Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI LOCALE
900 de familii din Iasi au ramas fara caldura din cauza datoriilor. Dalkia a stabilit o procedura de rezolvare a situatiei
Articol de Madalina IrimiaDin cauza datoriilor foarte mari si a refuzului asociatiei de a semna protocoale de esalonare, in acest moment, in municipiu sunt 900 de apartamente fara incalzire reprezentand 145 scari de bloc. Pentru iesenii racordati la sistemul centralizat de termoficare, dar care nu au caldura in prezent, Dalkia Termo Iasi a stabilit o procedura de rezolvare a situatiei.
In primul rand, iesenii trebuie sa semnaleze problema la numarul de telefon 0.800.800.123, Centrul de Apel non-stop cu apel gratuit, ori pe adresa de email iasi@dalkia.ro sau la Biroul de Relatii Clienti de la sediul de pe Calea Chisinaului nr. 25. Odata prezentate datele de contact cu adresa completa, un reprezentant al echipei comerciale a Dalkia va contacta persoana in cauza pentru a-i comunica de ce nu are caldura sau ce demersuri se vor face in cazurile unde blocul figureaza cu incalzirea deschisa, dar caldura a fost oprita abuziv de unul din locatari prin inchiderea neautorizata a vanelor din subsolul blocurilor.
In paralel, in cazurile unde nu se furnizeaza caldura din cauza datoriilor si a lipsei protocolului de esalonare a debitelor, echipa comerciala va lipi afise la intrarea in bloc si va transmite informari la cutiile postale ale locatarilor prin care le va comunica motivul pentru care nu beneficiaza inca de incalzire si ce trebuie sa faca presedintele asociatiei in acest sens, in calitate de reprezentant legal al asociatiei. Dupa semnarea protocolului de esalonare, caldura se porneste in maxim 4-5 ore.
In cazurile in care incalzirea a fost oprita abuziv de unul dintre locatari, echipa de permanenta a Dalkia va merge sa redeschida vanele, iar locatarii vor fi informati ca vanele au fost manevrate abuziv de persoane neautorizate si li se va solicita luarea de masuri pentru respectarea legii si neingradirea dreptului de a beneficia de serviciul de termoficare.
Pentru a fi informati asupra datoriilor asociatiei si a impiedica abuzurile administratorului sau presedintelui, Dalkia recomanda desemnarea unui vecin care sa mearga periodic la fiecare furnizor de utilitati, pentru a verifica daca banii platiti pentru intretinere de locatari au fost platiti mai departe de asociatie. Fisa client de la nivelul Dalkia poate fi obtinuta prin solicitarea acesteia pe email la iasi@dalkia.ro.
O alta situatie ce trebuie semnalata la Dalkia este refuzul vecinilor de a porni caldura fiindca au ramas putine apartamente conectate la sistemul centralizat. Acest lucru este un abuz. Semnalarea acestei probleme va fi urmata de controale ale municiplitatii si ale Politiei Locale pentru remedierea situatiei.
Foto: romaniatv.net
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email