A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1719681441.4317.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Dalkia: 14 700 de apeluri primite de la ieseni in primul an de la lansarea Centrului de Apel non-stop
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
18-03-2014, ora 11:50

Dalkia: 14 700 de apeluri primite de la ieseni in primul an de la lansarea Centrului de Apel non-stop

Articol de Alexandra Stefanescu

Acum 12 luni, Dalkia Termo Iasi a lansat Centrul de Apel non-stop cu numar gratuit 0 800 800 123. Pana acum, cca 40% din clienti au sunat la numarul unic pentru a solicita informatii sau interventii tehnice in teren.

In ziua de 5 martie 2013, Dalkia lansa Centrul de Apel 24/24 hrs cu numar gratuit 0 800 800 123, unul din angajamentele asumate de societatea noastra fata de ieseni chiar inainte de intrarea in vigoare a Contractului de Delegare incheiat cu Primaria Municipiului Iasi. Cu un total de cca. 14 700 de apeluri si o medie de 1 225 telefoane pe luna, dintre care 98% preluate in mai putin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedeste a fi un instrument extrem de util de comunicare directa cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare”, a declarat Ana-Maria Icatoiu, Directorul de Marketing si Comunicare din cadrul Dalkia Romania S.A.

Cei mai multi dintre iesenii care au sunat la numarul de telefon gratuit non-stop:

- au solicitat informatii despre facturi (in special cei care au conventie de facturare individuala, care doreau sa stie ce suma au de plata inainte sa primeasca factura prin posta)

- au facut sesizari legate de repartizarea incorecta a costurilor cu incalzirea in interiorul condominiilor

- au dorit informatii despre intreruperile in furnizarea energiei termice ocazionate mai ales de lucrarile de pe Magistrala 2 de termoficare (din cadrul Proiectului European derulat de Primaria Municipiului Iasi)

- au cerut interventii tehnice la instalatiile interioare de apa calda si caldura, realizate de echipele noastre tehnice de permanenta.

Remarcam faptul ca in ultimele 4 luni multe apeluri din partea iesenilor au fost reprezentate de sesizarile facute de acestia in ceea ce priveste repartizarea ilegala a costurilor cu incalzirea in bloc. La sistemul centralizat de termoficare sunt racordate 37 000 apartamente. Pentru 10 000 dintre ele, facturile catre locatari sunt emise direct de Dalkia in functie de sumele calculate de firmele de repartitoare sau de asociatii (prin administratori sau firmele de administrare imobile). In cele 10 000 de situatii exista putine cazuri de sume considerate ca fiind anormale, pe care le rezolvam simplu si rapid cu ajutorul firmei care a facut calculul, fiind vorba de erori umane de introducere date, de cele mai multe ori. Marile probleme pot aparea, in schimb, in cazul celor 27 000 de apartamente ai caror proprietari regasesc suma pe care o au de plata la caldura direct pe lista de intretinere, calculata de administratorul persoana fizica sau firma de administrare imobile. In aceste situatii, Dalkia nu poate controla modul de calcul decat daca locatarii in cauza fac o sesizare. Tocmai de aceea este extrem de imbucurator faptul ca, dupa poate ani de zile in care au avut de plata prin listele de intretinere sume mult mai mari pentru caldura decat cele care li se cuveneau cf. Legii, iesenii au capatat incredere si au inceput sa sesizeze acest lucru, aparandu-si drepturile legale de locatari membri ai asociatiei de proprietari”, adauga Ana-Maria Icatoiu.

Pana in momentul de fata, operatorul de termoficare a transmis reprezentantilor Municipiului Iasi (prin Directia de Control si Managementul Calitatii) peste 120 de reclamatii de repartizare a costurilor cu incalzirea facuta cu incalcarea prevederilor legistative si reglementare in vigoare, dispozitii valabile la nivel national.

In cadrul numeroaselor reuniuni de lucru avute in ultimele luni cu Primaria si cu ANRSC s-au trecut in revista toate aceste cazuri in detaliu, s-a constatat ca reclamatiile facute in numele locatarilor s-au adeverit si s-a stabilit modul in care reprezentantii autoritatii locale se vor asigura de recalcularea corecta a costurilor cu incalzirea si de regularizarea acestora incepand cu 1 octombrie 2013. Principalul obiectiv comun al autoritatii de reglementare ANRSC, al Primariei Municipiului Iasi (in dubla sa calitate de autoritate locala responsabila cu serviciile publice si de proprietar al sistemului centralizat de termoficare) si al Dalkia Termo Iasi (ca Operator al Serviciului Public de Termoficare) este ca iesenii sa plateasca exact cat trebuie pentru energia termica pe care o consuma, asa cum prevede Legea, in conditiile in care deja de trei ierni consecutive cetatenii orasului platesc acelasi pret pentru gigacalorie. Clientii nostri existenti sau potentiali ne pot contacta la numarul de telefon 0 800 800 123 (gratuit, non-stop), pe adresa de email iasi@dalkia.ro sau ne pot vizita la Biroul de Relatii cu Clientii din Calea Chisinaului, nr. 25”, a mai precizat Directorul de Marketing si Comunicare din cadrul Dalkia Romania S.A.

Foto: callmestaffing.com

     
Tag-uri: Dalkia, apeluri, ieseni
Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii