In urma participarii la concursul „Euroscola” din 2010, cu lucrarea „The Shadows of the Great War. Peoples, facts and places in the notes of Queen Mary of Romania, during her refuge to Iasi (1916-1918)” , 24 de elevi din clasele a IX-XII, pregatiti de catre Locovei Razvan Ovidiu, profesor de istorie si Zota Aura Ivona, profesor de limba engleza de la Grupul Scolar „H. Vasiliu” Podu Iloaiei, au fost promovati sa participe la etapa internationala, care s-a desfasurat pe data de 24 noiembrie, la Parlamentul European de la Strasbourg.
Scopul acestei activitati este de a reuni periodic elevi de liceu din statele Uniunii Europene, oferindu-le ocazia de a afla cum functioneaza Parlamentul European, de a se cunoaste intre ei si de a se informa despre viziunea si asteptarile tinerilor din tarile membre.
Fiecare scoala a fost prezentata tuturor de catre un elev. Repartizati pe grupe de lucru, in cadrul concursului „Eurogame”, atat elevii cat si profesorii au abordat o tematica larga si variata, cu accent pe protectia mediului, valorile Uniunii Europene, energii regenerabile, libertate de informare, voluntariat, democratie si cetatenie. Atat la elevi, cat si la profesori, fiecare grup a desemnat un raportor care a prezentat intregii adunari rezultatul dezbaterii conform procedurilor curente din Parlamentul European. Desfasurarea activitatii a fost gandita astfel de organizatori, incat sa simuleze exact modul in care, in realitate, se negociaza, se dezbate si se aproba legile in institutia mentionata, in scopul familiarizarii elevilor cu aceste formalitati. In urma intregii activitati au fost inmanate diplomele „Euroscola”.
Liceeni si profesori din 20 de tari europene, precum Danemarca, Germania, Franta, Grecia, Marea Britanie, Austria etc., intruniti in grupe de lucru au comunicat intre ei cu usurinta in limbile engleza si franceza, impartasindu-si opiniile si transmitand in acelasi timp cate ceva din propria experienta.
Dupa finalizarea concursului, elevii au vizitat obiective turistice istorice din Strasbourg, Munchen, Salzburg, Viena, Budapesta.
Tag-uri:
In urma participarii la concursul „Euroscola” din 2010, cu lucrarea „The Shadows of the Great War. Peoples, facts and places in the notes of Queen Mary of Romania, during her refuge to Iasi (1916-1918)” , 24 de elevi din clasele a IX-XII, pregatiti de catre Locovei Razvan Ovidiu, profesor de istorie si Zota Aura Ivona, profesor de limba engleza de la Grupul Scolar „H. Vasiliu” Podu Iloaiei, au fost promovati sa participe la etapa internationala, care s-a desfasurat pe data de 24 noiembrie, la Parlamentul European de la Strasbourg.
,
Scopul acestei activitati este de a reuni periodic elevi de liceu din statele Uniunii Europene, oferindu-le ocazia de a afla cum functioneaza Parlamentul European, de a se cunoaste intre ei si de a se informa despre viziunea si asteptarile tinerilor din tarile membre.
Fiecare scoala a fost prezentata tuturor de catre un elev. Repartizati pe grupe de lucru, in cadrul concursului „Eurogame”, atat elevii cat si profesorii au abordat o tematica larga si variata, cu accent pe protectia mediului, valorile Uniunii Europene, energii regenerabile, libertate de informare, voluntariat, democratie si cetatenie. Atat la elevi, cat si la profesori, fiecare grup a desemnat un raportor care a prezentat intregii adunari rezultatul dezbaterii conform procedurilor curente din Parlamentul European. Desfasurarea activitatii a fost gandita astfel de organizatori, incat sa simuleze exact modul in care, in realitate, se negociaza, se dezbate si se aproba legile in institutia mentionata, in scopul familiarizarii elevilor cu aceste formalitati. In urma intregii activitati au fost inmanate diplomele „Euroscola”.
Liceeni si profesori din 20 de tari europene, precum Danemarca, Germania, Franta, Grecia, Marea Britanie, Austria etc., intruniti in grupe de lucru au comunicat intre ei cu usurinta in limbile engleza si franceza, impartasindu-si opiniile si transmitand in acelasi timp cate ceva din propria experienta.
Dupa finalizarea concursului, elevii au vizitat obiective turistice istorice din Strasbourg, Munchen, Salzburg, Viena, Budapesta.
" title="Stiri despre
Scopul acestei activitati este de a reuni periodic elevi de liceu din statele Uniunii Europene, oferindu-le ocazia de a afla cum functioneaza Parlamentul European, de a se cunoaste intre ei si de a se informa despre viziunea si asteptarile tinerilor din tarile membre.
Fiecare scoala a fost prezentata tuturor de catre un elev. Repartizati pe grupe de lucru, in cadrul concursului „Eurogame”, atat elevii cat si profesorii au abordat o tematica larga si variata, cu accent pe protectia mediului, valorile Uniunii Europene, energii regenerabile, libertate de informare, voluntariat, democratie si cetatenie. Atat la elevi, cat si la profesori, fiecare grup a desemnat un raportor care a prezentat intregii adunari rezultatul dezbaterii conform procedurilor curente din Parlamentul European. Desfasurarea activitatii a fost gandita astfel de organizatori, incat sa simuleze exact modul in care, in realitate, se negociaza, se dezbate si se aproba legile in institutia mentionata, in scopul familiarizarii elevilor cu aceste formalitati. In urma intregii activitati au fost inmanate diplomele „Euroscola”.
Liceeni si profesori din 20 de tari europene, precum Danemarca, Germania, Franta, Grecia, Marea Britanie, Austria etc., intruniti in grupe de lucru au comunicat intre ei cu usurinta in limbile engleza si franceza, impartasindu-si opiniile si transmitand in acelasi timp cate ceva din propria experienta.
Dupa finalizarea concursului, elevii au vizitat obiective turistice istorice din Strasbourg, Munchen, Salzburg, Viena, Budapesta.
">
Scopul acestei activitati este de a reuni periodic elevi de liceu din statele Uniunii Europene, oferindu-le ocazia de a afla cum functioneaza Parlamentul European, de a se cunoaste intre ei si de a se informa despre viziunea si asteptarile tinerilor din tarile membre.
Fiecare scoala a fost prezentata tuturor de catre un elev. Repartizati pe grupe de lucru, in cadrul concursului „Eurogame”, atat elevii cat si profesorii au abordat o tematica larga si variata, cu accent pe protectia mediului, valorile Uniunii Europene, energii regenerabile, libertate de informare, voluntariat, democratie si cetatenie. Atat la elevi, cat si la profesori, fiecare grup a desemnat un raportor care a prezentat intregii adunari rezultatul dezbaterii conform procedurilor curente din Parlamentul European. Desfasurarea activitatii a fost gandita astfel de organizatori, incat sa simuleze exact modul in care, in realitate, se negociaza, se dezbate si se aproba legile in institutia mentionata, in scopul familiarizarii elevilor cu aceste formalitati. In urma intregii activitati au fost inmanate diplomele „Euroscola”.
Liceeni si profesori din 20 de tari europene, precum Danemarca, Germania, Franta, Grecia, Marea Britanie, Austria etc., intruniti in grupe de lucru au comunicat intre ei cu usurinta in limbile engleza si franceza, impartasindu-si opiniile si transmitand in acelasi timp cate ceva din propria experienta.
Dupa finalizarea concursului, elevii au vizitat obiective turistice istorice din Strasbourg, Munchen, Salzburg, Viena, Budapesta.