Acum: 3 °C
Astazi:
Max: 6 °C
Min: 1 °C
Maine:
Max: 6 °C
Min: -2 °C
STIRI LOCALE
5 000 de apeluri primite de la ieseni in primele 6 luni de la lansarea Centrului de Apel
Articol de Alexandra StefanescuAcum 6 luni, Dalkia Termo Iasi a lansat Centrul de Apel non-stop cu numar gratuit 0 800 800 123. Pana acum, 13,5% din clienti au sunat la numarul unic pentru a solicita informatii sau interventii tehnice in teren.
In ziua de 5 martie, Dalkia lansa Centrul de Apel 24/24 hrs cu numar gratuit 0 800 800 123, unul din angajamentele asumate de Dalkia fata de ieseni acum un an, chiar inainte de intrarea in vigoare a Contractului de Delegare incheiat cu Primaria Municipiului Iasi.
Cu un total de cca. 5 000 de apeluri si o medie de 840 telefoane pe luna, dintre care 97% preluate in mai putin de 20 de secunde, Call Center-ul se dovedeste a fi un instrument extrem de util de comunicare directa cu consumatorii finali ai sistemului centralizat de termoficare.
Cei mai multi dintre iesenii care au sunat la numarul de telefon gratuit non-stop au solicitat:
- informatii despre facturi (in special cei care au conventie individuala de plata)
- informatii despre intreruperile in furnizarea energiei termice ocazionate de lucrarile de pe Magistrala 2 de termoficare (din cadrul Proiectului European derulat de Primaria Municipiului Iasi)
- interventii tehnice la instalatiile interioare de apa calda si caldura
Clientii pot contacta Dalkia la numarul de telefon 0 800 800 123 (gratuit, non-stop), pe adresa de email iasi@dalkia.ro sau la Biroul de Relatii cu Clientii din Calea Chisinaului, nr. 25.
Foto: callmestaffing.com
Reduceri & Promotii
Vezi Reduceri & PromotiiNewsletter
Aboneaza-te pentru a primi buletinul de stiri zilnic via email