Deputatul PDL Petru Movila a depus in cadrul unei reuniuni a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale o propunere privind transformarea drumului judetean DJ 248, de la sensul giratoriu Valea Ursului catre Belvedere, in drum national.
Momentan, se efectueaza o serie de analize de trafic pentru a se decide daca tronsonul, care masoara 7 kilometri, respecta si se incadreaza in cerintele impuse de expertii tehnici. Transformarea drumului judetean in drum national implica o serie de avantaje, atat de natura economica dar si din perpectiva reducerii duratei de timp petrecute in trafic de catre iesenii din zonele direct vizate.
Potrivit explicatiilor oferite de deputatul iesean: ,,Acest tronson este unul foarte important in conditiile in care face legatura intre oras si soseaua de centura. Iesenii din zonele Galata, Nicolina si CUG vor avea acces mult mai rapid si mai facil spre zona Metro, economisind in primul rind timp”.
Acest demers presupune totodata faptul ca DJ 248 va intra in administrarea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, ceea ce inseamna in primul rand, alocarea de fonduri mai numeroase si mai consistente pentru reabilitarea si intretinerea tronsonului de drum.
Tag-uri:
Deputatul PDL Petru Movila a depus in cadrul unei reuniuni a Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale o propunere privind transformarea drumului judetean DJ 248, de la sensul giratoriu Valea Ursului catre Belvedere, in drum national.
,
Momentan, se efectueaza o serie de analize de trafic pentru a se decide daca tronsonul, care masoara 7 kilometri, respecta si se incadreaza in cerintele impuse de expertii tehnici. Transformarea drumului judetean in drum national implica o serie de avantaje, atat de natura economica dar si din perpectiva reducerii duratei de timp petrecute in trafic de catre iesenii din zonele direct vizate.
Potrivit explicatiilor oferite de deputatul iesean: ,,Acest tronson este unul foarte important in conditiile in care face legatura intre oras si soseaua de centura. Iesenii din zonele Galata, Nicolina si CUG vor avea acces mult mai rapid si mai facil spre zona Metro, economisind in primul rind timp”.
Acest demers presupune totodata faptul ca DJ 248 va intra in administrarea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, ceea ce inseamna in primul rand, alocarea de fonduri mai numeroase si mai consistente pentru reabilitarea si intretinerea tronsonului de drum.
" title="Stiri despre
Momentan, se efectueaza o serie de analize de trafic pentru a se decide daca tronsonul, care masoara 7 kilometri, respecta si se incadreaza in cerintele impuse de expertii tehnici. Transformarea drumului judetean in drum national implica o serie de avantaje, atat de natura economica dar si din perpectiva reducerii duratei de timp petrecute in trafic de catre iesenii din zonele direct vizate.
Potrivit explicatiilor oferite de deputatul iesean: ,,Acest tronson este unul foarte important in conditiile in care face legatura intre oras si soseaua de centura. Iesenii din zonele Galata, Nicolina si CUG vor avea acces mult mai rapid si mai facil spre zona Metro, economisind in primul rind timp”.
Acest demers presupune totodata faptul ca DJ 248 va intra in administrarea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, ceea ce inseamna in primul rand, alocarea de fonduri mai numeroase si mai consistente pentru reabilitarea si intretinerea tronsonului de drum.
">
Momentan, se efectueaza o serie de analize de trafic pentru a se decide daca tronsonul, care masoara 7 kilometri, respecta si se incadreaza in cerintele impuse de expertii tehnici. Transformarea drumului judetean in drum national implica o serie de avantaje, atat de natura economica dar si din perpectiva reducerii duratei de timp petrecute in trafic de catre iesenii din zonele direct vizate.
Potrivit explicatiilor oferite de deputatul iesean: ,,Acest tronson este unul foarte important in conditiile in care face legatura intre oras si soseaua de centura. Iesenii din zonele Galata, Nicolina si CUG vor avea acces mult mai rapid si mai facil spre zona Metro, economisind in primul rind timp”.
Acest demers presupune totodata faptul ca DJ 248 va intra in administrarea Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania, ceea ce inseamna in primul rand, alocarea de fonduri mai numeroase si mai consistente pentru reabilitarea si intretinerea tronsonului de drum.