A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1720210687.0054.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Grevistii CFR au golit trenurile si peroanele din Iasi
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
16-03-2011, ora 18:04

Grevistii CFR au golit trenurile si peroanele din Iasi

Articol de Victor Ilie

Stimati calatori, ca urmare a grevei de avertisment, circulatia trenurilor intre orele sapte si noua va fi intrerupta. Va multumim pentru intelegere” , anunta crainicul Garii Iasi Nord de la primele ore ale diminetii. CFR-istii stau pe peroanele goale, sting tigari si golesc pahare de cafea rizind de mecanicii de locomotiva care se feresc sa vorbeasca cu ziaristii veniti. Navetistii s-au mutat peste drum la autogara Codreanu si “ piratii” care fac transport persoane intre Pascani si Iasi au o zi de profit maxim.

La intrarea in sala de asteptare este lipita o hirtie scoasa la imprimanta pe care scrie marunt “ Miercuri, 16. 03. 2011, Greva de avertisment intre orele 7, 00 si 9, 00. In aceasta perioada nu circula nici un tren” . Inauntru nu sint mai mult de zece oameni. Maricica, o femeie de cel mult cincizeci de ani, are trei trolere si doua genti mari din pinza pe care le pazeste cu miinile in sold. Trenul ei are o “ intirziere de 72 minute” , asa este scris pe tabela electronica. “ Acum am venit din America in concediu si uite ce gasesc acasa. Abia astept sa ajung acasa, n-am fost de un an. Imi pare rau ca am prins asa, dar le dau dreptate oamenilor ca e vai de capul lor in ce conditii lucreaza si ce salarii au” , spune incruntata aceasta si mai zice ca ar trebui sa opreasca trenurile si cite o zi intreaga.

Un numar de 15 trenuri de calatori au avut intirzieri chiar si mai mari de 120 de minute. Doua dintre cele mai importante garnituri sunt personalul spre Suceava si acceleratul spre Galati. In primul dintre ele stau doua profesoare, navetiste la Pascani, care incep orele de la 8. 00 si care la acea ora se afla inca in tren. “ Ce sa facem? Stam si noi, ne mai uitam peste niste lucrari, mai vorbim. Nu avem ce sa facem altceva. Noi am sunat la scoala si au zis ca orele nu vor fi pontate daca nu le recuperam in alt interval orar cu elevii. Vom vedea ce e de facut cind ajungem la scoala. Nu aveam cum sa platim un maxi pina acolo ca e mult mai scump si noua si asa nu ne mai deconteaza nici macar abonamentele de tren” , spune una dintre cele doua cadre didactice. Amindoua sint convinse ca vor pierde cele doua ore pentru ca “ copii nu vor fi de acord sa stea dupa ora doua la scoala” . Unul dintre cei doi controlori care merg la Pascani spune ca zilnic, peste doua sute de persoane circula cu acest tren, dar la ora plecarii trenului nici un sfert nu erau in compartimente.

Personalul primeste verde de la Biroul de Miscare abia la 9. 00. La aceeasi ora incep sa se elibereze bilete. Cu un sfert de ceas inainte ca locomotivele sa se puna in miscare, in fata caselor de bilete oamenii incep sa se agite. “ Domnu’ , eu vreau sa imi iau bilet, dar nu vor sa imi dea. Cind sa ne luam bilete?” , intreaba intrigat un barbat care trebuie sa ajunga acasa, la Pascani. Controlorul ridica din umeri, “ nu stim nici noi ce o sa facem” . Casierita de serviciu de la casa de bilete numarul unu pe care este lipita o hirtie cu “ Greva de avertisment” imi zimbeste si spune ca nici ea nu stie ce sa faca, “ oamenii striga la mine, dar eu nu am nici o treaba. Asta mi s-a spus si mie sa fac. Nu pot sa eliberez. Nu cred ca o sa plece chiar la fix” , dar oamenii oricum nu au timp sa isi procure legitimatiile de calatorie. “ Nici cu nasu’ nu putem merge ca este supracontrol” , observa o navetista de pe peron care vine de la munca in schimbul trei.

Nici firmele private nu isi pot deplasa motoarele daca acestea au prins ora inceperii protestului pe unul din tronsoanele principale de cale ferata. “ Eu trebuie sa plec indata din gara, dar astia de la Birou nu imi dau drumul. Oamenii ‘ or sa astepte pina la ora 9. 00” , spune un mecanic de locomotiva al firmei private Regiotrans. Este de acord cu protestele colegilor sai de la stat pentru ca “ altfel nu se mai poate” . Un barbat care asteapta ca garnitura Regiotrans sa se puna in miscare isi bea cafeaua pe peron si discuta cu un lucrator al CFR efectele generate de protest si cauzele politice. “ Astia sint niste hoti, Basescu si Boc. Sa protesteze oamenii, sa nu mai dea deloc drumu’ la trenuri. Hotii astia ar trebui sa puna inapoi banii pe care i-au furat si nu ar mai fi atitea probleme” , spune botosaneanul care este recomandat de colegul sau de discutie ca fiind “ analist politic” .

     
Tag-uri:

  “ Stimati calatori, ca urmare a grevei de avertisment, circulatia trenurilor intre orele sapte si noua va fi intrerupta. Va multumim pentru intelegere” , anunta crainicul Garii Iasi Nord de la primele ore ale diminetii. CFR-istii stau pe peroanele goale, sting tigari si golesc pahare de cafea rizind de mecanicii de locomotiva care se feresc sa vorbeasca cu ziaristii veniti. Navetistii s-au mutat peste drum la autogara Codreanu si “ piratii” care fac transport persoane intre Pascani si Iasi au o zi de profit maxim.

, La intrarea in sala de asteptare este lipita o hirtie scoasa la imprimanta pe care scrie marunt “ Miercuri, 16. 03. 2011, Greva de avertisment intre orele 7, 00 si 9, 00. In aceasta perioada nu circula nici un tren” . Inauntru nu sint mai mult de zece oameni. Maricica, o femeie de cel mult cincizeci de ani, are trei trolere si doua genti mari din pinza pe care le pazeste cu miinile in sold. Trenul ei are o “ intirziere de 72 minute” , asa este scris pe tabela electronica. “ Acum am venit din America in concediu si uite ce gasesc acasa. Abia astept sa ajung acasa, n-am fost de un an. Imi pare rau ca am prins asa, dar le dau dreptate oamenilor ca e vai de capul lor in ce conditii lucreaza si ce salarii au” , spune incruntata aceasta si mai zice ca ar trebui sa opreasca trenurile si cite o zi intreaga.

Un numar de 15 trenuri de calatori au avut intirzieri chiar si mai mari de 120 de minute. Doua dintre cele mai importante garnituri sunt personalul spre Suceava si acceleratul spre Galati. In primul dintre ele stau doua profesoare, navetiste la Pascani, care incep orele de la 8. 00 si care la acea ora se afla inca in tren. “ Ce sa facem? Stam si noi, ne mai uitam peste niste lucrari, mai vorbim. Nu avem ce sa facem altceva. Noi am sunat la scoala si au zis ca orele nu vor fi pontate daca nu le recuperam in alt interval orar cu elevii. Vom vedea ce e de facut cind ajungem la scoala. Nu aveam cum sa platim un maxi pina acolo ca e mult mai scump si noua si asa nu ne mai deconteaza nici macar abonamentele de tren” , spune una dintre cele doua cadre didactice. Amindoua sint convinse ca vor pierde cele doua ore pentru ca “ copii nu vor fi de acord sa stea dupa ora doua la scoala” . Unul dintre cei doi controlori care merg la Pascani spune ca zilnic, peste doua sute de persoane circula cu acest tren, dar la ora plecarii trenului nici un sfert nu erau in compartimente.

Personalul primeste verde de la Biroul de Miscare abia la 9. 00. La aceeasi ora incep sa se elibereze bilete. Cu un sfert de ceas inainte ca locomotivele sa se puna in miscare, in fata caselor de bilete oamenii incep sa se agite. “ Domnu’ , eu vreau sa imi iau bilet, dar nu vor sa imi dea. Cind sa ne luam bilete?” , intreaba intrigat un barbat care trebuie sa ajunga acasa, la Pascani. Controlorul ridica din umeri, “ nu stim nici noi ce o sa facem” . Casierita de serviciu de la casa de bilete numarul unu pe care este lipita o hirtie cu “ Greva de avertisment” imi zimbeste si spune ca nici ea nu stie ce sa faca, “ oamenii striga la mine, dar eu nu am nici o treaba. Asta mi s-a spus si mie sa fac. Nu pot sa eliberez. Nu cred ca o sa plece chiar la fix” , dar oamenii oricum nu au timp sa isi procure legitimatiile de calatorie. “ Nici cu nasu’ nu putem merge ca este supracontrol” , observa o navetista de pe peron care vine de la munca in schimbul trei.

" title="Stiri despre La intrarea in sala de asteptare este lipita o hirtie scoasa la imprimanta pe care scrie marunt “ Miercuri, 16. 03. 2011, Greva de avertisment intre orele 7, 00 si 9, 00. In aceasta perioada nu circula nici un tren” . Inauntru nu sint mai mult de zece oameni. Maricica, o femeie de cel mult cincizeci de ani, are trei trolere si doua genti mari din pinza pe care le pazeste cu miinile in sold. Trenul ei are o “ intirziere de 72 minute” , asa este scris pe tabela electronica. “ Acum am venit din America in concediu si uite ce gasesc acasa. Abia astept sa ajung acasa, n-am fost de un an. Imi pare rau ca am prins asa, dar le dau dreptate oamenilor ca e vai de capul lor in ce conditii lucreaza si ce salarii au” , spune incruntata aceasta si mai zice ca ar trebui sa opreasca trenurile si cite o zi intreaga.

Un numar de 15 trenuri de calatori au avut intirzieri chiar si mai mari de 120 de minute. Doua dintre cele mai importante garnituri sunt personalul spre Suceava si acceleratul spre Galati. In primul dintre ele stau doua profesoare, navetiste la Pascani, care incep orele de la 8. 00 si care la acea ora se afla inca in tren. “ Ce sa facem? Stam si noi, ne mai uitam peste niste lucrari, mai vorbim. Nu avem ce sa facem altceva. Noi am sunat la scoala si au zis ca orele nu vor fi pontate daca nu le recuperam in alt interval orar cu elevii. Vom vedea ce e de facut cind ajungem la scoala. Nu aveam cum sa platim un maxi pina acolo ca e mult mai scump si noua si asa nu ne mai deconteaza nici macar abonamentele de tren” , spune una dintre cele doua cadre didactice. Amindoua sint convinse ca vor pierde cele doua ore pentru ca “ copii nu vor fi de acord sa stea dupa ora doua la scoala” . Unul dintre cei doi controlori care merg la Pascani spune ca zilnic, peste doua sute de persoane circula cu acest tren, dar la ora plecarii trenului nici un sfert nu erau in compartimente.

Personalul primeste verde de la Biroul de Miscare abia la 9. 00. La aceeasi ora incep sa se elibereze bilete. Cu un sfert de ceas inainte ca locomotivele sa se puna in miscare, in fata caselor de bilete oamenii incep sa se agite. “ Domnu’ , eu vreau sa imi iau bilet, dar nu vor sa imi dea. Cind sa ne luam bilete?” , intreaba intrigat un barbat care trebuie sa ajunga acasa, la Pascani. Controlorul ridica din umeri, “ nu stim nici noi ce o sa facem” . Casierita de serviciu de la casa de bilete numarul unu pe care este lipita o hirtie cu “ Greva de avertisment” imi zimbeste si spune ca nici ea nu stie ce sa faca, “ oamenii striga la mine, dar eu nu am nici o treaba. Asta mi s-a spus si mie sa fac. Nu pot sa eliberez. Nu cred ca o sa plece chiar la fix” , dar oamenii oricum nu au timp sa isi procure legitimatiile de calatorie. “ Nici cu nasu’ nu putem merge ca este supracontrol” , observa o navetista de pe peron care vine de la munca in schimbul trei.

">La intrarea in sala de asteptare este lipita o hirtie scoasa la imprimanta pe care scrie marunt “ Miercuri, 16. 03. 2011, Greva de avertisment intre orele 7, 00 si 9, 00. In aceasta perioada nu circula nici un tren” . Inauntru nu sint mai mult de zece oameni. Maricica, o femeie de cel mult cincizeci de ani, are trei trolere si doua genti mari din pinza pe care le pazeste cu miinile in sold. Trenul ei are o “ intirziere de 72 minute” , asa este scris pe tabela electronica. “ Acum am venit din America in concediu si uite ce gasesc acasa. Abia astept sa ajung acasa, n-am fost de un an. Imi pare rau ca am prins asa, dar le dau dreptate oamenilor ca e vai de capul lor in ce conditii lucreaza si ce salarii au” , spune incruntata aceasta si mai zice ca ar trebui sa opreasca trenurile si cite o zi intreaga.

Un numar de 15 trenuri de calatori au avut intirzieri chiar si mai mari de 120 de minute. Doua dintre cele mai importante garnituri sunt personalul spre Suceava si acceleratul spre Galati. In primul dintre ele stau doua profesoare, navetiste la Pascani, care incep orele de la 8. 00 si care la acea ora se afla inca in tren. “ Ce sa facem? Stam si noi, ne mai uitam peste niste lucrari, mai vorbim. Nu avem ce sa facem altceva. Noi am sunat la scoala si au zis ca orele nu vor fi pontate daca nu le recuperam in alt interval orar cu elevii. Vom vedea ce e de facut cind ajungem la scoala. Nu aveam cum sa platim un maxi pina acolo ca e mult mai scump si noua si asa nu ne mai deconteaza nici macar abonamentele de tren” , spune una dintre cele doua cadre didactice. Amindoua sint convinse ca vor pierde cele doua ore pentru ca “ copii nu vor fi de acord sa stea dupa ora doua la scoala” . Unul dintre cei doi controlori care merg la Pascani spune ca zilnic, peste doua sute de persoane circula cu acest tren, dar la ora plecarii trenului nici un sfert nu erau in compartimente.

Personalul primeste verde de la Biroul de Miscare abia la 9. 00. La aceeasi ora incep sa se elibereze bilete. Cu un sfert de ceas inainte ca locomotivele sa se puna in miscare, in fata caselor de bilete oamenii incep sa se agite. “ Domnu’ , eu vreau sa imi iau bilet, dar nu vor sa imi dea. Cind sa ne luam bilete?” , intreaba intrigat un barbat care trebuie sa ajunga acasa, la Pascani. Controlorul ridica din umeri, “ nu stim nici noi ce o sa facem” . Casierita de serviciu de la casa de bilete numarul unu pe care este lipita o hirtie cu “ Greva de avertisment” imi zimbeste si spune ca nici ea nu stie ce sa faca, “ oamenii striga la mine, dar eu nu am nici o treaba. Asta mi s-a spus si mie sa fac. Nu pot sa eliberez. Nu cred ca o sa plece chiar la fix” , dar oamenii oricum nu au timp sa isi procure legitimatiile de calatorie. “ Nici cu nasu’ nu putem merge ca este supracontrol” , observa o navetista de pe peron care vine de la munca in schimbul trei.

, Nici firmele private nu isi pot deplasa motoarele daca acestea au prins ora inceperii protestului pe unul din tronsoanele principale de cale ferata. “ Eu trebuie sa plec indata din gara, dar astia de la Birou nu imi dau drumul. Oamenii ‘ or sa astepte pina la ora 9. 00” , spune un mecanic de locomotiva al firmei private Regiotrans. Este de acord cu protestele colegilor sai de la stat pentru ca “ altfel nu se mai poate” . Un barbat care asteapta ca garnitura Regiotrans sa se puna in miscare isi bea cafeaua pe peron si discuta cu un lucrator al CFR efectele generate de protest si cauzele politice. “ Astia sint niste hoti, Basescu si Boc. Sa protesteze oamenii, sa nu mai dea deloc drumu’ la trenuri. Hotii astia ar trebui sa puna inapoi banii pe care i-au furat si nu ar mai fi atitea probleme” , spune botosaneanul care este recomandat de colegul sau de discutie ca fiind “ analist politic” .

 

 

" title="Stiri despre Nici firmele private nu isi pot deplasa motoarele daca acestea au prins ora inceperii protestului pe unul din tronsoanele principale de cale ferata. “ Eu trebuie sa plec indata din gara, dar astia de la Birou nu imi dau drumul. Oamenii ‘ or sa astepte pina la ora 9. 00” , spune un mecanic de locomotiva al firmei private Regiotrans. Este de acord cu protestele colegilor sai de la stat pentru ca “ altfel nu se mai poate” . Un barbat care asteapta ca garnitura Regiotrans sa se puna in miscare isi bea cafeaua pe peron si discuta cu un lucrator al CFR efectele generate de protest si cauzele politice. “ Astia sint niste hoti, Basescu si Boc. Sa protesteze oamenii, sa nu mai dea deloc drumu’ la trenuri. Hotii astia ar trebui sa puna inapoi banii pe care i-au furat si nu ar mai fi atitea probleme” , spune botosaneanul care este recomandat de colegul sau de discutie ca fiind “ analist politic” .

 

 

">Nici firmele private nu isi pot deplasa motoarele daca acestea au prins ora inceperii protestului pe unul din tronsoanele principale de cale ferata. “ Eu trebuie sa plec indata din gara, dar astia de la Birou nu imi dau drumul. Oamenii ‘ or sa astepte pina la ora 9. 00” , spune un mecanic de locomotiva al firmei private Regiotrans. Este de acord cu protestele colegilor sai de la stat pentru ca “ altfel nu se mai poate” . Un barbat care asteapta ca garnitura Regiotrans sa se puna in miscare isi bea cafeaua pe peron si discuta cu un lucrator al CFR efectele generate de protest si cauzele politice. “ Astia sint niste hoti, Basescu si Boc. Sa protesteze oamenii, sa nu mai dea deloc drumu’ la trenuri. Hotii astia ar trebui sa puna inapoi banii pe care i-au furat si nu ar mai fi atitea probleme” , spune botosaneanul care este recomandat de colegul sau de discutie ca fiind “ analist politic” .

 

 

, " title="Stiri despre ">,

" title="Stiri despre

">

, " title="Stiri despre ">, " title="Stiri despre ">,

" title="Stiri despre

">

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii