precizat primul ministru, Emil Boc,   intr-o intalnire cu edilii Iasului.

 

Foto: trolleybus. tramclub. org

">Municipalitatea Iasi isi propune sa realizeze un pasaj de transport peste calea ferata

Edilii urmareasc prin realizarea acestui proiect sa sporireasca confortul si a siguranta in trafic, eficientizarea costurilor de transport si cresterea productivitatii agentilor economici din zona, precum si reabilitarea si modernizarea strazilor si trotuarelor aferente pasajului   (Str. Columnei, Str. Toma Cozma, Str. Musatini, Str. Plaiesilor, Str. Petru Poni, Str. Sarmisegetuza, Str. Stramosilor, Str. Tabacului si Str. Vitejilor). Acesta va avea o lungime de 532, 20 m   (277, 20 m – pasaj, 135 m – rampa soseaua Nationala, 120 m – rampa strada Pacurari).

Pasajul va asigura trecerea pe deasupra unei cai ferate care ingreuna traficul intre doua zone rezidentiale ale orasului. De asemenea, sub pasajul Octav Bancila, vor fi construite aproximativ 250 de locuri de parcare. Pasajul este parte integranta a unui plan de dezvoltare a axei de transport nord-sud a Iasului, unul din proiectele prioritare de investitii ce urmeaza a fi implementat pana in 2013. Axa de transport nord-sud va reduce nivelul traficului in zona aglomerata,   aducand beneficii pentru mediu si pentru zonele inconjuratoare. Primaria Iasi va trebui sa mai inchirieze de la CFR Iasi circa 311 mp, necesari pentru organizarea de santier. Proiectul are o valoare de circa 88 milioane de lei.

Pe 22 aprilie, proiectul a fost elaborat de Primarie Axa de dezvoltare Nord-Sud – pasaj Octav Bancila si depus spre finantare, din fonduri europene, la ADRNE (Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Est). Municipiul Iasi este primul pol de crestere din tara care a semnat contractele de finantare pentru proiecte europene. Astfel, Primaria Municipiului Iasi a reusit sa atraga fonduri europene in valoare de 60 de milioane de euro. Prin aceasta finantare urmeaza sa fie reabilitata si modernizata infrastructura stradala a municipiului. Banii europeni reprezinta calea cea mai sigura pentru cresterea economica a Romaniei. Trag un semnal de alarma ca implementarea proiectelor europene nu se desfasoara asa cum ar trebui. Daca nu se apasa pedala de acceleratie, riscam sa nu putem utiliza banii europeni, a precizat primul ministru, Emil Boc,   intr-o intalnire cu edilii Iasului.

 

Foto: trolleybus. tramclub. org

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii