A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: imagejpeg(): Unable to open '/var/www/ro.cronicadeiasi/public_html/images/tmp/captcha/1737453957.0317.jpg' for writing: No space left on device

Filename: plugins/captcha_pi.php

Line Number: 924

Accidentele de motocicleta si scuter sunt tot mai dese
ZODIAC LOCAL
Vremea in Iasi

Acum: 3 °C

Vremea in Iasi Astazi:  Max: 6 °C
 Min:  1 °C

Maine:  Max: 6 °C
 Min:  -2 °C

CURS VALUTAR
 

1 = LEI

 

STIRI LOCALE

SOCIAL
14-06-2011, ora 14:03

Accidentele de motocicleta si scuter sunt tot mai dese

Articol de Alexandra Stefanescu

Accidentele de motocicleta si de scuter fac din ce in ce mai multe victime, peste 20 de pacienti necesitand asistenta de urgenta in ultima perioada.

Aproximativ 91% dintre acesti pacienti sunt barbati dar doar o cincime dintre acestia sunt din urban. Diferentele sunt explicate de tipul de vehicul folosit si de cele doua varfuri de afectare in functie de varsta.

Cei care conduc motociclete au varste cuprinse intre 21 si 30 de ani si sunt reprezentati proportie covarsitoare de barbati din urban.

Accidentele de scuter sunt preponderent la barbatii din rural cu varste cuprinse intre 41 si 50 de ani.

"Diferentele rezulta din tipul de utilizare a vehiculului - recreational - pentru tinerii din urban si ca mijloc de transport zilnic pentru barbatii din rural. Aceste diferente sunt reflectate si de orele de prezentare la spital:6-14 -pentru cei care conduc scutere si 14-22 pentru motociclisti, dar aproape 26,09 % sunt cazuri mixte cu prezentari intre 22-6. Si tipurile zonale difera :39,13% sunt cu leziuni minimale precum contuzii,escoriatii, in cazul accidentelor de scuter sau asociaza leziuni de chirurgie plastica in timp ce in cazul motociclistilor vorbim de asocierea in o cincime din cazuri a leziunilor neurochirurgicale, in 17,39% de leziuni al memebrelor si in 4,35 % leziuni toracoabdominale", declara medicul Tudor Ciuhodaru.

Din enumerarea lezionala se vede ca pacientii plimbati intre spitalele din Iasi continua sa existe in absenta unui spital de urgente monobloc in cladirea din Copou iar domnul Lazarescu risca in fiecare zi si in fiecare noapte sa moara pe traseul arhicunoscut-Spital de Urgente-Neurochirurgie-Chirurgie Toracica-Spiridon.

Profilul pacientului victima a accidentului de scuter: barbat din rural de 41-50 de ani,accidentat in primele ore ale diminetii un drum spre munca cu bilant lezional redus rezolvat in UPU.

Profilul pacientului victima a accidentului de motocicleta:barbat din urban de 21-30 de ani accidentat recreational seara cu bilant lezional sever asociind leziunile craniocerebrale - toracoabdominale si de membre ce necesita rezolvare intr-un spital pe care Iasiul nu-l are si care este frecvent plimbat intre 3-5 spitale.

Foto: business-forum.ro

     
Tag-uri:

Accidentele de motocicleta si de scuter fac din ce in ce mai multe victime, peste 20 de pacienti necesitand asistenta de urgenta in ultima perioada.

,

Aproximativ 91% dintre acesti pacienti sunt barbati dar doar o cincime  dintre acestia sunt din urban. Diferentele sunt explicate de tipul de vehicul folosit si de cele doua varfuri de afectare in functie de varsta.

Cei care conduc motociclete au varste cuprinse intre 21 si 30 de ani si sunt reprezentati proportie covarsitoare de barbati din urban.

Accidentele de scuter sunt preponderent la barbatii din rural cu varste cuprinse intre 41 si 50 de ani.

"Diferentele rezulta din tipul de utilizare a vehiculului - recreational - pentru tinerii din urban si ca mijloc de transport zilnic pentru barbatii din rural. Aceste diferente sunt reflectate si de orele de prezentare la spital:6-14 -pentru cei care conduc scutere si 14-22 pentru motociclisti, dar aproape 26,09 % sunt cazuri mixte cu prezentari intre 22-6. Si tipurile zonale difera :39,13% sunt cu leziuni minimale precum contuzii,escoriatii, in cazul accidentelor de scuter sau asociaza leziuni de chirurgie plastica in timp ce in cazul motociclistilor vorbim de asocierea in o cincime din cazuri a leziunilor neurochirurgicale, in 17,39% de leziuni al memebrelor si in 4,35 % leziuni toracoabdominale", declara medicul Tudor Ciuhodaru.

Din enumerarea lezionala se vede ca pacientii plimbati intre spitalele din Iasi continua sa existe in absenta unui spital de urgente monobloc in cladirea din Copou iar domnul Lazarescu risca in fiecare zi si in fiecare noapte sa moara pe traseul arhicunoscut-Spital de Urgente-Neurochirurgie-Chirurgie Toracica-Spiridon.

Profilul pacientului victima a accidentului de scuter: barbat din rural de 41-50 de ani,accidentat in primele ore ale diminetii un drum spre munca cu bilant lezional redus rezolvat in UPU.

Profilul pacientului victima a  accidentului  de motocicleta:barbat din urban de 21-30 de ani accidentat recreational seara cu bilant lezional sever asociind leziunile craniocerebrale - toracoabdominale si de membre ce necesita rezolvare intr-un spital pe care Iasiul nu-l are si care este frecvent plimbat intre 3-5 spitale.

Foto: business-forum.ro

" title="Stiri despre

Aproximativ 91% dintre acesti pacienti sunt barbati dar doar o cincime  dintre acestia sunt din urban. Diferentele sunt explicate de tipul de vehicul folosit si de cele doua varfuri de afectare in functie de varsta.

Cei care conduc motociclete au varste cuprinse intre 21 si 30 de ani si sunt reprezentati proportie covarsitoare de barbati din urban.

Accidentele de scuter sunt preponderent la barbatii din rural cu varste cuprinse intre 41 si 50 de ani.

"Diferentele rezulta din tipul de utilizare a vehiculului - recreational - pentru tinerii din urban si ca mijloc de transport zilnic pentru barbatii din rural. Aceste diferente sunt reflectate si de orele de prezentare la spital:6-14 -pentru cei care conduc scutere si 14-22 pentru motociclisti, dar aproape 26,09 % sunt cazuri mixte cu prezentari intre 22-6. Si tipurile zonale difera :39,13% sunt cu leziuni minimale precum contuzii,escoriatii, in cazul accidentelor de scuter sau asociaza leziuni de chirurgie plastica in timp ce in cazul motociclistilor vorbim de asocierea in o cincime din cazuri a leziunilor neurochirurgicale, in 17,39% de leziuni al memebrelor si in 4,35 % leziuni toracoabdominale", declara medicul Tudor Ciuhodaru.

Din enumerarea lezionala se vede ca pacientii plimbati intre spitalele din Iasi continua sa existe in absenta unui spital de urgente monobloc in cladirea din Copou iar domnul Lazarescu risca in fiecare zi si in fiecare noapte sa moara pe traseul arhicunoscut-Spital de Urgente-Neurochirurgie-Chirurgie Toracica-Spiridon.

Profilul pacientului victima a accidentului de scuter: barbat din rural de 41-50 de ani,accidentat in primele ore ale diminetii un drum spre munca cu bilant lezional redus rezolvat in UPU.

Profilul pacientului victima a  accidentului  de motocicleta:barbat din urban de 21-30 de ani accidentat recreational seara cu bilant lezional sever asociind leziunile craniocerebrale - toracoabdominale si de membre ce necesita rezolvare intr-un spital pe care Iasiul nu-l are si care este frecvent plimbat intre 3-5 spitale.

Foto: business-forum.ro

">

Aproximativ 91% dintre acesti pacienti sunt barbati dar doar o cincime  dintre acestia sunt din urban. Diferentele sunt explicate de tipul de vehicul folosit si de cele doua varfuri de afectare in functie de varsta.

Cei care conduc motociclete au varste cuprinse intre 21 si 30 de ani si sunt reprezentati proportie covarsitoare de barbati din urban.

Accidentele de scuter sunt preponderent la barbatii din rural cu varste cuprinse intre 41 si 50 de ani.

"Diferentele rezulta din tipul de utilizare a vehiculului - recreational - pentru tinerii din urban si ca mijloc de transport zilnic pentru barbatii din rural. Aceste diferente sunt reflectate si de orele de prezentare la spital:6-14 -pentru cei care conduc scutere si 14-22 pentru motociclisti, dar aproape 26,09 % sunt cazuri mixte cu prezentari intre 22-6. Si tipurile zonale difera :39,13% sunt cu leziuni minimale precum contuzii,escoriatii, in cazul accidentelor de scuter sau asociaza leziuni de chirurgie plastica in timp ce in cazul motociclistilor vorbim de asocierea in o cincime din cazuri a leziunilor neurochirurgicale, in 17,39% de leziuni al memebrelor si in 4,35 % leziuni toracoabdominale", declara medicul Tudor Ciuhodaru.

Din enumerarea lezionala se vede ca pacientii plimbati intre spitalele din Iasi continua sa existe in absenta unui spital de urgente monobloc in cladirea din Copou iar domnul Lazarescu risca in fiecare zi si in fiecare noapte sa moara pe traseul arhicunoscut-Spital de Urgente-Neurochirurgie-Chirurgie Toracica-Spiridon.

Profilul pacientului victima a accidentului de scuter: barbat din rural de 41-50 de ani,accidentat in primele ore ale diminetii un drum spre munca cu bilant lezional redus rezolvat in UPU.

Profilul pacientului victima a  accidentului  de motocicleta:barbat din urban de 21-30 de ani accidentat recreational seara cu bilant lezional sever asociind leziunile craniocerebrale - toracoabdominale si de membre ce necesita rezolvare intr-un spital pe care Iasiul nu-l are si care este frecvent plimbat intre 3-5 spitale.

Foto: business-forum.ro

Urmareste CronicadeIasi pe FACEBOOK!
 
Comentarii (0)  
Comentariul tau:
 

Toate campurile sunt obligatorii